Atitudinea consumatorilor ploieșteni cu privire la alegerea mărcii parfumului utilizat

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1 Descrierea problemei ce va fi rezolvata cu ajutorul cercetarii de marketing 3
I - Descrierea locatiei Ploiesti Shopping City
II - Descrierea magazilului Douglas
4
III- Descrierea marcilor de parfumurii comercializate prin intermediul magazinului Douglas
6
2 Scopul si obiectivele cercetarii 10
3 Variabilele cercetarii
4 Stabilirea ipotezelor cercetarii 11
5 Stabilirea metodelor de cercetare, analiza si interpretare a rezultatelor
6 Stabilirea colectivitatii cercetate si determinarea marimi esantionului
7 Proiectarea chestionarului 12
8 Prezentarea rezultatelor cercetarii 17
9 Analiza si interpretarea rezultatelor
10 Concluziile cercetarii

Extras din proiect:

1. Descrierea problemei ce va fi rezolvata

cu ajutorul cercetarii de marketing

Descrierea cercetarea de marketing a atitudinii consumatorilor ploiesteni cu privire la alegerea marcii unui parfum utilizat se va realiza in mai multi pasi:

I - descrierea locatiei.

II - descrierea magazilului

III - descrierea a patru marci de parfumuri comercializate prin intermediul magazinului

I - DESCRIEREA LOCATIEI

PLOIESTI SHOPPING CITY

Ploiești Shopping City este un centru comercial din orașul Ploiești. Construcția a început în luna decembrie a anului 2011, iar mall-ul s-a deschis în noiembrie, 2012, proiectul costând aproximativ 65 de milioane de euro. Cu o suprafață de peste 55.000 metri pătrați, Ploiești Shopping City este cea mai mare zona comercială din Sudul României, în afară de București .

Ploiești Shopping City a adus diverși investitori, printre care Douglas, Zara, H&M, Benvenuti, Carrefour, Altex, Flanco, Intersport, Pull & Bear, Bershka, si multe altele.

Adresă: Centura de Nord Ploiești km. 6, Blejoi 107070

Telefon: 0751 077 835

Email: office@ploiestishoppingcity.ro

Program: Luni - Duminică: 10:00 - 22:00

Mijloc de transport în comun: Autobuz 1D

II - DESCRIEREA MAGAZILULUI

DOUGLAS

“Deschidem tuturor ochii asupra frumuseții unicității, o aducem la viață și facem însăși viața mai frumoasă.

Pentru o lume în care toată lumea se simte văzută, auzită și apreciată.”

POVESTEA DOUGLAS

Fondată ca fabrică de săpun în Speicherstadt, Hamburg în 1821, sediul actual al Douglas este situat în Düsseldorf, metropola frumuseții și a stilului de viață.

#FORWARDBEAUTY DIN 1821 - Cu o fabrică de săpun în Speicherstadt din Hamburg, imigrantul scoțian John Sharp Douglas a pus bazele companiei noastre actuale.

CONDUCERE FEMININĂ DIN 1909 - Berta Kolbe a fost prima femeie care a preluat conducerea J.S. Douglas Söhne în 1909. Ea le-a acordat surorilor Anna și Maria Carstens o licență de denumire și a deschis astfel calea pentru primele afaceri Douglas.

DE LA PARFUMERIE LA GRUP - În 1969, cele șase parfumerii Douglas au fost preluate de producătorul de dulciuri Hussel AG, cotat la bursă la acea vreme. Sub conducerea directorului general de atunci, Dr. Jörn Kreke, Hussel AG a impulsionat expansiunea ramurii de parfumerie nou deschise prin noi achiziții și deschideri de filiale.

CREȘTERE ÎN EUROPA DUPĂ 1973 - În 1973, odată cu preluarea lanțului austriac de parfumerie Ruttner, Douglas se aventurează pentru prima dată în străinătate.

IN PREZENT

Douglas a deschis primul magazin online propriu în 2000. Au urmat alte magazine online pe piețele străine, iar în 2011 Douglas și-a extins oferta online cu propria aplicație.

SCHIMBAREA CONDUCERII ȘI REALINIEREA STRATEGICĂ - În 2012, familia Kreke, împreună cu investitorul de capital privat Advent International, a făcut o ofertă publică de preluare către ceilalți acționari pentru societatea-mamă cotată la bursă a grupului Douglas, Douglas Holding AG.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Atitudinea consumatorilor ploiesteni cu privire la alegerea marcii parfumului utilizat.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
40 pagini
Imagini extrase:
40 imagini
Nr cuvinte:
4 300 cuvinte
Nr caractere:
32 672 caractere
Marime:
2.47MB (arhivat)
Publicat de:
Andreea Melania G.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!