Promovarea unui restaurant - La mexicana

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Cuprins
Capitolul I. Date generale despre firma............................................2
Capitolul II. Analiza mediului inconjurator concurential al firmei.........2
Capitoul III. Analiza mediului intern..............................................4
Capitolul IV. Obiectivele Restaurantului " La Mexicana".....................5
Capitolul V. Formularea strategiilor...............................................5
Capitolul VI. Elaborarea programului de actiuni...............................7
Capitolul VII. Evaluare si control...................................................8
Capitolul VIII. Concluzie.............................................................9
Bibliografie.............................................................................10
Anexa....................................................................................11

Extras din proiect:

Capitolul I. Date generale despre firma

Restaurant "La mexicana"

Locatia: Calea Calarasi, numarul 53, Braila

Acest restaurant este de tip fast-food cu mancare specific mexicana(produsele fiind: tortilla,tacos, quesadilla, burrito si sosuri specific mexicane) deschis non-stop. Acest gen de restaurant se adreseaza tinerilor dornici sa incerce ceva nou, servit rpid la preturi accesibile oricand oriunde. Braila, orasul in care ar fi locatia acestuia, nu exista un restaurant cu mancare specific mexicana, si nimic deschis non-stop, ceea ce cred ca ar avea succes in randul populatiei tinere a orasului. Acesta are si un serviciu de livrari la domiciliu tot non-stop, gratis, pentru a ajunge la clientii care nu dispun de mijloc de transport noaptea, sau cei care nu se pot deplasa de la serviciu, pentru petreceri private sau pentru orice persoana care doreste sa serveasca din mancarea noastra in propria casa. Locatia insa este aleasa pentru a aveea vizibilitate catre marea majoritate a populatiei fiind o artera intens circulata de locuitorii orasului.

Misiunea firmei este aceea de a oferi clientului o experienta exotica in domeniul culinar, chiar la el acasa, la orice ora din zi si din noapte.

Capitolul II. Analiza mediului inconjurator concurential al firmei

Analiza STEEP sau macromediul firmei

Mediul social al firmei:

Firma este amplasta in orasul Braila, municipiul Braila, oras de campie, situat in sud estul Romaniei, cu o clima temperat continentala cu influentele Dunarii, cu o populatie sub 200 de mii de locuitori, cu o economie slaba, in continua scadere in ultimele decenii. Desi are potential turistic acesta nu este valorificat, iar in industrie nu a mai fost investit.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Promovarea unui Restaurant - La Mexicana.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
11 pagini
Imagini extrase:
11 imagini
Nr cuvinte:
2 216 cuvinte
Nr caractere:
11 879 caractere
Marime:
18.85KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
marketing, promovare, restaurant
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Profesorului:
Balasescu Marius
Sus!