Analiza activității de marketing în cadrul companiei Starbucks

Extras din proiect:

Este retail-ul numarul unu in lume pe segmentul specialităților din cafea,ocupând al patrulea loc în topul mondial al celor mai cunoscute branduri ale lumii, după Apple,Google și IKEA.

Starbucks este prezentă pe piata din România din aprilie 2007 .

Domeniul principal de activitate al organizatiei se bazează pe faptul că aceasta și-a creat brand-ul din perspectivă a trei elemente: cafea,oameni și magazine

In cafenelele Starbucks se vând băuturi pe bază de cafea, espresso, alte băuturi calde și reci, salate, sandwich-uri si Panini, paste, snack-uri.

VEDETA Steaua companiei este noua marca abia introdusă Fizzio cu bauturile naturale Spiced Root Beer, Golden Ginger Ale and Lemon Ale.

VACA DE MULS Aici sunt incluse băuturile calde ce contin espresso, dar și cele cu gheață. Pe lângă aceastea sunt produsele de patiserie, dulciurile și sandwici-urile.

DILEMA În ceea ce privește dilema, în aceasta categorie se încadrează cafeaua instant ce este prea puțin utilizată si sub-brandul sau filiala Starbucks supranumit Seattle’s Best. PIATRA DE MOARĂ Aici se încadrează produsele îmbuteliate, cum ar fi frappucino îmbuteliat care s-au pus în vânzare în diferite magazine.

Noile idei produse, precum experiența pe care compania o oferă consumatorilor.

EXEMPLU: Firma angajeaza designeri care să le asigure termosurilor un design ce tine de artă, interesant și eye-catchy. Propune anumite arome de cafea ce nu pot fi întâlnite în cadrul altor companii. Urmăreste constant trendurile pietei si studiază în detaliu personalitatea fiecărui oraș în care intentionează să pătrundă.

ELABORAREA, FORMULAREA SI DEZVOLTAREA ALTERNATIVELOR DE DEZVOLTARE

Penetrarea pietei Creșterea vânzărilor pe piețele existente, a produselor existente

Exemplu: Starbucks a început să scrie numele clienților pe recipientele în care se vinde cafeaua -> cresterea vânzărilor, bazată pe satisfacerea clientelei.

Dezvoltare produs Intentionează să îsi mărească vânzările prin lansarea unor produse noi pe piețele actuale. Exemplu: introducerea unei cafele premium, realizată din boabe rare și exclusive.

Extinderea pietei O crestere în vânzări bazată pe lansarea de produse actuale pe piete noi; Exemplu: numarul mare de retail-uri care se deschid zilnic în lume

Diversificarea Lansarea unor produse noi pe piete noi teoretic se concretizează prin cresterea veniturilor; Totusi, este o strategie riscantă. Exemplu: Planurile companiei de a lansa o nouă linie de mâncare este o strategie de diversificare deoarece firma utilizează un nou produs pentru a intra pe piata de consum

Bibliografie:

http://www.starbucksromania.ro/about-us/company-information

https://www.scribd.com/document/221913674/Plan-de-Marketing-Starbucks

http://panmore.com/starbucks-coffee-marketing-mix-4ps-analysis

https://www.slideshare.net/DistilledSEO/starbucks-marketing-web-3/14-Starbucks_has_amassive_offline_audiencevisiting

https://prezi.com/4ukbwqbrza1m/despre-starbucks/

http://panmore.com/starbucks-coffee-marketing-mix-4ps-analysis

http://www.starbucksromania.ro/responsibility

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza activitatii de marketing in cadrul companiei Starbucks.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
8.5/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
13 pagini
Marime:
7.97MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!