Așezarea și perceperea obligațiilor fiscale la societatea Electromagnetica SA

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Cap1. Organizarea și funcționarea ELECTROMAGNETICA SA
1.1 Scurt istoric.3
1.2 Obiect/domeniu de activitate.3
1.3 Organizare internă ( organigramă comentată).4
1.4 Funcţionalitatea (relaţii interne cu accent pe dimensiunea financiară a activității.6
1.5 Structura de personal.7
1.6 Relații externe ale ELECTROMAGNETICA.8
1.7 Structura şi evoluţia principalelor obligații fiscale în perioada 2011-2015 - tabel comentat cu identificarea factorilor de influenţă.9
Cap 2. Așezarea obligațiilor fiscale
2.1 Cadrul juridic utilizat în așezarea obligațiilor fiscale.11
2.2 Calcule de așezare a obligațiilor fiscale.34
2.3 Fluxuri informaţionale generate de așezarea obligațiilor fiscale.37
Cap 3. Perceperea obligațiilor fiscal
3.1 Termene de percepere a obligațiilor fiscal.43
3.2 Modalităţi de percepere a obligațiilor fiscal.45
3.3 Regularizări şi recalculări privind perceperea obligațiilor fiscal.46
3.4 Fluxuri informaţionale generate de percepere a obligațiilor fiscale.47
Bibliografie.49

Extras din proiect:

Cap1. Organizarea și funcționarea ELECTROMAGNETICA SA

1.1 Scurt istoric

Fondată la 27 noiembrie 1930 sub denumirea de “Standard Electrica Romană”, societatea ELECTROMAGNETICA s-a constituit ca principalul producător de echipamente de telecomunicaţii din România.În prezent Electromagnetica este o companie cu capital integral privat, listată la categoria Premium B.V.B.

Electromagnetica este recunoscută ca producător şi furnizor tradiţional de echipamente de distribuţie şi măsurare a energiei electrice, soluţii de iluminat cu LED, subansamble electrice şi electronice, subansamble metalice şi din mase plastice injectate, scule şi matriţe, subansamble auto, sisteme de siguranţă a traficului feroviar. De asemenea, este orientată către producţia de energie verde şi tehnologii destinate creşterii eficienţei energetice.

Sub titulatura de ELECTROMAGNETICA BUSINESS PARK, societatea oferă servicii de închiriere pentru spaţiile excedentare, administrând peste 32.000 mp de spaţii de închiriat la sediul central din Bucureşti, cu destinaţia de birouri, depozite, producţie, prestări servicii şi săli de conferinţa. Gradul de ocupare este de peste 93%.

1.2 Obiectul/domeniul de activitate

• Cercetare si productie de echipamente electrice si electronice;

• Cercetare si productie de matrite injectie mase plastic;

• Conceptie si productie de solutii de iluminat cu LED;

• Productie de echipamente pentru masurarea energiei electrice;

• Productie de energie electrica din surse regenerabile si furnizare de energie electrica ;

Principalele categorii de produse și servicii:

• Echipamente destinate furnizării, distribuţiei şi măsurării energiei electrice: contoare şi sisteme inteligente de contorizare a energiei electrice;

• Echipamente de iluminat cu LED;

• Matriţe de injectie mase plastice şi de deformare plastică la rece;

• Subansambluri auto;

• Echipamente destinate siguranţei transportului feroviar;

• Elemente şi echipamente de automatizare;

• Proiectare electrică şi mecanică;

• Montaj, punere în funcţiune, asistenţă tehnică şi service pentru produsele proprii;

• Proiectare şi executare de instalatii electrice interioare pentru construcţii civile şi industriale, branşamente aeriene sau subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV ÷ 20 kV;

Capacități tehnologice:

• Linii automate de plantare automată a componentelor electronice (SMD);

• Departament execuție matrițe ;

• Prelucrarea metalelor la rece;

• Linie de asamblare prin sudare;

• Linie injecție mase plastice;

Laboratoare:

• Verificare metrologică contoare;

• Fotometrie și compatibilitate electromagnetică;

1.3 Organizarea internă (organigramă comentată):

Alegerea membrilor consiliului s-a facut prin vot majoritar in cadrul AGOA din 25 septembrie 2015, candidatii fiind propusi de actionari. Nici un administrator nu a candidat ca independent.

Nu exista legaturi de familie intre administratorii sau membrii conducerii executive cu terte persoane datorita carora acestia au fost alesi/numiti in functie. Consiliul de administratie este format din 9 membrii ce au fost alesi pe o durata de 4 ani. Mandatul acestora expira la 18 oct 2019 in timp ce mandatele directorilor dureaza pana la revocare. In urma demisiei d-lui Preda Cristinel Laurentiu, incepand cu data de 15 martie 2016, a fost numita ca administrator provizoriu d-na Hodea Cristina Ioana Rodica. Ulterior, d-na Hodea a fost confirmată ca administrator de către AGOA din data de 21.04.2016. Componenta consiliului de administratie reflecta fidel participarea la capital (peste 70% din capital este reprezentat în CA).

Bibliografie:

Gabriel Ștefura, Procese bugetare publice, Editura Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, 2008

Legea finanţelor publice (500/2002) actualizată

Legea finanţelor publice locale (273/2006) actualizată

https://static.anaf.ro

Sursa:http://www.bvb.ro

http://www.electromagnetica.ro/

http://www.cnas.ro/

http://www.mfinante.gov.ro

http://legislatiamuncii.manager.ro/

https://www.customs.ro

Observații:

Organizarea si functionarea ELECTROMAGNETICA

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Asezarea si perceperea obligatiilor fiscale la societatea Electromagnetica SA.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2017
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
50 pagini
Imagini extrase:
50 imagini
Nr cuvinte:
14 101 cuvinte
Nr caractere:
81 619 caractere
Marime:
770.28KB (arhivat)
Publicat de:
Janeta-Iris Tataru
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Finanțe
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Specializare:
Finante si Banci
Materie:
Finanțe
An de studiu:
III
Profesorului:
Sebastian Lazar
Nota primită:
Nota 9
Sus!