Proiect logistică - SC Vincon Vrancea SRL

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

CAPITOLUL I - Prezentarea generala a companiei
1.1. Scurt istoric;
1.2. Date de identificare;
1.3. Descrierea companiei;
CAPITOLUL II - Mediul de marketing al companiei
2.1. Structura departamentului de logistic;
2.2. Piata de aprovizionare - furnizori ;
2.3. Piata de desfacere - clienti si distribuitori;
CAPITOLUL III - Infrastructura logistica
3.1. Centre de stocare si vinificatie, depozitare;
3.2. Instrumente de manipulare a materialelor;
3.3. Mijloace de transport;
3.4.Sisteme electronice de prelucrare a datelor;
BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect:

CAPITOLUL I - Prezentarea generala a companiei

S.C. VINCON VRANCEA S.A.

1.1. Scurt istoric

Societatea s-a infiintat in anul 1949, beneficiind de un potential ridicat, dat fiind amplasarea sa geografica. Pe parcursul a doua decenii, vinul produs la VINCON era livrat vrac spre alte centre de prelucrare si imbuteliere din tara. In anii '70, regimul comunist a dispus achizitionarea a trei linii de imbuteliere performante, care au fost amplasate la Cotnari, Jidvei si Murfatlar, din acest motiv VINCON VRANCEA neavand posibilitatea crearii unei imagini de marca pe piata romaneasca a vinului, iar consecintele nu s-au lasat asteptate.

Societatea a fost privatizata in 1999, cand fostul FPS detinea 82% din capitalul social. Principalul investitor a fost doamna Luchi Georgescu care detine si in prezent peste 50% din actiunile firmei. Al doilea actionar in ordinea actiunilor detinute este capitanul echipei nationale de fotbal a Romaniei, Gica Popescu, care in luna mai a anului 2002 a intrat in posesia a 49% din actiunile firmei, in urma unei oferte publice de cumparare lansate pe piata valorilor mobiliare.

2.2. Date de identificare

Denumire societate: VINCON VRANCEA S.A.

Forma juridica: Societate pe actiuni cu capital privat

Cod Unic de Inregistrare: RO 1446711

Actul de infiintare: Registrul comertului nr J39/225/1991

Data infiintarii: 01.02.1991

Obiect de activitate: Fabricarea bauturilor alcoolice distilate

Capital social actual: 12,850,013 Lei

Presedinte: Luchi Georgescu

Director: Georgel Costache

VINCON VRANCEA S.A.

Str. Avantului, nr. 12, Focsani, jud. Vrancea , Romania

Tel/Fax: +40 237 222 100, fax: +40 237 221 574

VINCON MARKETING

Bd. Libertatii, nr. 10, bl. 114, sc. 2, ap. 33, Sector 4, Bucuresti

Tel: 0213 353 686, Fax: 0213 353 566

VINCON DISTRIBUTION

Str Drumul intre vii, nr. 26, Sector 3, Bucuresti

Tel: 0213467 987, fax: 0213 467 986

2.3. Descrierea companiei

S.C. VINCON VRANCEA S.A. este unul dintre cei mai mari producatori de vinuri din Romania cu o traditie multiseculara. Comania Vincon Vrancea, printr-o tehnologie moderna, utilaje si linii de imbuteliere performante, este unul dintre cei mai mari producatori de vinuri, vinarsuri si bauturi spirtoase de o calitate deosebita, de pe piata romaneasca.

Vincon Vrancea are o experienta in domeniul vini-viticulturii de peste 55 de ani si exploateaza in prezent peste 2.150 de hectare de vita de vie, amplasate in mai multe podgorii: Panciu, Odobesti, Cotesti, Oltina, Pietroasa si in regiunea Husi. Cele mai cunoscute branduri ale companiei Vincon Vrancea in domeniul vinurilor sunt Comoara Pivnitei (vinuri de colectie), Beciul Domnesc (segmentul premium), Vita Romaneasca, Proles Pontica, Cabernet Auslese (segmentul mediu), iar in domeniul vinarsurilor se remarca Baron's, Miorita si Vrancea.

Centrul de vinificatie al S.C. Vincon Vrancea S.R.L. este proiectat si are echipamentele adecvate pentru ca persoanele competente sa isi duca la indeplinire, corespunzator, activitatile din punct de vedere al igienei vinurilor. Intreaga cladire, proprietatile aflate in imprejurimile acesteia si suprafetele inconjuratoare, structura si alegerea dotarilor fixe si mobile si a echipamentelor au fost luate in considerare atunci cand s-a proiectat crama pentru obtinerea vinurilor.

Concluzionand, marketingul vinurilor la S.C. VINCON VRANCEA S.A. atinge un nivel inalt si constant de organizare, fapt ce contribuie la clasarea printre cele mai cunoscute societati de profil, atat pe plan national, dar mai ales international.

CAPITOLUL II - Mediul de marketing al companiei

2.1. Structura departamentului de logistica

Desfasurarea activitatii de productie in cadrul S.C. Vincon Vrancea S.A. presupune o organizare structurala corespunzatoare, care sa favorizeze atingerea obiectivelor propuse si sa asigure un echilibru intern corespunzator. Principala expresie a organizarii structurale o reprezinta structura organizatorica.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Proiect Logistica - SC Vincon Vrancea SRL.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
6/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
15 pagini
Imagini extrase:
15 imagini
Nr cuvinte:
3 254 cuvinte
Nr caractere:
18 926 caractere
Marime:
172.52KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
logistica, Alimentatie
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Profesorului:
Otilia Man
Sus!