Raport de cercetare privind satisfacția comunicării în serviciul de construcții

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Rezumat pg.3
Introducere pg.4
Capitolul I Stadiul cunoasterii pg.5
Capitolul II Metodologie pg.7
Capitolul III Rezultate pg.9
Capitolul IV Concluzii si recomandari pg.11
Bibliografie pg.13

Extras din proiect:

Raportul de cercetare privind satisfactia comunicarii in serviciul de constructii cuprinde 4 capitole,in primul conturandu-se din punct de vedere teoretic conceptele: satisfactia comunicarii, satisfactia muncii si socializarea online,fiind prezentata si metodologia privind completarea chestionarelor urmand ca rezultatele sa fie analizate si comentante pe baza celor 3 concepte,in incheiere prezentandu-se concluziile si recomandarile referitoare la tema raportului.

Grupa a efectuat completarea chestionarelor cu privire la "Satisfactia Comunicarii" in serviciul de constructii,acestea fiind completate in cadrul a 6 firme de constructii,analizandu-se astfel modul de derulare a comunicarii in interiorul acestora ,urmand ca raspunsurile oferite de angajatii firmelor sa fie analizate,comentate si corelate pe baza notiunilor teoretice privind procesul de comunicare

Totodata a fost precizat scopul si importanta prezentului raport de cercetare cat si modalitatea de selectionare a firmelor prin intermediul carora au fost completate chestionarele.

in incheierea raportului au fost trase concluzii privind rezultatele obtinute din activitatea executata de membrii grupei,consemnandu-se bibliografia consultata si atasandu-se la sfarsitul raportului,chestionarele completate.

Introducere

Scopul raportului de cercetare privind satisfactia comunicarii in serviciul de constructii este de a analiza comunicarea la nivelul firmelor din acest domeniu, identificarii obstacolelor ce duc la o comunicarea defectuoasa cat si posibilitatile de imbunatatire a acesteia.

Importanta prezentului raport reiese din rolul pe care-l joaca comunicarea atat in serviciul ales spre analizare cat si in orice mediu de afaceri,aceasta reprezentand o activitate esentiala nu doar la interfata dintre organizatie si clienti, ci si in cadrul acesteia.

in primul capitol sunt detaliate 3 concepte legate de procesul de comunicare si anumeme:satisfactia muncii,socializare online si satisfactia comunicarii.Pentru fiecare concept au fost consultate opiniile a 3 autori din domeniu.

Cel de-al II-lea capitol,numit "Metodologie", prezinta modalitatile de selectionare a firmelor cat si modul de completare a chestionarelor cu privire la "Satisfactia Comunicarii".

in cadrul celui de-al III-lea capitol,au fost comentate, analizate si corelate raspunsurile din chestionare cu notiunile teoretice din primul capitol,urmand ca recomandarile si concluziile sa cuprinda capitolul al IV-lea.

Bibliografie:

1. G. Dessler, A Framework for Human Resources Management,4th ed., New Jersey: Prentice Hall, 2006

2.***http://www.entrepreneur.com/

3.***http://advance.uconn.edu/2008/080421/08042110.htm

4.***http://www.comunic.ro

5.***http://www.comunicatedepresa.ro

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Raport de cercetare privind satisfactia comunicarii in serviciul de constructii.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
13 pagini
Imagini extrase:
13 imagini
Nr cuvinte:
2 780 cuvinte
Nr caractere:
15 047 caractere
Marime:
23.51KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
servicii, comunicare, cercetare
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!