Planul de afacere al unei întreprinderi - Sovtransavto

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1. Caracteristica intreprinderii
1.1. Caracteristica generala a intreprinderii
1.2. Schema de dirijare si structura intreprinderii
2. Caracteristica tehnico-economica a intreprinderii
2.1. Structura si caracteristica mijloacelor de transport si a fondurilor
fixe ale intreprinderii
2.2. Caracteristica tehnico-economica a intreprinderii
3. Planificarea, marketingul si a asigurarea calitatii la intreprindere

Extras din proiect:

Transportul auto este o ramura importanta a economiei nationale, care are la baza rezolvarea problemelor in traficul de marfuri si pasageri, si asigura relatiile economice si de producere intre diferite ramuri ale economiei, inflienteaza considerabil la rezolvarea fortelor de producere, tehnologia producerii conform formarii valorii indicilor.

Rolul transportului este foarte important in dezvoltarea societatii, in domeniul social, economic si cultural, in realizarea legaturilor economice si culturale cu tarile din strainatate.

Printre alte tipuri de transport ce intra in concordanta cu procesul de trafic, transportul auto ocupa locul de frunte. Lui ii revine partea maxima din volumul total de transportari. In conditiile de trecere la economia de piata rolul transportului auto sporeste si mai mult.

Transportul auto international are o semnificatie deosebita pentru relatiile economice, politice si culturale dintre tarile lumii servind drept acel instrument de legatura ce indeplineste si realizeaza aspectul tehnologic al acestor relatii. Necesitatea de a colabora, de a face comert cu alte state este foarte importanta si de aceea organizarea si coordonarea corecta a traficului auto international este o problema, solutionarea careia cere implicarea tuturor organizatiilor de trafic auto international. In ultimii ani unificarea tarilor Europei duce la unificarea traficului auto intern si extern si respectiv la unificarea documentelor insotitoare si statutare ale transporturilor auto internationale.

Structura traficurilor internationale este destul de variata, are un caracter regulat si unic. Specificul organizarii se determina in primul rind, de sectorul larg de cerinte, raspunderea si calitatea transportului; tipul si caracteristica marfii transportate, durata si directia fluxurilor de marfa.

Desfasurarea organizarii transportului international de marfa are scop sporirea eficacitatii folosirii materialului rulant, micsorarii pierderilor de timp, asigurarea comoditatii si calitatii traficului, micsorarea timpului transportarii incarcaturii la destinatar, largirea spectrului fluxurilor deservite.

1. Caracteristica intreprinderii.

1.1. Caracterstica generala.

Intreprinderea de transport "Sovtransavto", specializata pe traficuri auto internationale a fost fondata in anul 1968. Pina la crearea acestei intreprinderi traficurile auto internationale se efectuau in volume mici si in special intre URSS si tarile socialiste. Odata cu crearea "Sovtransavto", traficurile internationale au cunoscut o dezvilstare continua: a crescut numarul si volumul transportului, se largea nomenclatura marfurilor transportate, se deshideau noi directii de transportare si pe linga traficul de marfuri a inceput sa se dezvolte si traficul de pasageri.

Firma "Sovtransavto" accepta comenzi mari de transportare a inarcaturilor, asigura indeplinirea la timp si calitativ a lor. Pe piata europeana "Sovtransavto" colaboreaza cu peste de firme expeditoriale din Europa, Asia si Orientul apropiat. Printre partenerii mai vechi se numara asa firme ca Rotermund in Germania, firma Danzas-Germania; Gondrand in Franta, Transworld Marin Agency in Belgia si Olanda, firma GOT in Elvetia; Scan Carga in Danemarca, John Nurminen in Finlanda, ASG in Suedia, Zihni Group in Turcia, Rondini in Italia, Transways in Grecia.

Sovtransavto are la dispozitie de expediere proprie in tarile Europei de Vest: Sovtransavto-Dentschland GmbH in Koln, Sovtransavto-Polonia in Varsovia, Sovtransavto-Bulgaria in Sofia, deasemenea este una din fondatorii a unor companii mixtesi a unor firme expeditoriale: Sovtrans-Service (Moscva (Rusia - Zichtensteien)), Desta/Moscova (Rusia -Austria), IUPS-Sovtransavto/Moscova (Rusia-Finlanda), Sovtransavto-Nurminen/Moscova (Rusia-Finlanda), Silk Road/Moscova (Rusia - Iran), Avtotent (Rusia Polonia), Belstaf Antverpen (Belgia Rusia), AFT AG/Wizna (Austria Rusia), si companiile surori AFT - Ungaria/Budapesta, AFT-Slovacia/Bratislava

Comtect/Moscova (Rusia Marea Britanie) s.a.

In plus pentru efectuarea operatiunilor comerciale a fost creata Oficialul Comercial Sovtransavto-Moscova.

"Sovtransavto" este membru ale asociatiei internationale a transportatorilor auto, care in 1974 a fost primita in Uniunea Internationala a transportului auto ca membru cu drepturi depline. Pe linga aceaste in 1992 Sovtransavto a fost primita ca membru asociat in Federatia Internationala a Asociatiilor Expeditoriale.

"Sovtransavto" poseda un parc modern de mijloace de transport in valoare de 3500 de automobile. Acestea sunt automobile produse de CSI si de import cu tonajul de la 20 pina la 30 tone si volumul caroseriei de la 60 pina la 103 m3, pentru transportarea diferitor tipuri de incarcaturs, carenecesita respectarea anumitor regimuritermice, containere, incarcaturilor de mare tonaj si a gabaritelor. Din structura parcului remorcelor mai mult din jumatate din ele le constituie remorcele unor asa renumite firme-producatoare din Europa ca: Mercedes Benz, Volvo, Iveco, DAF, Scania, Man, Renault. Din automobilele produse in CSI se utilizeaza automobilelor din Misk: Maz, care corensund cerintelor pentru traficurile internationale. Marcile predominate ale semiremorcelor de importsunt: Traylor, Trwolf, Kogel. Acest parc rulant satisface cerintele impuse de transportarile internationale din punct de vedere a sigurantei tehnice, asigurarii pastrarii incarcaturii transportate, ecologiei. Cu scopul de a mentine starea tehnica a parcului rulant de import, a fost create depozite de tip consignatie pentru piesele de schimb a automobilelor "Mercede Benz", "Volvo", "Iveco" si pentru semiremorci de import.

In iulie 1993 sovtransavto devine societate pe actiuni de tip inchis ca rezultat al transformarii Cncernului Economic Strain. Fondatorii acestei companii sunt intreprinderile de frunte de transport, multe din care sunt societati pe actiuni de tip deschis. Acestea sunt: S.A. "Sovtransavto-Expres" S.A. "Sovtransavto-Breansc", S.A. sovtransavto-expeditia", Vilmis Motor Transport enterprise nr.1, International Road Transport enerprise Sovavto-Bacu, International enterprise Sovtransavto Termez

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Planul de afacere al unei intreprinderi - Sovtransavto.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
16 pagini
Imagini extrase:
16 imagini
Nr cuvinte:
3 694 cuvinte
Nr caractere:
26 605 caractere
Marime:
38.35KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
afacere, firma
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!