Informatică

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Proiectul contine un program care gestioneaza date despre masini dintr-o reprezentanta auto second-hand. Cu ajutorul acestuia se realizeaza crearea unui fisier ce va contine datele acestor masini, date ce vor putea fi manipulate prin: adaugare, stergere, modificare, ordonate etc. in functie de nevoile utilizatorului.

Initial, se defineste structura articolului ,,Masini". Acesta are urmatoarea structura:

- cod = codul intern al masinii

- pret = pretul solicitat pentru masina

- an_fab = anul de fabricatie al masinii

- IS = indicatorul de stare

- prod = denumirea producatorului (marca)

- model = modelul masinii

2. SUBPROGRAMELE UTILIZATE IN PROIECT

Antetul subprogramului Scurta descriere a subprogramului

int nr_art (FILE *f, int p) Aceasta functie calculeaza numarul de campuri din articol prin impartirea pozitiei curente la dimensiunea articolului;

int regasire (int n, int cod) Cu ajutorul acestei functii se cauta o masina cu un cod anterior citit apelarii subprogramului, transmis prin parametrul cod. In subprogram, se verifica daca acest cod corespunde vreunui cod din articol; daca da, se vor afisa datele despre masina cu acest cod; in caz contrar, se va da un mesaj de inexistenta;

int modificare(int n, int cod) Aceasta functie are rolul de a modifica datele despre o masina, in cazul in care aceastea au fost introduse gresit sau neglijent. La fel ca la subprogramul precedent, masina se va cauta dupa cod; in cazul in care se verifica conditia de existenta, utilizatorul va primi pe ecran informatiile actuale despre masina, precum si mesaje pentru modificarea datelor acesteia; daca conditia nu se verifica, se va afisa un mesaj corespunzator;

int stergere(int n,int cod) Functia va sterge complet datele despre o masina cautata, de asemenea, printr-un cod. Daca acesta exista, se va opera stergerea;

void generare(int n) Acest subprogram are menirea de a popula fisierul cu date despre masina. La fiecare pas, utilizatorul va primi mesaje despre datele ce urmeaza sa fie introduse; adaugarea se va sfarsi standard;

void afisare (int n) Acest subprogram realizeaza afisarea datelor despre masinile existente in articol pe ecran;

void adaugare(int n) Acest subprogram permite utilizatorului introducerea unei noi masini in baza de date a firmei. Se va verifica daca codul ce urmeaza a fi introdus este existent; in caz contrar, se vor primi mesaje prin care utilizatorul va introduce diferitele date; daca codul este existent, se va afisa un mesaj de eroare;

void selectie_pret(int n) Prin apelul acestui subprogram, utilizatorul poate viziona datele despre masinile cu un pret mai mic decat o anumita valoare citita de la tastatura. Aceasta valoare se citeste in subprogram, dupa care se face selectia masinilor cu un pret mai mic decat aceasta;

void selectie_nume(int n) Acest subprogram afiseaza pe ecran datele despre masinile a caror marca corespunde cu numele unei marci citite de la tastatura. Citirea marcii se face in subprogram. Ulterior, se va face selectia masinilor carora le corespunde acasta marca;

void ordonare(FILE *f) Aceasta functie deschide pentru scriere un fisier text in care se vor adauga datele masinilor. Masinile vor fi ordonate in functie de pret;

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Informatica.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
1 923 cuvinte
Nr caractere:
11 241 caractere
Marime:
105.60KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Informatică
Tag-uri:
program, script, algoritmi
Predat:
la liceu
Profil:
Real
Specializare:
Matematică–informatică
Sus!