Managementul Serviciilor

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Capitolul I SECTORUL SERVICIILOR IN ROMANIA
1.1 Conceptul de serviciu
1.2 Caracteristicile servicilor
1.3 Procentul servicilor in PIB
1.4 Piata serviciilor in Romania
1.5 Calitatea serviciilor de telecomunicatii in Romania

Capitolul II
2.1 Termenul de telecomunicatii
2.2 Istoria telecomunicatiilor din Romania
2.3 Piata telecomunicatiilor
2.4 Cererea pe piata serviciilor de telefonie mobila
2.5 Telefonia
2.6 Comunicatiile in Romania
2.7 Internetul
2.8 Internetul pe mobil
2.9 Piata de telefonie fixa
2.10 Companii din Romania

Capitolul III Studiu de caz- VODAFONE
3.1 Istoric Vodafone
3.2 Prezentarea firmei
3.2.1 Denumire
3.2.2 Misiune
3.2.3 Visiune
3.2.4 Valori
3.2.5 Activitate si structura
3.2.6 Consiliul de administratie
3.2.7 Organigrama Vodafone
3.2.8 Date financiare
3.2. 9 Strategia organizatiei
3.3 Micromediul in care compania isi desfasoara activitatea
3.3.1 Analiza furnizorilor
3.3.2 Analiza clientilor
3.3.3 Analiza concurentilor
3.3.4 Analiza SWOT

Extras din proiect:

Intreaga dezvoltare economica si sociala contemporana sta sub semnul evolutiilor din sfera serviciilor,ele reprezentand o componenta determinanta a economiilor mondiale.

Este vizibil faptul ca piata mondiala a serviciilor s-a dezvoltat spectaculos in ultimii douazeci de ani datorita, pe de o parte a diversificarii ofertei, iar de cealalta parte a modificarii comportamentului consumatorului. Aceasta ascesiune se datoreaza in mare parte dezvoltarii noilor tehnologii in materie de telecomunicatii si informatica, fapt ce a dus la cresterea exigentelor consumatorilor care sub impulsul factorilor generati de mediul in care traiesc devin tot mai pretentiosi si mai greu de satisfacut.

Tot in acest sens, putem remarca, faptul ca sectoarele primar si secundar sunt devansate de sectorul cuaternar (care reprezinta serviciile informatice si cele de cercetare stiintifica) si tertiar, pentru ca cele din urma nu numai ca sunt mai dezvoltate dar sunt si mai flexibile si dinamice, adaptandu-se permanent nevoilor consumatorilor.

De asemenea, serviciile informatice si cele de telecomunicatie au ritm inalt de dezvoltare si astfel, putand sa revolutioneze si celelalte servicii, ele fiind capabile sa diversifice oferta si deci sa sporeasca concurenta si sa accelereze globalizarea pietelor.

In capitolul I am abordat despre definirea conceptului de servicii, carcateristicile serviciilor, procentul serviciilor in cadrul produsului intern brut, piata serviciilor in Romania.

In capitolul II am prezentat informatii referitoare la termenul de telecomunicatii,istoria telecomunicatiilor din Romania,piata telecomunicatiilor, telefonia,comunicatiile in Romania internetul si internetul pe mobil si despre companii de telecomunicatii din Romania.

In ceea ce priveste capitolul III am ales sa analizam compania de telecomunicatii Vodafone prezentand astfel istoricul Vodafone informatii generale,micro si macromediul si structura managementului corporativ.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Managementul Serviciilor.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
35 pagini
Imagini extrase:
35 imagini
Nr cuvinte:
9 787 cuvinte
Nr caractere:
57 741 caractere
Marime:
450.41KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Tag-uri:
management, primar
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!