Marketingul achizițiilor

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1.Motivatie
2.Descriere produs
3.Descriere flux tehnologic
4.Alegere locatie
5.Mijloace de transport
6.Determinarea necesarului de utilaje
7.Determinarea necesarului de materie prima, materiale, subansamable
8.Determinarea necesarului de personal
9.Determinarea costului de productie
10.Anexe

Extras din proiect:

Mi-am ales acest produs:"jucarii de plus" , deoarece am aflat din anuarul Statistic al Romaniei ca rata natalitatii in Romania este in scadere.Vrand sa vad cum afecteaza acest lucru piata jucariilor din plus,am efectuat un studiu de piata. In urma acestui studiu, am constatat ca desi piata tinta a acestor produse este in scadere, "jucariile de plus" sunt in continuare foarte cautate. Unul din motivele pentru care sunt cautate ar fi ca familiile cu unul sau doi copii incearca sa le ofere acestora tot luxul, si de multe acestea cumpara mai multe jucarii decat familiile cu 3-5 copii.

Un alt motiv important este acela ca nu doar copii mici cumpara jucarii de plus,ci si tinerii indragostiti, pentru a face cadouri iubitilor. Studiind putin aceasta piata, am constatat ca acestia sunt mult mai pretentiosi la alegerea jucariilor, cautand ca prin acestea sa transmita iubitilor un mesaj, un fel de a fi al sau sau ceva legat de ei. Pentru aceasta ,firma de jucarii de plus SC,,PLUSATUL" SA s-a gandit sa aduca pe piata ceva nou,si anume jucariile de plus cu reportofon inclus, dand astfel posibilitatea tinerilor indragostiti sa isi poata transmite mesaje de dragoste intr-un mod foarte placut.

2.Descriere produs

Produs: jucarii de plus

Structura si compozitie:

- Material de baza: tricot patent derivat cu fir de plus

- Material secundar: netesut, compozitie- 50% PES(poliester), 50% PNA

- Materiale auxiliare:

1.ata de cusut

2.fermoare

3.bumbi pentru ochi, nas

- Accesorii:reportofon,radio

Modelul 1 - A: Jucarii de plus cu reportofon inclus pe un buzunar lateral, cu fermoar.Tipul jucariilor- Mickey Mouse.

Modelul 2 - B: Jcarii de plus cu radio inclus pe pe un buzunar la spate tot cu fermoar.Tipul jucariilor- Winney.

Modelul 3 - C: Jucarii de plus simple, de dimensiuni mai mici ca cele anterioare.

Modelele A si B sunt pentru persoane cu varste cuprinse intre 7 si 25 ani iar modelul C este pentru copii de la 3 la 7 ani care nu stiu sa foloseasca radio-ul si reportofon-ul.

3. Procesul tehnologic

Cuprinde urmatoarele 5 operatii:

1.Spanuirea - suprapunerea materialelor de baza in 50 de straturi si fixarea,presarea lor, pentru operatia de incadrare.

2. Incadrarea reperelor si croirea lor.

3. Confectionarea : se realizeaza forma jucariei de plus doar din materialul de baza

4. Asamblarea : a) umplerea jucariilor cu materialele secundare. b) montarea reportofoanelor si a radio-urilor.

5. Finisarea si finalizarea jucariilor : lipirea bumbilor pentru redarea fetei.

4. Alegerea locatiei

In urma analizei ofertei de cladiri industriale, s-a ales pentru cumparare o cladire parter +etaj, cu suprafata totala de 600 mp, si cu un teren aferent de 500 mp, cu o inaltime de 3 m pe nivel. Etajul este amenajat pentru birouri (300 mp), iar parterul (300 mp) prezinta o anexa de 100 mp, care va fi folosita pentru depozitare materii prime, materiale secundare, auxiliare si produse finite.

Factori decizionali care au condus la selectionare:

- Cladirea este localizata in Bucuresti -nod din punct de vedere economic dezvoltat, cu numeroase oportunitati, asezat langa punctul vamal Giurgiu ceea ce duce la costuri de transport mai mici;

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketingul achizitiilor.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
10/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
41 pagini
Imagini extrase:
41 imagini
Nr cuvinte:
4 316 cuvinte
Nr caractere:
30 682 caractere
Marime:
55.98KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
produse, achizitii
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Specializare:
Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor
Materie:
Economie
An de studiu:
III
Profesorului:
Teodora Roman
Sus!