Managementul afacerilor internaționale

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Berea are o vechime de aproape 6000 de ani. Cele mai vechi urme de bere au fost descoperite de curand in Tepe, Mesopotamia, astazi Iranul de vest.

Se pare ca berea era asemanatoare unei grasimi groase de culoare intunecata, fara sa contina o cantitate mare de alcool, insa foarte hranitoare. Datorita gustului deosebit, ea ocupa un loc important in dieta oamenilor din acea vreme.

In toata lumea, 20000 de feluri de bere sunt imbuteliate in 180 de feluri, de la normala, slab alcoolizata, pils, amara, crema de bere si bere neagra.

Capitolul I

Prezentarea succinta a produsului

Istoria este cea care autentifica valorile. Iar istoria celei mai bune beri a romanilor reprezinta mai mult decat o simpla traditie. Este in primul rand o experienta acumulata in decursul anilor, o continua perfectionare dusa mai departe de pasiunea oamenilor.

Istoria celor peste 125 de ani a facut din "Ursus" un brand puternic, a desavarsit un gust unic, perfect echilibrat si a dat calitatea recunoscuta a celei mai bune beri romanesti.

Istoria "Ursus", "Regele Berii in Romania": o valoare cladita in timp.

Inceputurile berii "Ursus" se inregistreaza in 1878. La aceasta data, fabrica de bere din Cluj producea deja bere sub blazonul ursului.

Dupa 1989, "Ursus" a cunoscut un progres accelerat. Relansarea marcii a venit o data cu privatizarea si achizitionarea fabricii S.C. Ursus S.A. in anul 1992. Incepand cu 1994, incepe distributia catre zone invecinate Clujului, precum si in Bucuresti si in Constanta.

In 1996, South African Breweries din Johanesburg preia S.C. Ursus S.A. Aceasta achizitie a insemnat o noua strategie care a facut din "Ursus" una dintre cele mai bine vandute beri de pe piata romaneasca. Distributia a fost extinsa la nivel national si international.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca, cu o cota de piata anuala estimata la 24%. In momentul de fata detine patru fabrici de bere, cu o capacitate totala de peste trei milioane de hectolitri. Compania a finalizat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 188,3 milioane de euro. Dedicarea si productivitatea celor peste 1.300 de angajati permanenti sunt esentiale pentru asigurarea succesului companiei.

Brandul "Ursus" este prezent in peste 40 de tari de pe patru continente, iar in Europa, in urma cresterii consumului de bere pe cap de locuitor, cele mai bune rezultate au fost obtinute in Polonia, Rusia si Romania. Portofoliul URSUS Breweries cuprinde in momentul de fata 6 marci: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.

Compania "Ursus" a fost declarata cel mai vandut brand in cadrul segmentului HoReCa ( hoteluri, restaurante ), detine o cota de piata de 15 % in acest segment. Brandurile comercializate de "Ursus" in HoReCa sunt urmatoarele : Ursus, Timisoreana, Ciucas.

In vederea realizarii planului sau de expansiune regionala, firma a remarcat ca piata potentiala de dezvoltare, piata Greciei, penetrarea acestei piete urmand a se realiza prin lansarea berii "Ursus".

Am realizat analiza S.W.O.T pentru a analiza produsul nostru in functie de piata Greciei

Puncte tari :

- Compania "Ursus" este un brand puternic, fiind "Regele berii in Romania"

- Este prezenta in peste 40 de tari de pe patru continente

- Pastreaza un pret mediu pe piata berii

- Produsele au un nivel inalt de calitate

- Lipsa taxelor vamale

Puncte slabe :

- Intreprinderea va fi nou intrata pe piata si se va confrunta cu produse care au deja consumatori fideli

- Detinerea monopolului pe piata berii din Grecia

Bibliografie:

http://www.mae.ro

https://www.cia.gov

http:// gogreece.about.com

www.zf.ro

http://atena.mae.ro

http://www.gfk-ro.com

http://balkantimes.com

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Managementul Afacerilor Internationale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
22 pagini
Imagini extrase:
22 imagini
Nr cuvinte:
5 367 cuvinte
Nr caractere:
28 571 caractere
Marime:
38.70KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
afaceri, institutii, promovare, oferte, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Profesorului:
Ionut Popescu
Sus!