Raport de îmbunătățire a calității

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Firma Inita si-a inceput activitatea in anul 1996. Anul acesta implineste 12 ani de cand sunt la dispozitia oamenilor cu modele din ce in ce mai variate si mai performante de case de marcat, cantare electronice, masini de numarat bani, taximetre fiscale, etc. Pune la dispozitie, de la modele simple pentru magazine mici, pana la sisteme integrate cu gestiune computerizata pentru supermerket-uri, benzinarii, farmacii, hoteluri, restaurante. Intreaga lor experienta sta la dispozitie pentru a ajuta in exploatarea cu succes a echipamentelor.

Departamentul de vanzari ofera celor interesati informatii detaliate si documentatie in legatura cu echipamentele pe care le pune la dispozitie, iar echipa de service rezolva prompt si cu profesionalism orice problema legata de exploatare.

Cel mai bine despre ei pot vorbi cei peste 3000 de clienti multumiti de produsele si serviciile pe care le ofera.

Obiectivele specifice, in domeniul calitatii sunt continute in programul de Management al Calitatii pentru anul in curs, care este prezentat in sistemul informatic al societatii si este accesibil tuturor salariatilor firme.

Firma are doisprezece angajatii dintre care: un consultant de vanzari, doua vanzatoare, un gestionar, un contabil, patru ingineri electronisti in laborator (unde se repar casele de marcat aduse la firma) si trei agenti pe teren.

Obiectivele firmei sunt:

- cresterea numarului de clienti;

- cresterea cifrei de afaceri si a volumului de vanzarii;

- extinterea activitatii ;

- cresterea calitatii produselor;

Strategia firmei

Firma isi propune ca pe parcursul anilor sa isi mareasca cota de piata initiala in scopul satisfacerii clientilor si tot odata a cresteri vanzarilor.

Se urmareste obtinerea unui nivel ridicat al vanzarilor prin practicarea unor preturi scazute sub nivelul concurentilor prin reclama in scopul pentrarii altor piete.

Problema

In urma analizei efectuate s-au constat o problema in cadrul depozitului central din cadrul firmei.

In fiecare luna, la inventarul rolelor ( role pentru casa de marcat ) se constata disparitia a cca 2000 de role pe luna.

Din depozitul central de role se alimenteaza alte 4 depozite mici formate din : departamentul de vanzari ( vanzari ale rolelor care au loc in firma ) si cele trei masini ale agentilor de teren ( acestea se deplaseaza la punctul de lucru a clientilor ).Acestea isi iau singuri marfa din depozit fara ca cineva sa ii controleze.

In depozit sunt depozitate in fiecare luna in jur de 200 de cutii de role ( role pentru casa de marcat ) aceste fiind de diferite feluri, iar o cutie are 150 role.

Consecintele acestei probleme

Datorita faptului ca lipsesc in jur de 2000 de role pe luna, firma are pierderi de 4000

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Raport de imbunatatire a calitatii.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
940 cuvinte
Nr caractere:
4 814 caractere
Marime:
34.87KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Managementul Calității
Tag-uri:
calitate, performanta, imbunatatire
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Sus!