Posibilități de perfecționare a managementului resurselor umane în cadrul agenției Cocktail Holidays

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Elementul tipologic Descriere Observatii

1. Denumire, adresa, act infiintare SC PROMPT SERVICE TRAVEL COMPANY SRL - Cocktail Holidays

P-ta AMZEI 7-9 BUCURESTI Cod Postal: 10342 Denumirea include "misiunea" firmei

2. Forma de proprietate si tipul de intreprindere Privata-IMM

3. Scurt istoric Cu o experienta de peste 19 ani, tour operatorul Cocktail Holidays comercializeaza pachete turistice proprii (chartere si programe de grup) catre peste 400 agentii de turism din Romania si are un portofoliu de peste 20000 clienti individuali. In prezent, Cocktail Holidays opereaza curse charter pe destinatiile Antalya, Mallorca, Tenerife, Santorini, Kos, Creta, Corfu, Rodos, Sharm El Sheikh. Tour operatorul Cocktail Holidays este cunoscut pe piata de turism si pentru programele de grup organizate in Europa, Africa, Asia si Orientul Mijlociu.

4. Obiect de activitate Contractarea si comercializarea pachetelor turistice proprii pentru mai multe destinatii. Vocatia firmei este restransa, bine delimitata si specializata.

5. Pozitia pe piata interna Lider de piata Destinatii variate, o parte din ele unice in Romania din care rezulta monopolul asupra unui segment de consumatori

6. Tipul de productie/servicii Pachete turistice Antalya, Mallorca, Costa Brava, Tenerife, Santorini, Kos, Creta, Corfu, Rodos, Sharm El Sheikh, Dubai, Thailanda + circuite

7. Nomenclatorul produselor fabricate/serviciilor prestate Pachete variate de oferte turistice Sejururi standard cu charter avion, circuite in Europa

8. Complexitatea produsului/serviciului reprezentativ Ridicata Destinatii variate si un numar mare de hoteluri

9. Caracteristicile proceselor tehnologice Procese de creativitate dar si de rutina Contractare agentie partenera din tara de destinatie, sau hoteluri, contractare oferta pentru charter avion si autocar (inclusive pentru transferuri) si generarea pachetelor turistice cu includerea lor in cataloage si reclame.

10. Caracteristicile utilajelor Sisteme si softuri de specialitate pentru rezervari bilete de avion si hoteluri si sisteme online B2B Agentie acreditata IATA

11. Caracteristici ale aprovizionarii Parteneri locali din tarile de destinatii: DERTOUR, MEIER'S WELTREISEN, ADAC REISEN + companii aeriene interne si internationale De asemenea, se pune accent si pe reclama, aceasta practicandu-se la radio Kiss FM, televiziune PRIMA TV, iar de site se ocupa Ka&Te Design

12. Caracteristici ale vanzarilor Continue, pe parcursul intregului an Vanzarile cunosc o intensificare in perioada sarbatorilor si a verii

13. Caracteristici ale fortei de munca Diversitate de profesii si varsta Elemente comune: studii superioare, limbi straine, dinamism, creativitate, capacitate de coordonare

14. Dispersia teritoriala ale subunitatilor 2 sedii 1 sediu in Bucuresti si un sediu in Targoviste

1.2. Prezentarea functiunilor firmei

Firma isi desfasoara activitatea productiva intr-un anumit cadru organizatoric, presupunand un ansamblu de activitati dinamice si complexe, care sepot grupa in anumite functiuni ce se conditioneaza reciproc.

Fiind o firma moderna se disting cele 5 functiuni de baza: cercetare dezvoltare, comerciala, de productie, financiar-contabila, de personal.

a. Functiunea de cercetare-dezvoltare

Cuprinde activitatile prin care se studiaza, se concepe, se elaboreaza si se realizeaza viitorul cadru tehnic, tehnologic si organizatoric al firmei. Pentru realizarea acestei functiuni, firma studiaza piata pentru a dezvolta si moderniza sistemul de comunicare cu clientii, atat turisti, cat si agentii revanzatoare. In urma acestor studii si urmarind tendintele actuale, agentia Cocktail Holidays trimite newslettere catre clientii si partenerii sai, iar in ceea ce priveste site-ul, de curand a fost modificat, astfel incat, atunci cand intri pe site apare optiunea de a te abona la newsletter pentru a fi informat cu cele mai bune oferte prezentate. Exista si optiunea de a-ti cauta sejurul dorit selectand anumite campuri sau completand anumite campuri, poti solicita o oferta direct de la agentii sau consultantii agentiei.

Pentru parteneri, Cocktail Holidays incurajeaza folosirea sistemului de rezervari online, B2B, in detrimntul rezervarilor pe mail, cedandu-le un commision de 10% in loc de 8%.

De asemenea toate programele si softurile folosite in cadrul agentiei Cocktail Holidays sunt sub licenta si sunt folosite conform conditiilor legale a drepturilor de autor.

b. Functiunea comerciala

Activitatea de marketing cuprinde ansamblul actiunilor de studiere a pietei interne si externe, a necesitatilor si comportamentului turistilor cu scopul de a stabili cele mai solicitate destinatii, cele mai variate pachete astfel incat sa poata satisfaca si cele mai exigent cerinte. Pentru a duce la indeplinire acest deziderat se urmaresc tendintele pietei si se tine cont de ce solicitari au avut pe parcursul unui an, astfel incat Cocktail Holidys vine in intampinarea turistilor cu destinatii variate si un numar mare de hoteluri si pentru bugete mai reduse. De asemenea se fac sondaje, respondentii fiind atat turisti, consumatori finali ai pachetelor turistice, cat si agentii partenere. Acest lucru ajuta si la imbunatatirea serviciilor, a sistemului de operare sau a unitatilor de cazare, prin diversificarea lor.

Activitatea de aprovizionare in cadrul agentiei de turism Cocktail Holidays se refera in principal la contractarea partenerilor. Acestia sunt reprezintati de companii aeriene, hoteluri sau agentii de turism din destinatiile urmarite. In urma contractelor incheiate, agentia primeste locuri in garantie in unitatiile de cazare pe parcursul intregului sezon sau pe un anumit interval, in functie de conditiile contractual, iar in urma depozitelor de bani, alocate companiei aeriene Tarom, sunt "inchiriate" avioanele in regim "charter".

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Posibilitati de perfectionare a managementului resurselor umane in cadrul agentiei Cocktail Holidays.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
4/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
5 375 cuvinte
Nr caractere:
29 828 caractere
Marime:
46.11KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Tag-uri:
management, resursa, agentie, vacanta, intreprindere
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!