CAREATERIZAREA GRUPEI DUPA PRIMUL SEMESTRU
Dupa parcurgerea primului semestru, incare grupa ,,prichindeilor" a desfasurat activitati conform planificarii anuale pentru atingerea obiectivelor de referinta propuse la inceputul anului scolar, putem preciza urmatoarele note definitorii pentru aceasta grupa.
Copiii au participat la activitati de grup atat in calitate de vorbitori cat si de ascultatori, insa nu a fost pe deplin achizitionata deprinderea de a astepta sa termine de vorbit interlocutorul. Reusesc sa transmita cu usurinta mesaje si sa reactioneze la cele ale colegilor, au achizitionat informatii care i-au ajutat sa-si imbogateasca vocabularulactiv si pasiv. Volumul acestuia este, insa, diferit, conform capacitatilor psihoindividuale ale copiilor si a ritmului propriu de dezvoltare. Desi s-au inregistrat progrese majorevin ceea ce priveste corectarea pronuntiei deficitare a unor sunete, aceasta nu a disparut in totalitate. Majoritate asunt apti sa-si exprime verbal propriile idei , dar la nivel gramatical sunt des intalnite dezacordurile subiect- predicat precum si utilizarea incorecta a modurilor si timpurilor verbului. Exceptand doi trei copii mai mici restul si-au insusit in totalitate deprinderile de utilizare a instrumentelor de scris.
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.