Materiale noi folosite în construcția de autovehicule

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Cuprins pag. 2
2. Scurt istoric pag. 3-8
3. Caracteristicile bujiilor pag. 8-11
4. Arcurile pag. 11-12
5. Blocul motor pag. 12-13
6. Cilindrii pag. 14-15
7. Chiulasa pag. 15
8. Date Tehnice pag.16-18
9. Bibliografie pag.19

Extras din proiect:

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Koln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

1901 Primul automobil Horch

August Horch (1868 - 1951) a infiintat la 14 noiembrie 1899 in Koln-Ehrenfeld firma A. Horch & Cie. Acolo si-a dezvoltat primul automobil, care a fost terminat la inceputul anului 1901. In martie 1902, a urmat mutarea la Reichenbach in Saxonia si doi ani mai tarziu transformarea intr-o societate pe actiuni, legata de o noua schimbare de sediu. La 10 mai 1904, a fost infiintata uzina de automobile A. Horch & Cie. din Zwickau.

In anul 1901 a circulat primul automobil Horch: era dotat cu un motor orizontal in doi cilindri, cu o putere de circa 4-5 CP. Un piston mic suplimentar in motor urma sa amortizeze vibratiile arborelui cotit. August Horch l-a denumit motor fara socuri. O alta inovatie: carterul motorului din aliaj usor, un pionierat in constructia de automobile.

1904 Infiintarea unei societati pe actiuni

Dupa infiintarea in anul 1899 in Koln si mutarea in 1902 la Reichenbach in Saxonia, primele succese ale automobilelor Horch au demonstrat necesitatea extinderii fabricii. August Horch s-a decis, la recomandarea partenerilor de afaceri, sa infiinteze o societate pe actiuni. Un teren nou a fost gasit la Zwickau. In anul 1904 a inceput fabricatia, inceputul unei lungi traditii in constructia automobilelor la Zwickau.

1906 Neckarsulm: Traditie in constructia de automobile

In anul 1906 a aparut 'Sulmobil'-ul, un vehicul pe trei roti cu un motor de motocicleta de 3,5 CP. 'Sulmobil'-ul insa nu s-a putut impune, astfel ca inca din acelasi an a inceput productia primului 'automobil original din Neckarsulm' cu un motor de 1308 cmc cu patru cilindri si 10 CP.

1913 Primul automobil Wanderer

In anul 1912, a fost testat primul automobil Wanderer cu un motor in patru cilindri de 5/12 CP; in 1913 a inceput productia de serie. Abia aparut pe piata, micul automobil Wanderer a devenit vedeta operetei 'Papusica' de Jean Gilbert. Melodia principala a fost un hit: 'Papusica, tu esti lumina ochilor mei, papusica te iubesc asa de mult.' De atunci, micul Wanderer a fost denumit mereu 'Papusica' (Puppchen).

1914 August Horch castiga cursa Alpilor

Una din cursele cele mai cunoscute ale acelor ani a fost Cursa Internationala a Alpilor Austrieci. In anul 1911, August Horch a participat pentru prima data la aceasta cursa cu un Audi si a castigat locul intai. Acest lucru l-a incurajat si, intre anii 1912 si 1914, a concurat impreuna cu o echipa Audi in aceasta

Bibliografie:

1) Imagini : www.google.com , www.encarta.com

2) Text : www.audi.ro www.google.com www.promotor.ro www.audi.com www.kiltec.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Materiale noi folosite in constructia de autovehicule.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
19 pagini
Imagini extrase:
19 imagini
Nr cuvinte:
2 728 cuvinte
Nr caractere:
15 232 caractere
Marime:
1.15MB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Fizică
Tag-uri:
autovehicule, materiale
Predat:
la liceu
Sus!