Politica de pret a firmei Bioderma

Extras din proiect:

Capitolul 1: Prezentarea firmei

Bioderma este o firma franceza de dermato-cosmetice, fondata in 1977 de catre Jean-Noel Thorel. Compania are propriul laborator de cercetare, creare si invovare de produse, angajatii sunt specialisti in medicina alesi special pentru a crea produse sigure si eficinte in tratarea problemelor dermatologice.

Capitolul 3: Analiza mediului firmei

Mediul intern cuprinde: angajatii, cladirile, terenurile, echipamentele.

Mediul extern este alcatuit din micromediu si macromediu

Micromediul cuprinde:

Furnizorii sunt organizatiile si indivizii care ofera companiei materii si materiale, utilaje, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete, etc., necesare fabricarii produselor proprii.

Clientii alcatuiesc cercul agentilor economici si al persoanelor individuale carora le sunt adresate produsele/serviciile intreprinderii. Clientii firmei Bioderma: Datorita gamei foarte variate de produse, Bioderma vizeaza clienti de toate varstele (au inclusiv o gama de prduse pentru bebelusi). Si-au extins liniile de productie pentru a oferi o gama de cosmetice completa.

Concurentii sunt organizatii similare care incearca sa satisfaca aceleasi nevoi ale clientilor si sunt percepute de consumatori ca alternative pentru satisfacerea cerintelor lor. Concurentii firmei Bioderma sunt: Vichy, La Roche Posay, Avene, Ivatherm.

Organismele publice constituie o componenta a micromediului in masura in care acestea pot influenta atingerea obiectivelor agentilor economici. Aceste organisme sunt: asociatii ale consumatorilor, asociatii profesionale, mediile de informare in masa, organele de stat.

Macromediu

Ansamblul elementelor de macromediu constituie climatul general in care se desfasoara activitatea firmei Bioderma. Exista patru categorii de astfel de factori care influenteaza modul in care firma isi abordeaza activitatile de marketing :

1 Mediul social cultural - factori care se refera la modelele de comportament ale consumatorilor pe piata; acestia influenteaza si clientii tinta.

2 Mediul natural-tehnologic - factori care vizeaza amplificarea potentialului economic al societatii.

3 Mediul economic - factori care se concretizeaza intr-un sistem de variabile economice si modalitati de alocare a resurselor.

4 Mediul politic-legislativ - factori care se refera la mijloacele de control menite sa apere interesele indivizilor si societatii in ansamblu. Legislatia care supravegheaza afacerile, urmareste, in general, trei obiective: protejarea consumatorilor; protejarea concurentei; protejarea societatii.

Capitolul 4: Analiza pietei firmei

Piata cosmeticelor a avut parte, in ultimii zece ani, de curbe ascendente si descendente, aflate in stransa corelatie cu starea economiei romanesti si manifestate, in principal, prin puterea de cumparare a populatiei.

Cererea si oferta pe piata cosmeticelor

- Consumatori Exista foarte putine reguli absolute ale comportamentului uman. Oamenii sunt diferiti unii de ceilalti si de foarte multe ori actioneaza mai mult emotional decat rational.

- Producatori:

Piata cosmeticelor este o piata puternic stratificata. Oferta se intinde de la produse ieftine, la produse sofisticate si marci de prestigiu. Pentru romani, produsele de masa sunt cele care satisfac cel mai bine cerintele legate de calitate si pret, de aceea sunt cele mai solicitate. Lipsa fondurilor pentru cercetare, dezvoltare si reclama, precum si taxele vamale la importul de materii prime au ingustat piata producatorilor autohtoni.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Marime:
1.62 MB (arhivat)
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Economie
Data publicare:
09.02.2018
Structură de fișiere:
  • Politica de pret a firmei Bioderma.pptx
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
S.C. Sereny S.A. este o companie integrata, specializata in obtinerea de produse exclusiv...
1. Formularea obiectivului Introducerea gamei de produse dermatocosmetice in cadrul magazinului...
Sus!