Management - Ambient

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

1.Domeniul de activitate

Ambient este o companie cu capital integral romanesc, nascuta si dezvoltata odata cu nevoile pietei.

Domeniul de activitate al acestei companii este cel de comercializare a materialelor de constructii, finisaje si instalatii, precum si produse pentru amenajari interioare in regim retail, contractual si en-gros, avand o cifra de afaceri inregistrata in anul 2006 de peste 161 milioane Euro, peste 75.000 produse in 34 de magazine, 2139 de Clienti Contractuali si 3600 Clienti ai Programului Ambient Total in decursul anului 2006.

2. Dimensiune

Ambient este organizat in cinci divizii si 18 departamente prin care se deservesc

toate cele patru canale principale de comercializare a marfurilor: Centre Comerciale, Universal Distributie, Parteneri Strategici, Proiecte.

Ambient cu o echipa de 2800 membri, este o companie de dimensiune nationala, cu o retea de 11 centre comerciale de mari dimensiuni, doua depozite logistice,avand o suprafata totala de peste 120.000 mp. spatii comerciale.

3. Misiune

Misiunea echipei Ambient este acea de a construi casa perfecta pe care clientii si-o doresc. In Ambient, clientii nostri nu gasesc simple produse. Noi garantam ca acestia vor gasi, in spatii modern amenajate, tot ce iti doresc pentru construirea, amenajarea, decorarea si intretinerea casei: de la game complete de produse pana la servicii speciale destinate usurarii muncii si scurtarii duratei de lucru.

4. Obiective

Obiectivul acestei companii este acela ca in urmatorii 3 ani, Ambient sa devina dintr-o companie regionala una nationala, in acest fel devenind un lider pe piata romaneasca. Sloganul Ambient ,,Casa casei tale" obliga compania in fiecare zi sa verifice daca sunt pregatiti sa-l confirme si sa-l transforme in realitate pentru fiecare client Ambient in parte. Traditia Ambient, castigata in 15 ani de munca, trebuie mereu corelata cu tendintele comertului modern, cu nevoile mereu in transformare ale clientului.

5. Valori

Crearea unei adevarate familii Ambient, din care sa faca parte atat echipa noastra, cat si clientii care au ales produsele si serviciile Ambient.

Sloganul "Casa casei tale" exprima intrutotul atmosfera care te intampina la Ambient. Este modalitatea noastra de a le oferi clientilor un spatiu modern pentru cumparaturi impreuna cu familia. Urmarim sa ne extindem, in permanenta, reteaua de magazine si centre

comerciale, astfel incat viitorii nostri clienti sa poata beneficia de produsele si, mai ales, de serviciile Ambient.

6. Structura

Structura acestei organizatii este una destul de complexa, existand doua departamente: unul managerial strategic si unul commercial.

Cel strategic urmareste si identifica oportunitatile si amenintarile de pe piata detinuta si cea potentiala, propunand planuri si idei de combatere a acestora, iar cel comercial are in subordine celelalte departamente, si anume: Divizia Structuri, Divizia Instalatii, Divizia Finisaje, Divizia Mobila, Divizia Scule si, mai nou, Divizia Automatizari & Audio - Video.

Un department are urmatoarea structura generala:Manager de Departament, cu o echipa a sediului logistic alcatuita dintr-un coordonator logistic si unul tehnic de retea, apoi pe aceeas linie exista unul sau mai multi ASM (Area Sales Manager) care urmaresc vanzarile retail, personalul de vanzare, stocurile, rulajul, identificarea de noi produse, gama de produse oferita, studiul concurentei, respectarea standardizarii, motivarea personalului. Area Sales Manager impreuna cu Managerul de Departament participa la discutii si negocieri cu actuali si noi furnizori.

La fiecare Centru Comercial exista: Manager Centru Comercial, Supervisor, Administrator de Departament (doua persoane), si Asistent de Vanzare ( doua sau mai multe persoane).

II. Identificarea si definirea problemei, respectiv a legaturilor acesteia cu alte probleme din cadrul organizatiei.

Dorind sa dezvoltam relatiile noastre cu patenerii am elaborat un contract cu societatea Dedeman in care se mentiona ca noi sa livram produsele noastre la fiecare hypermarket Dedeman in parte cu transport asigurat de Ambient dar cu conditiile unei valori minime pe transport. In acest sens a aparut urmatoarea problema ridicata de Dedeman si anume livrarile intarziate.

Alte probleme in cadrul organizatiei in legatura cu transporturile de marfa intarziate catre firma Dedeman au fost legate si de indisponibiliatatea produselor in stocul nostru.

III. Cauzele / oportunitatile care au condus la problema

Cauzele care au determinat problema relatata mai sus sunt urmatoarele: comezile de marfa prea mici care duceau la un cost prea mare pentru transport, indisponibilitatea unor marfuri solicitate la un moment dat, termenele de livrare cerute de Dedeman mult prea scurte pentru comenzi speciale si transport delay din motive organizatorice.

IV. Formularea obiectivelor ce vor fi atinse prin solutionarea problemei (SMART)

Prin solutionarea problemei noastre cu clinetul nostru contractual Dedeman urmarim extinderea noastra in celelalte parti ale tarii respectiv partea de Nord - Est si Sud - Est a tarii dorind sa ajungem la sfarsitul anului 2008 la o cifra de afaceri de peste 250 milioane de euro.

Echipa manageriala a decis pentru inceput sa ofere pentru Dedeman un discount

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Management - Ambient.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Imagini extrase:
7 imagini
Nr cuvinte:
1 769 cuvinte
Nr caractere:
10 433 caractere
Marime:
34.50KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Management
Tag-uri:
firma, management, produse, organizare
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!