Strategia de marketing SC Adriana SRL

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

ISTORICUL FIRMEI

Firma a fost infiintata in anul 2015 de catre un singur actionar - Adriana, care a depus 100% capitalul social in valoare de 200 lei.

Ideea in fiintarii firmei a aparut in urma experientei capatate de catre membrii familiei la producerea produselor lactate, in gospodarie, datorita cresterii vacilor cu lapte.

Firma a fost infiintata in scopul obtinerii de venit din activitatea comerciala. De la deschidere si pana in prezent firma a realizat vanzari anuale de 60 000 lei anual, obtinand un profit de 5000 lei.

In anul 2017, firma a efectuat modificari in statut, unde a fost modificat numarul de actionari. Astfel, din ianuarie 2017, in calitate de fondatori sunt inclusi:

1. Adriana- 51%;

2. Adrian- 49%.

In calitate de administrator a fost numit Adriana, care are deplina libertate si raspundere de a lua decizii in activitatea firmei.

Firma isi propune sa extinda activitatea de producere a produselor lacatate si sa sporeasca volumul comercializarii acestora pe piata locala. In acest scop din anul 2018 firma a achizitionat un teren pe care va construi o hala frigorifica de depozitare si o autoutilitara izoterma, pentru transportul produselor lactate.

In urma extinderii activitatii, au fost create alte 2 locuri de munca.

Pozitia produselor lactate ale firmei SC Adriana SRL pe piata comparativ cu cele ale concurentei

Produsele oferite pe piata de firma noastra se deosebesc de produsele altor firme prin calitatea buna, pretul mic, precum si gama diversa a produselor produse, ocupand o cota de piata de 20% din piata locala in Craiova.

In comparatie cu concurentii pretul de cost al produselor este mai mic cu 15% decat ale concurentei, deoarece utilizeaza materie prima locala, ceea ce determina un pret scazut si calitate crescuta, prin utilizarea de materii prime naturale, locale. Costul de producere scazut permite micsorarea pretului de comercializare, extinderea si consolidarea pietii, precum si mentinerea profitului la cote ridicate.

SC Adriana SRL va urmari si va trata separat, in functie de importanta fiecaruia in domeniul de activitate al afacerii sale, toate elementele principale ce definesc strategia sa de marketing.

POLITICA DE PRODUS

Gama larga de produse realizata de SC Adriana SRL, prospetimea, provenienta naturalaprecum si calitatea ridicata a acestor produse, confera societatii o pozitie de piata foarte buna in raport cu concurenta existenta in acest moment. Categoriile de

produse realizate de SC Adriana SRL sunt:

- iaurturi

- urda;

- unt;

- branzeturi;

SC Adriana SRL este preocupata in continuare, de a crea mai multe marci de produse, pentru a acoperi o paleta cat mai vasta din piata produselor lactate locale, pentru a a completa gusturi variate, pentru a avea o vizibilitate crescuta pe piata, pentru a satisface preferintele consumatorilor si pentru a ocupa in spatiile de vanzare ale comerciantilor, cat mai mult spatiu.

Aceasta politica de produs se raporteaza atat la cerintele mediului social-economic cat si la realizarile si tendintele ce se manifesta la ceilalti competitori prezenti pe piata. Componenta de baza a mixului de marketing, politica de produs implica numeroase si complexe activitati. In afara nevoilor materiale, fiziologice, consumatorul modern manifesta si cerinte de ordin social, estetic, psihologic etc., de unde rezulta faptul ca produsul lactat oferit de SC Adriana SRL se constituie dintr-un complex de beneficii - de statut, de viata sanatoasa, de comuniune cu natura, de respect al fortei de munca locale, etc. Politica de produs practicata de SC Adriana SRL se va baza in primul rand pe identificarea posibilitatilor si oportunitatii asocierii produsului lactat oferit - iaurturi si branzeturi naturale- cu numeroase simboluri aflate in zona, de natura sa favorizeze recunoasterea societatii si sa-i confere acesteia o identitate distincta in raport cu oferta concurenta. Dintre aceste simboluri, pot fi mentionate urmatoarele : unicitatea ingredientelor, faptul ca sunt naturale, frumusetea zonei in care sunt produse, lipsa aditivilor, atmosfera in care are loc consumul produsului, ospitalitatea locuitorilor din zona de productie etc.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
2 104 cuvinte
Nr caractere:
12 991 caractere
Marime:
36.03 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Data publicare:
15.06.2019
Structură de fișiere:
  • Strategia de marketing SC Adriana SRL.docx
Predat:
la facultate

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
ARGUMENT In lucrarea cu tema "Strategii de marketing in agentia de turism" sunt...
Politica de marketing este reprezentata de modalitatea in care o intreprindere isi concepe...
Un brand este un nume, un termen, un semn, un simbol, un desen sau o combinatie a acestora, avand...
Definirea notiunii de distributie ca serviciu trebuie facuta prin definirea serviciilor, a...
Transporturile internationale sunt numite metaforic aparatul circulator al intregii economii...
Sus!