Contabilitate și informatica de gestiune - Bază de date

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

Facturi clienti pentru activitati tip Cash&Carry

Modelul conceptual al acestui sistem informatic este alcatuit din 6 Tabele

1. Tabelul Clienti

2. Tabelul date firma Furnizoare

3. Tabel Agenti Client

4. Tabel Nomenclator Produse

5. Facturi

6. Tabel Furnizor

Clientul va fi inregistrat in prealabil in baza de date intitulata "Clienti". Fiecare client se identifica printr-un cod unic reprezentat de CNP sau CUI. Fiecare firma va avea un delegat pentru receptia marfii. Acesta va fi selectat prin raportare la datele existente in tabelul Agenti Clienti. Delegatul va fi identificat printr-un cod unic reprezentat de CNP. Un delegat poate fi angajat al unui singur client.

Produsele vandute vor fiselectate din tabelul " Produse". Fiecare produs va fi identificat printr-un cod unic de gestiune. In factura, in ceea ce priveste produsul vandut se va selecta doar codul de produs si cota de TVA aplicabila. Restul va fi calculat / completat automat.

Formatul facturii va presupune:selectare denumire furnizor prin query tabelul furnizori, selectare client dupa cod unic(query), selectare produse dupa codul unic(query), selectare pret produs (query),completarea agentului cumparatorului dupa codul unic Antetul facturii va cuprinde denumirea furnizorului prin preluarea datelor din tabelul furnizori. Numarul facturii va fi unic. Totalul facturii va fi calculat/afisat prin interogare tip query.

Prin centralizarea datelor cuprinse in facturi se va completa si Jurnalul de vanzari, document de sinteza necesar la intocmirea decontului de TVA. Jurnalul vanzari va prelua din " Facturi" : numarul si data facturii , denumirea clientului si codul de inregistrare al acestuia, totalul facturat ( inclusiv TVA), baza de impozitare si cota de TVA aplicabila.Fiecare factura va aparea o singura data in jurnalul de vanzari.

Dictionar de Date

Tabelul Clienti: Cod fiscal/CNP, Denumire (Nume si prenume), TVA (normal sau la incasare), Tara , Judet , Localitate , Strada , Numar strada, Bloc , Etaj, Scara, Sector ,Cod Postal, Numar Registrul Comertului , Agent Factura, Banca, Cont Bancar, Persoana Contact , Email Client

Tabelul Agenti: Marca Agent(valoare unica), Nume Prenume Agent, Carte de identitate serie, Carte de identitate numar, CNP Agent

Tabelul Produse: Cod Articol, Denumire Articol, Pret Unitar, Unitate vanzare/kg, TVA ,Valoare cu TVA, Cantitate.

Tabel Furnizor : Denumire , Adresa, Cod Unic de inregistrare, Numar Registrul Comertului.

Tabel Facturi: Furnizor, Numarul facturii, Data facturii, Cota TVA, Denumire Client, Produs, Pret produs, Cantitate produs, Total,

Queries

1." Cote TVA produse" extrage din tabelul produse denumirea produselor si cota lor de TVA;

2. "Produse TVA 9%" extrage din tabelul produse produsele cu 9% TVA;

3. "Total cu Tva" Va calcula suma totala de plata in urma aplicarii cotei de TVA;

4. Interogare parametrizata. Afiseaza facturi emise catre clienti dintr-un anume judet;

5. Interogare parametrizata - fisa client. Afiseaza facturi emise catre un anumit client pe baza codului unic de inregistrare;

6. Prin centralizarea datelor cuprinse in facturi se va completa Jurnalul de vanzari, document de sinteza necesar la intocmirea decontului de TVA. Jurnalul vanzari va prelua din " Facturi" : numarul facturii , client-codul de inregistrare al acestuia, totalul facturat fara tva, cota de TVA aplicabila, TVA colectata;

7. Interogare cu creare de tabel pentru a evidentia clientii a caror adresa nu contine numarul strazii necompletat si pentru a crea un nomenclator de produse ;

8. Interogare cu creare de tabel, pentru afisarea nomenclatorului de produse;

9. Interogare tip delete. (Agenti 1 si Nomenclator produse 1);

10. Adaugare date - append ( Agenti 1 si Nomenclator produse 1);

11. Update campuri. Tabel Produse, campul cantitate va fi updatat cu mesajul de lipsa date; Tabel Clienti, campul persoana de contact ( persoana de contact va fi completata cu numele Agent Factura;

12. Crosstab - se va seta o interogare crosstab astfel incat sa se arate produsele vandute si valoarea lor;

13. Crosstab TVA - se afiseaza cota de TVA a produselor facturate catre clienti.

Formulare

1. Formular factura, clienti, produse : Permite vizualizarea fiecarei facturi individual sau a datelor fiecarui client individual sau a caracteristicilor fiecarui produs.

2. Formular-subformular - Codul articol in formular factura este detaliat prin subformularul produse

Rapoarte

Agenti clienti vor fi grupati in functie de ordinea alfabetica a angajatorilor lor

Factura: raport privind cantitatea totala de produse vandute

Clienti: grupare clienti in ordine alfabetica

Factura 1: raport - grupare facturi emise in ordine crescatoare a numarului lor. Prin subreport se arata continutul fiecarei facturi(produse)

Produse: raport grupare produse in ordinea crescatoare a codului lor

Subraport Facturi Produse: Se detalieaza produsul al carui cod se gaseste in factura.

Factura2 : Aplicare discount 10% la totalul general ( rezultatul va fi rotunjit cu functie round). S-a creat o sectiune distincta prin optiunea "create text box"

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Contabilitate si informatica de gestiune - Baza de date
    • Cerinte proiect.docx
    • Clienti.accdb
    • descriere proiect.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx, accdb
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
760 cuvinte
Nr caractere:
4 635 caractere
Marime:
178.53KB (arhivat)
Publicat de:
NNT 2 P.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Contabilitate
Predat:
la facultate
Materie:
Contabilitate
Sus!