Intreaga dezvoltare economica si sociala contemporana sta sub semnul evolutiilor din sfera serviciilor,ele reprezentand o componenta determinanta a economiilor mondiale.
Este vizibil faptul ca piata mondiala a serviciilor s-a dezvoltat spectaculos in ultimii douazeci de ani datorita, pe de o parte a diversificarii ofertei, iar de cealalta parte a modificarii comportamentului consumatorului. Aceasta ascesiune se datoreaza in mare parte dezvoltarii noilor tehnologii in materie de telecomunicatii si informatica, fapt ce a dus la cresterea exigentelor consumatorilor care sub impulsul factorilor generati de mediul in care traiesc devin tot mai pretentiosi si mai greu de satisfacut.
Tot in acest sens, putem remarca, faptul ca sectoarele primar si secundar sunt devansate de sectorul cuaternar (care reprezinta serviciile informatice si cele de cercetare stiintifica) si tertiar, pentru ca cele din urma nu numai ca sunt mai dezvoltate dar sunt si mai flexibile si dinamice, adaptandu-se permanent nevoilor consumatorilor.
De asemenea, serviciile informatice si cele de telecomunicatie au ritm inalt de dezvoltare si astfel, putand sa revolutioneze si celelalte servicii, ele fiind capabile sa diversifice oferta si deci sa sporeasca concurenta si sa accelereze globalizarea pietelor.
In capitolul I am abordat despre definirea conceptului de servicii, carcateristicile serviciilor, procentul serviciilor in cadrul produsului intern brut, piata serviciilor in Romania.
In capitolul II am prezentat informatii referitoare la termenul de telecomunicatii,istoria telecomunicatiilor din Romania,piata telecomunicatiilor, telefonia,comunicatiile in Romania internetul si internetul pe mobil si despre companii de telecomunicatii din Romania.
In ceea ce priveste capitolul III am ales sa analizam compania de telecomunicatii Vodafone prezentand astfel istoricul Vodafone informatii generale,micro si macromediul si structura managementului corporativ.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.