Proiect / Marketing / Facultate
I. Studiul consumatorilor Cine sunt ? -Copii , Varsnici , Adulti ,deci putem spune mai clar ,totalitatea persoanelor care doresc sa consume produsul "Zuzu" Ce cumpara? Cumpara produsul fabriact de zuzu, in special lapte care are diferite sortimente in functie de preferintele... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
CAPITOLUL 1 ANALIZA PIETEI GEANTA DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pietei Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare - Material de calitate -Superioara: poliuretan sau piele ecologica -Medie: bumbac, vascoza si poliester - Capacitate si dimensiune -... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
ANALIZA ASOCIATIEI AUTISM TRANSILVANIA Descriere Asociatia Autism Transilvania Asociatia Autism Transilvania (AAT) este o organizatie nonguvernamentala infiintata in anul 2006 de cativa parinti care nu au acceptat realitatea acelor vremuri cand serviciile adresate copiilor cu tulburari... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
BULGARIA Informatii economice: Bulgaria este un stat european in dezvoltare ce numara o populatie de aproximativ 7 milioane de locuitori si cu potential economic destul de mare pentru companiile noi, interesate sa patrunda sau sa se extinda pe piata est-europeana. De asemenea, in... citeste tot proiectul
Capitolul 1. Prezentare firmei Coca-Cola HBC Romania este lider in industria bauturilor nonalcoolice din Romania si face parte din Grupul Coca-Cola Hellenic Bottling Company - al doilea cel mai mare imbuteliator de produse ale The Coca-Cola Company in ceea ce priveste volumul - cu... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Puncte tari - Calitatea serviciilor; - O imagine buna intr-un timp foarte scurt; - Raportul calitate- pret favorabil; - Tarife avantajoase: diversitatea abonamentelor pe o perioada de 60 de zile; - Locatie centrala a salonului; - Nivelul performant al dotarilor; - Se lucreaza cu... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Aparuta pe agenda de lucru europeana la inceputul anilor 1970, preocuparea pentru mediu dobandeste un caracter distinct odata cu semnalarea, de catre Clubul de la Roma , a nevoii diminuarii consumului de resurselor naturale observandu-se rata cu care unele rezerve sunt exploatate si... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Cuprins: Prezentati noul produs/serviciu propus: identificati o nevoie noua de consum pe piata din Romania si propuneti un nou produs/serviciu, care sa satisfaca aceasta nevoie; prezentati caracteristicile intrinseci comune categoriei de produse/servicii; prezentati caracteristicile... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Este retail-ul numarul unu in lume pe segmentul specialitatilor din cafea,ocupand al patrulea loc in topul mondial al celor mai cunoscute branduri ale lumii, dupa Apple,Google si IKEA. Starbucks este prezenta pe piata din Romania din aprilie 2007 . Domeniul principal de activitate al... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Auchan este unul dintre cei mai mari si cunoscuti retaileri din lume, obtinand in 2006 o cifra de afaceri de 35 mld euro. Acest retailer este prezent in 16 tari, sub forma de: hipermarket, supermarket, centre comerciale Immochan si banca Accord. In Romania, Auchan Retail are in... citeste tot proiectul