Plan de marketing educational

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

A. Descrierea mediului extern al scolii

Scoala Gimnaziala Buda este situata in comuna Buda. Comuna Buda se numara printre cele aproximativ 2700 de comune ale spatiului geografic romanesc si 81 ale judetului Buzau.

Este situata in zona de curbura a Subcarpatilor pe cursul mijlociu al raului Rm. Sarat la contactul dintre Subcarpatii Buzaului cu cei ai Vrancei in sudul depresiunii intracolinare Dumitresti - Buda.

Comuna are o suprafata de 50 km patrati iar in aria sa geografica s-au creat si dezvoltat vetrele celor 9 sate: Buda, Mucesti - Danulesti, Toropolesti, Alexandru Odobescu, Danulesti, Spidele, Valea Larga, Pietroiu si Fundu Budei.

Fiind asezata intr-o zona de contact dintre Tara Romaneasca si Moldova si relativ aproape de Transilvania, teritoriul comunei a fost strabatut de pastorii transhumati ce coborau turmele de la munte spre Campia Dunarii, astfel asezarea jucand un rol important in viata romaneasca de la Carpati si Dunare.

Zona in care este inclusa si comuna Buda s-a bucurat de o atentie deosebita din partea domnitorilor vremii datorita bogatiilor naturale (in special pasuni, paduri, fanete) dar mai ales pentru ca era o zona de granita ce trebuia supravegheata mai atent.

Ocupatia de baza fiind agricultura.

Situatia numarului de locuitori de prezinta astfel:

o Romani - 2641

o Rromi - 964

o Ortodocsi - 3505

o Adventesti - 70

o Total - 3575

De-a lungul timpului comuna Buda s-a dezvoltat continuu iar lumea satelor a avut o contributie deosebita deosebita in evolutia si progresul societatii romanesti.

Scoala Buda cu statut de scoala cu personalitate juridica are in componenta urmatoarele structuri:

o SO4 Mucesti Danulesti

o GPN Mucesti Danulesti

o SO8 Alexandru Odobescu

o GPN Alexandru Odobescu

o GPN Toropolesti

o GPN Pietroiu

o SO8 Buda

o GPN Buda

Scoala Gimnaziala Buda este singura scoala din comuna Buda, iar cea mai apropiata scoala este la o distanta de 20 km.

B. Descrierea misiunii, a principalelor obiective si strategii ale institutiei

? MISIUNEA SCOLII

Respectand traditiile locale si nationale si cuceririle stiintelor moderne, colectivul de cadre didactice depune mari eforturi pentru educarea tinerei generatii in spiritul respectarii drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, al demnitatii si al tolerantei, al schimbului liber de opinii. Formarea personalitatii umane este finalitatea pe care o realizam prin insusirea cunostintelor stiintifice, a valorilor culturii nationale si universale. La fel de importanta este cultivarea sensibilitatii fata de valorile moral-civice, fata de respectul pentru natura si mediul inconjurator.

Scoala isi propune, bazandu-se pe sprijinul comunitatii, sa contribuie la dezvoltarea personalitatii copiilor, la profesionalizarea lor si la integrarea sociala.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2016
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
25 pagini
Imagini extrase:
25 imagini
Nr cuvinte:
3 649 cuvinte
Nr caractere:
21 896 caractere
Marime:
389.38 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Master
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Data publicare:
06.04.2017
Structură de fișiere:
  • analiza swot.docx
  • Plan de marketing educational.docx
Predat:
Facultatea de Educatie Fizica si Sport , Universitatea Dunarea de Jos din Galati (master)
Specializare:
management educational
Materie:
psihopedagogie si marketing educational
An de studiu:
I
Profesorului:
Conf. Univ. Dr. Cristina Corina Bentea
Nota primita:
Nota 10

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Invatamantul este un pilon de baza al formarii unei natiuni si educatia este cel mai puternic...
Educatia este cel mai puternic motor al schimbarilor sociale si al dezvoltarii, dar pentru...
1. Despre Grupul Flamingo Flamingo este o companie certificata ISO 9001, atat pentru distributia...
Amplasat in centrul orasului Bacau, President Hotel este promotorul serviciilor hoteliere de 4...
Marketingul este o noua stiinta a vanzarii si o arta de a convinge clientii sa cumpere. Dupa...
Sus!