“Books for coffee” este o cafenea care îmbină dorința de a savura o cafea cu cea de a te delecta prin intermediul unei cărți. Cafeneaua se bucură de o colecție impresionantă de cărți care număra peste 2000 de exemplare din toate domeniile, iar multe dintre ele nu se găsesc în România.Pe lângă aromele de cafea, ceai şi poveştile din cărţile ce abia aşteaptă să fie răsfoite şi citite, Books for coffee are şi o colecţie generoasă de vinuri.
Stabilirea obiectelor de activitate;
Alegerea formei juridice;
Alegerea denumirii firmei;
Verificarea denumirii firmei;
Redactarea actului constitutiv;
Depunerea capitalului social la bancă;
Depunerea documentelor pentru obținerea autorizațiilor;
Publicarea in monitorul oficial a hotărârii judecatorului delegat;
Înregistrarea la registrul comerțului;
Obținerea certificatului de înmatriculare. determinarea identitații societații comerciale
numele firmei
simbol
slogan
viziune
misiune
Planul de afaceri obiective
resurse umane, materiale, financiare
costuri de funcționare
produsul
piața identificarea clienților analiza concurenței vânzări
promovare
publicitate
dezvoltare durabilă
Forma juridică a acestei afaceri este societatea cu răspundere limitată intrucât este o forma de asociere in cadrul căreia obligațiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social, asociații fiind obligați numai pentru partile lor sociale.
Alegerea acestui tip de societate comercială este avantajoasă intrucât prezintă formalitați simple la înființare si posibilitatea de urmărire a mersului afacerii si gestiunii. Obiectivele de marketing din planul strategic de marketing derivă din obiectivele generale ale companiei, prin ele urmărindu-se păstrarea echilibrului între produse și piețe și, în particular, pot fi si obiective legate de aspecte ce țin de promovare, resurse umane, prețuri. În toate planurile, obiectivele de marketing trebuie să acopere: 1. Cifra vânzărilor pe perioada planificării, in funcție de produs si segmentul de piață; 2. Procentul de piața pe perioada planului, în funcție de produs si segmentul de piață; 3. Profitul brut in urma vânzărilor.
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.