Participarea firmei Mattel la un târg de jucării

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

. Analiza firmei expozante
1.1. Descrierea firmei Mettel
1.2. Descrierea produsului- gamei de produse
1.3. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienti, concurenti, distribuitori, public)
2. Alegerea targului conform domeniului de activitate
2.1. Numele targului
2.2. Perioada
2.3. Locatie
2.4. Descriere
2.5. Grupuri tinta
2.6. Rezultate anterioare (vizitatori, expozanti)
3. Stabilirea obiectivelor
3.1. Obiective directe (specifice participarii la targuri)
3.2. Obiective adiacente (publicitate, marketing, promotii pull si push)
4. Definirea strategiei de participare la targuri
4.1. Descrierea participarii
4.2. Alegerea standului (tip de stand, suprafata, localizare, schita, zone ale standului)
4.3. Alegerea produselor care vor fi expuse
4.4. Infrastructura necesara
4.5. Selectarea personalului care va participa
4.6. Probleme logistice-tehnice
4.7. Promovare
4.8. Servicii adiacente
4.9. Contractare
4.10. Criterii de evaluare a participarii
5. Expunerea planului operational
5.1. Perioada expozitiei + perioada de organizare+ perioada instalare-dezinstalare
5.2. Descrierea Activitatilor (identificarea targului si semnarea contractului, promovare, logistice, tehnice, deplasare, transport, contracte, follow-up, evaluare)
5.3. Responsabili (cei care pun in practica activitatea respectiva) - personal implicat
5.4. Resurse implicate (financiare, umane, materiale, tehnice, etc; specifice fiecarei activitati)
5.5. Buget aferent resurselor

Extras din proiect:

. Descrierea firmei

MATTEL este o companie americana multinationala specializata in producerea de jucarii si jocuri pentru copii. A fost fondata in anul 1945 de Harold "Matt" Matson si Elliot Handler, avand sediul central in El Segundo, California. Incepand cu 26 ianuarie 2015, directorul general al companiei este Christopher Sinclair. Numar angajati in 2015 - 31 000 persoane.

Aceasta este a 2-a companie mondiala fabricanta de jucarii si jocuri dupa compania LEGO.

Compania are filiale in 40 de tari si teritorii si vinde produse in peste 150 de tari.

In anul 1947 firma a realizat si a lansat pe piata prima sa jucarie. In anul 1959 a introdus papusa Barbi, cea mai vanduta jucarie, dar si cea care a contribuit la ridicarea notorietatii firmei. Continua in anul 1960 cu realizarea de papusi vorbitoare (Chatty Cathy), care a revolutionat industria jucariilor. Dupa 1960, Mattel a inceput crearea si distribuirea unei game mai variate de jucarii.

Marcile pe care le poseda Mattel sunt: Barbie, Big Jim, Fisher-Price, Hot Wheels, Magic 8 Ball, Matchbox, Corolle si Polly Pocket.

1.2. Descrierea produsului - gamei de produse

Compania se ocupa cu crearea urmatoarei game de jucarii: figurine, papusi Barbie, jucarii inspirate din desenele animate pentru copii, produse din gama Petrecerea printeselor, precum si trenulete, masinute, avioane, robotei si alte jucarii.

Aceasta linie de jucarii adopta un stil clasic, fiind in continua schimbare. De exemplu, jucariile Barbie au tinute la moda si look nou, cele mai multe papusi avand dimensiunea de 60 mm x 150 mm x 325 mm, iar varsta minima a copiilor pentru care parintii procura jucaria este de 3 ani. De asemenea, si celelalte jucarii sunt de interes pentru clienti, principalul motiv fiind calitatea superioara raportata la un pret accesibil.

Produsele sunt realizate din materiale de inalta calitate si nu prezinta riscuri pentru copii.

Produsele Mattel (mai ales jucariile) sunt in continua dezvoltare fiind adaptate tendintei pietei.

1.3. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienti, concurenti, distribuitori, public)

Furnizorii companii sunt urmatorii:

-Amkor Technology ( furnizor de ambalaje)

-Magnavox ( furnizor baterii )

Clienti:

Produsele firmei sunt adresate tuturor parintilor care dispun de un venit mediu lunar, copiilor care au posibilitatea de a-si procura singuri jucariile dorite, si nu in ultimul rand colectionarilor pasionati de figurine, personaje din desenele animate, sau de alte jucarii fabricate in cadrul firmei.

Concurenti:

Principala firma concurenta de jucarii este reprezentata de LEGO, iar urmatoarii cei mai importanti concurenti sunt: HASBRO ( a doua companie producatoare de jucarii din lume, dupa Mattel) si JUMBO.

Distribuitori:

- Magazinul(din Romania)- Jucarii de vis

- Minitoys Kft

Public:

Firma Mattel beneficiaza de o notorietate acerba la nivel mondial, fiind a 2-a cea mai cunoscuta dupa LEGO. Aceasta se datoreaza faptului ca a recurs la o promovare eficienta.

Firma se adreseaza mai multor categorii de consumatori, insa segmentul tinta este reprezentat de parintii care au copii cu varsta cuprinsa intre 3 - 14 ani, si beneficiaza de un venit mediu lunar.

Bibliografie:

Suport de curs, Tehnici Promotionale

https://en.wikipedia.org/wiki/Mattel

http://www.spielwarenmesse.de/worldwide/romania/targul-de-jucarii-nuernberg/?L=14

http://www.targurisiexpozitii.ro/Standuri_Expozitionale/Tipologia_standurilor_expozitionale.html

http://www.rasfoiesc.com/business/marketing/TARGURILE-SI-EXPOZITIILE-FACTO99.php

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Participarea firmei Mattel la un targ de jucarii.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
2 827 cuvinte
Nr caractere:
16 235 caractere
Marime:
63.24KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!