Plan de afaceri - S.C. Books for coffee S.R.L

Extras din proiect:

"Books for coffee" este o cafenea care imbina dorinta de a savura o cafea cu cea de a te delecta prin intermediul unei carti. Cafeneaua se bucura de o colectie impresionanta de carti care numara peste 2000 de exemplare din toate domeniile, iar multe dintre ele nu se gasesc in Romania.Pe langa aromele de cafea, ceai si povestile din cartile ce abia asteapta sa fie rasfoite si citite, Books for coffee are si o colectie generoasa de vinuri.

Stabilirea obiectelor de activitate;

Alegerea formei juridice;

Alegerea denumirii firmei;

Verificarea denumirii firmei;

Redactarea actului constitutiv;

Depunerea capitalului social la banca;

Depunerea documentelor pentru obtinerea autorizatiilor;

Publicarea in monitorul oficial a hotararii judecatorului delegat;

Inregistrarea la registrul comertului;

Obtinerea certificatului de inmatriculare. determinarea identitatii societatii comerciale

numele firmei

simbol

slogan

viziune

misiune

Planul de afaceri obiective

resurse umane, materiale, financiare

costuri de functionare

produsul

piata identificarea clientilor analiza concurentei vanzari

promovare

publicitate

dezvoltare durabila

Forma juridica a acestei afaceri este societatea cu raspundere limitata intrucat este o forma de asociere in cadrul careia obligatiile sociale sunt garantate cu patrimoniul social, asociatii fiind obligati numai pentru partile lor sociale.

Alegerea acestui tip de societate comerciala este avantajoasa intrucat prezinta formalitati simple la infiintare si posibilitatea de urmarire a mersului afacerii si gestiunii. Obiectivele de marketing din planul strategic de marketing deriva din obiectivele generale ale companiei, prin ele urmarindu-se pastrarea echilibrului intre produse si piete si, in particular, pot fi si obiective legate de aspecte ce tin de promovare, resurse umane, preturi. In toate planurile, obiectivele de marketing trebuie sa acopere: 1. Cifra vanzarilor pe perioada planificarii, in functie de produs si segmentul de piata; 2. Procentul de piata pe perioada planului, in functie de produs si segmentul de piata; 3. Profitul brut in urma vanzarilor.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
26 pagini
Marime:
8.22 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Educatie antreprenoriala
Data publicare:
03.01.2018
Structură de fișiere:
  • Plan de afaceri - S.C. Books for coffee S.R.L.pptx
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
1. Socialising - Reading The following text is about cultural diversity. Read it through once...
ECONOMIC SYSTEMS The people and the institutions that combine together to covert resources into...
Cuvant inainte Prezentul suport de curs contine capitole numerotate de la 1 la 14, continand un...
Cadrul general al cursului Cursul de limba engleza isi propune sa dea studentilor care urmeaza...
Chapter 1 HOW TO PRESENT OURSELVES (CUM SA NE PREZENTAM) Vocabulary Read the following formal...
Sus!