Analiza activitatii de marketing in cadrul companiei Starbucks

Extras din proiect:

Este retail-ul numarul unu in lume pe segmentul specialitatilor din cafea,ocupand al patrulea loc in topul mondial al celor mai cunoscute branduri ale lumii, dupa Apple,Google si IKEA.

Starbucks este prezenta pe piata din Romania din aprilie 2007 .

Domeniul principal de activitate al organizatiei se bazeaza pe faptul ca aceasta si-a creat brand-ul din perspectiva a trei elemente: cafea,oameni si magazine

In cafenelele Starbucks se vand bauturi pe baza de cafea, espresso, alte bauturi calde si reci, salate, sandwich-uri si Panini, paste, snack-uri.

VEDETA Steaua companiei este noua marca abia introdusa Fizzio cu bauturile naturale Spiced Root Beer, Golden Ginger Ale and Lemon Ale.

VACA DE MULS Aici sunt incluse bauturile calde ce contin espresso, dar si cele cu gheata. Pe langa aceastea sunt produsele de patiserie, dulciurile si sandwici-urile.

DILEMA In ceea ce priveste dilema, in aceasta categorie se incadreaza cafeaua instant ce este prea putin utilizata si sub-brandul sau filiala Starbucks supranumit Seattle's Best. PIATRA DE MOARA Aici se incadreaza produsele imbuteliate, cum ar fi frappucino imbuteliat care s-au pus in vanzare in diferite magazine.

Noile idei produse, precum experienta pe care compania o ofera consumatorilor.

EXEMPLU: Firma angajeaza designeri care sa le asigure termosurilor un design ce tine de arta, interesant si eye-catchy. Propune anumite arome de cafea ce nu pot fi intalnite in cadrul altor companii. Urmareste constant trendurile pietei si studiaza in detaliu personalitatea fiecarui oras in care intentioneaza sa patrunda.

ELABORAREA, FORMULAREA SI DEZVOLTAREA ALTERNATIVELOR DE DEZVOLTARE

Penetrarea pietei Cresterea vanzarilor pe pietele existente, a produselor existente

Exemplu: Starbucks a inceput sa scrie numele clientilor pe recipientele in care se vinde cafeaua -> cresterea vanzarilor, bazata pe satisfacerea clientelei.

Dezvoltare produs Intentioneaza sa isi mareasca vanzarile prin lansarea unor produse noi pe pietele actuale. Exemplu: introducerea unei cafele premium, realizata din boabe rare si exclusive.

Extinderea pietei O crestere in vanzari bazata pe lansarea de produse actuale pe piete noi; Exemplu: numarul mare de retail-uri care se deschid zilnic in lume

Diversificarea Lansarea unor produse noi pe piete noi teoretic se concretizeaza prin cresterea veniturilor; Totusi, este o strategie riscanta. Exemplu: Planurile companiei de a lansa o noua linie de mancare este o strategie de diversificare deoarece firma utilizeaza un nou produs pentru a intra pe piata de consum

Bibliografie:

http://www.starbucksromania.ro/about-us/company-information

https://www.scribd.com/document/221913674/Plan-de-Marketing-Starbucks

http://panmore.com/starbucks-coffee-marketing-mix-4ps-analysis

https://www.slideshare.net/DistilledSEO/starbucks-marketing-web-3/14-Starbucks_has_amassive_offline_audiencevisiting

https://prezi.com/4ukbwqbrza1m/despre-starbucks/

http://panmore.com/starbucks-coffee-marketing-mix-4ps-analysis

http://www.starbucksromania.ro/responsibility

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
13 pagini
Marime:
7.97 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Data publicare:
28.04.2018
Structură de fișiere:
  • Analiza activitatii de marketing in cadrul companiei Starbucks.pptx
Predat:
la facultate

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Introducere Starbucks este un lant de cafanele cu sediul in Seattle, Washington, SUA. Starbucks...
1. CONCEPTUL DE MARKETING Veti incepe o calatorie incitata pentru a invata despre marketing....
Demersurile Comunicationale Ale Marcii ,,Coca - Cola" Prima reteta Coca - Cola a fost...
1. Prezentarea succinta a studiului de caz (rezumat) Unul dintre cei mai buni angajatori...
Sus!