Analiza sistemelor informaționale - S.C. Moldoplast S.A.

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

1.Identificarea proiectului
1.1. Definirea misiunii, obiectivelor si strategiei organizationale
1.2. Descrierea organizarii intreprinderii
1.3. Prezentarea principalelor resurse informatice existente
2.Initierea si planificarea proiectului de dezvoltare a sistemului informational ales
2.1. Identificarea principalelor sisteme informationale economice din organizatie
2.2. Identificarea intrarilor si iesirilor principalelor sisteme informationale existente
2.3. Definirea ariei de intindere a sistemului ales (diagrama de context si principalele legaturi cu celelalte sisteme)
3.Descrierea detaliata a sistemului informational existent
3.1. Identificarea claselor de tranzactii/transformari din sistemul analizat
3.2. Descrierea fiecarei tranzactii prin abordarea iesiri - prelucrari - intrari
4.Determinarea cerintelor informationale pentru noul sistem (modificarile functionale si/sau nefunctionale din sistem)
5.Modelarea sistemului informational existent
( diagrama descompunerii functionale, diagrama fluxurilor de date, diagrama entitate-relatie, depozitul datelor).

Extras din proiect:

1Identificarea proiectului

1.1 Definirea misiunii, obiectivelor si strategiei organizationale

1.1.1 Misiunea

Firma MOLDOPLAST S.A. se situeaza in randul celor mai importanti producatori de mase plastice din Romania, avand o experienta de 35 ani in acest domeniu. S.C. MOLDOPLAST S.A. va invita sa-i fiti parteneri de afaceri ! S.C. MOLDOPLAST S.A. isi propune sa aiba una din cele mai diversificate oferte pe piata maselor plastice din Romania, o oferta care sa garanteze bunul parteneriat dintre firma si clientii sai, o oferta special conceputa pentru client, pentru ca deviza noastra este: "CALITATE, DIVERSITATE, FLEXIBILITATE , COMPETITIVITATE."

1.1.2 Obiectivele

Tendinta, din ultimi ani, a sectorului de prelucrare a maselor plastice este de crestere a volumului productiei si a exportului. Cererea interna este, de asemenea, in crestere continua, dar evolutia solicitarilor pietei, ca sortiment si pretentii de calitate, impune ca o parte insemnata a necesarului de articole si produse prelucrate din mase plastice sa fie asigurate din import.

In perspectiva urmatorilor ani, Moldoplast S.A. care este una dintre unitatile cele mai importante din tara, in domeniul maselor plastice - isi propune sa-si adapteze oferta de produse la solicitarile actuale ale pietei interne si externe, si sa compenseze reducerea consumului la unele produse "traditionale" (in special produsele din PVC, destinate utilizarii in constructii, folia din polietilena utilizata in agricultura) prin abordarea unor produse si tehnologii noi. Principalele obiective ale societatii sunt:

- Organizarea unei fabricatii de tapet lavabil si tamplarie din PVC

- Modernizarea si diversificarea fabricatiei de folii

- Realizarea de produse suflate si termoformate

Programul de cercetare - proiectare al societatii prevede asimilarea unor produse noi (folii si pungi stratificate din PE-PA, folii contractibile cu microperforatii, furtunuri din PVC, armate cu fir din PVC, furtunuri pentru presiuni inalte, folii pentru hidroizolatii, profile si repere auto din tehnopolimeri, folii PVC ABS pentru bord auto, s.a.) a caror introducere in fabricatie va determina consolidarea pozitiei pe piata a Moldoplast S.A.

1.1.3 Strategia

Pentru aceste obiective, societatea are nevoie si de atragerea unor surse de finantare, intrucat sursele proprii nu permit decat acoperirea partiala a necesarului de fonduri pentru dezvoltare.

Prin urmatoarele obiective:

- Fabricarea de tapet lavabil si tamplarie din PVC;

- Modernizarea extruderii de folii, cu scopul realizarii de folii si filme la un nivel de calitate competitiv, in acest scop, se are in vedere:

oModernizarea liniei de extrudere existente;

oRealizarea unei linii de extrudere folii si filme;

oRealizarea unei linii de extrudere folii din poliestiren si polipropilena;

- Achizitionarea unei instalatii de termoformare

- Achizitionarea unei instalatii de suflat butelii pentru lichide industriale si alimentare

- Achizitionarea unei instalatii de corpuri suflate pentru rezervoare de combustibil

Efectele masurilor de modernizare si retehnologizare prezentate se vor concretiza in :

- Realizarea in tara a unor produse care, in prezent, se asigura din import;

- Marirea cu minim 25% a volumului vanzarilor ca urmare a asimilarii de noi produse, de o calitate competitiva;

- Reducerea cu minim 2-3%, a consumurilor energetice pe unitate de produs;

- Reducerea cu minim 1-2% a consumurilor de materie prima pe unitate de produs.

1.2 Descrierea organizarii intreprinderii

1.2.1 Obiect de activitate, relatii cu partenerii de afaceri

Societatea Comerciala "Moldoplast" S.A. isi are sediul central in Iasi, calea Chisnaului nr. 23, din regiunea Moldova. Activitatea de desfacere a produselor se desfasoara pe piata interna, cu precadere in regiunea Moldova, dar firma are clienti importanti si in celelalte regiuni din Romania, si in plus firma Moldoplast are contracte si pe piata externa. Firma are deschise doua magazine proprii in orasul Iasi, dar majoritatea produselor firmei se adreseaza consumatorilor industriali autohtoni si cei din strainatate, cu acestia firma isi stabileste contracte directe, prin intermediul angajatilor din cadrul departamentului vanzari.

Firma Moldoplast S.A. se situeaza in randul celor mai importanti producatori de mase plastice din Romania, avand o experienta de 35 ani in acest domeniu.

MOLDOPLAST S.A. se numara printre primii producatori de:

- tuburi din PVC cu perete profilat;

- placi din PVC ondulate;

- profile termocontractibile;

- tuburi cu armatura rigida, spiralata;

- furtune de inalta presiune armate cu fir poliesteric;

- repere auto din tehnopolmeri;

Vom realiza o analiza a activitatii firmei prin urmatoarele aspecte:

Furnizori: Principalii furnizori de materii prime si materiale ai firmei Moldoplast sunt producatori directi ai acestor materii prime, interni in mare masura, si mai putin cei externi, acest lucru asigurand un cost de productie cat

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza sistemelor informationale - S.C. Moldoplast S.A..doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
36 pagini
Imagini extrase:
36 imagini
Nr cuvinte:
5 776 cuvinte
Nr caractere:
32 401 caractere
Marime:
205.00KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
firma, activitate economica
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Economie
Sus!