Raportul de cercetare privind satisfactia comunicarii in serviciul de constructii cuprinde 4 capitole,in primul conturandu-se din punct de vedere teoretic conceptele: satisfactia comunicarii, satisfactia muncii si socializarea online,fiind prezentata si metodologia privind completarea chestionarelor urmand ca rezultatele sa fie analizate si comentante pe baza celor 3 concepte,in incheiere prezentandu-se concluziile si recomandarile referitoare la tema raportului.
Grupa a efectuat completarea chestionarelor cu privire la "Satisfactia Comunicarii" in serviciul de constructii,acestea fiind completate in cadrul a 6 firme de constructii,analizandu-se astfel modul de derulare a comunicarii in interiorul acestora ,urmand ca raspunsurile oferite de angajatii firmelor sa fie analizate,comentate si corelate pe baza notiunilor teoretice privind procesul de comunicare
Totodata a fost precizat scopul si importanta prezentului raport de cercetare cat si modalitatea de selectionare a firmelor prin intermediul carora au fost completate chestionarele.
in incheierea raportului au fost trase concluzii privind rezultatele obtinute din activitatea executata de membrii grupei,consemnandu-se bibliografia consultata si atasandu-se la sfarsitul raportului,chestionarele completate.
Introducere
Scopul raportului de cercetare privind satisfactia comunicarii in serviciul de constructii este de a analiza comunicarea la nivelul firmelor din acest domeniu, identificarii obstacolelor ce duc la o comunicarea defectuoasa cat si posibilitatile de imbunatatire a acesteia.
Importanta prezentului raport reiese din rolul pe care-l joaca comunicarea atat in serviciul ales spre analizare cat si in orice mediu de afaceri,aceasta reprezentand o activitate esentiala nu doar la interfata dintre organizatie si clienti, ci si in cadrul acesteia.
in primul capitol sunt detaliate 3 concepte legate de procesul de comunicare si anumeme:satisfactia muncii,socializare online si satisfactia comunicarii.Pentru fiecare concept au fost consultate opiniile a 3 autori din domeniu.
Cel de-al II-lea capitol,numit "Metodologie", prezinta modalitatile de selectionare a firmelor cat si modul de completare a chestionarelor cu privire la "Satisfactia Comunicarii".
in cadrul celui de-al III-lea capitol,au fost comentate, analizate si corelate raspunsurile din chestionare cu notiunile teoretice din primul capitol,urmand ca recomandarile si concluziile sa cuprinda capitolul al IV-lea.
1. G. Dessler, A Framework for Human Resources Management,4th ed., New Jersey: Prentice Hall, 2006
2.***http://www.entrepreneur.com/
3.***http://advance.uconn.edu/2008/080421/08042110.htm
4.***http://www.comunic.ro
5.***http://www.comunicatedepresa.ro
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.