Politica de preț a firmei Bioderma

Extras din proiect:

Capitolul 1: Prezentarea firmei

Bioderma este o firma franceză de dermato-cosmetice, fondata in 1977 de către Jean-Noël Thorel. Compania are propriul laborator de cercetare, creare si invovare de produse, angajaţii sunt specialişti în medicină aleşi special pentru a crea produse sigure şi eficinte în tratarea problemelor dermatologice.

Capitolul 3: Analiza mediului firmei

Mediul intern cuprinde: angajatii, cladirile, terenurile, echipamentele.

Mediul extern este alcatuit din micromediu si macromediu

Micromediul cuprinde:

Furnizorii sunt organizatiile si indivizii care ofera companiei materii si materiale, utilaje, echipament tehnologic, energie, ambalaje, etichete, etc., necesare fabricarii produselor proprii.

Clientii alcatuiesc cercul agentilor economici si al persoanelor individuale carora le sunt adresate produsele/serviciile intreprinderii. Clienţii firmei Bioderma: Datorită gamei foarte variate de produse, Bioderma vizează clienţi de toate vârstele (au inclusiv o gamă de prduse pentru bebeluşi). Şi-au extins liniile de producţie pentru a oferi o gamă de cosmetice completă.

Concurentii sunt organizatii similare care incearca sa satisfaca aceleasi nevoi ale clientilor si sunt percepute de consumatori ca alternative pentru satisfacerea cerintelor lor. Concurenţii firmei Bioderma sunt: Vichy, La Roche Posay, Avene, Ivatherm.

Organismele publice constituie o componenta a micromediului in masura in care acestea pot influenta atingerea obiectivelor agentilor economici. Aceste organisme sunt: asociatii ale consumatorilor, asociatii profesionale, mediile de informare in masa, organele de stat.

Macromediu

Ansamblul elementelor de macromediu constituie climatul general în care se desfăşoara activitatea firmei Bioderma. Există patru categorii de astfel de factori care influentează modul în care firma îşi abordează activităţile de marketing :

1 Mediul social cultural - factori care se referă la modelele de comportament ale consumatorilor pe piaţă; aceştia influenţează şi clienţii ţintă.

2 Mediul natural-tehnologic - factori care vizează amplificarea potenţialului economic al societaţii.

3 Mediul economic - factori care se concretizează într-un sistem de variabile economice şi modalităţi de alocare a resurselor.

4 Mediul politic-legislativ - factori care se referă la mijloacele de control menite să apere interesele indivizilor şi societăţii în ansamblu. Legislaţia care supraveghează afacerile, urmareşte, în general, trei obiective: protejarea consumatorilor; protejarea concurenţei; protejarea societăţii.

Capitolul 4: Analiza pieţei firmei

Piaţa cosmeticelor a avut parte, în ultimii zece ani, de curbe ascendente si descendente, aflate în strânsă corelaţie cu starea economiei românești şi manifestate, în principal, prin puterea de cumpărare a populației.

Cererea si oferta pe piața cosmeticelor

- Consumatori Exista foarte puține reguli absolute ale comportamentului uman. Oamenii sunt diferiți unii de ceilalți si de foarte multe ori acționează mai mult emoțional decât rațional.

- Producători:

Piața cosmeticelor este o piaţă puternic stratificată. Oferta se întinde de la produse ieftine, la produse sofisticate si mărci de prestigiu. Pentru romani, produsele de masa sunt cele care satisfac cel mai bine cerințele legate de calitate si preț, de aceea sunt cele mai solicitate. Lipsa fondurilor pentru cercetare, dezvoltare şi reclama, precum si taxele vamale la importul de materii prime au îngustat piata producătorilor autohtoni.

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Politica de pret a firmei Bioderma.pptx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
pptx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
18 pagini
Marime:
1.62MB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Proiect
Materie:
Economie
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Sus!