"A porni intr-o afacere fara un plan este ca si cum ai porni intr-o calatorie fara nici o harta."
Planul de afaceri e un studiu complex ce include indicatori financiari, caracteristici de piata, factori de previziune care se elaboreaza in vederea demararii unei afaceri.
- un bun plan de afaceri ne poate ajuta sa obtinem un imprumut;
- este o dovada ca tratam firma cu seriozitate;
- ne arata daca putem sau nu sa obtinem profit;
- ne fixeaza o tinta spre care sa ne indreptam.
Asadar, planul de afaceri reprezinta viziunea, misiunea, obiectivele, strategia si planul de actiune ale intreprinzatorului sau ale managerului.
Planul de afaceri al firmei S.C ANDREMIR S.R.L:
1. Descrierea afacerii
Societatea comerciala ANDREMIR a fost infiintata potrivit prevederilor Legii nr.31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, in data de 06.07.1999, avand numarul de inregistrare la Registrul Comertului J 26/433/1999.
Firma isi va desfasura activitatea in Targu-Mures, avand sediul pe strada Rodniciei nr. 53, ap. 6.
Activitatea de baza pe care firma noastra o desfasoara este comercializarea produselor textile pentru femei si barbati.
2. Planul de marketing
Intreprinderea va activa in cadrul si sub influenta mediului din care face parte. Deoarece el apare ca o suma de ,,opurtunitati si obstacole", rezulta ca performantele firmei vor depinde, pe de o parte, de masura cunoasterii fizionomiei si mecanismului sau de functionare, iar pe de alta parte, de capacitatea si perceperea sa de a fructifica oportunitatile si de a se adapta continuu functionarii sale.
Caracteristica esentiala a mediului de marketing al intreprinderii consta in caracterul
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.