Istoria Snack Attack a inceput cu zece ani i!n urma, in 1998, atunci cand Florin Balu si Ben Greig decid sa-si extinda aria afacerilor comune, orientandu-se catre domeniul gastronomic. Noul bussines avea sa se axeze atunci pe o linie neexplorata pana atunci in Romania - prepararea de sandwich-uri traditionale britanice (in forma triunghiulara) si viza livrarea acestora catre diferiti clienti - cafenele, benzinarii, companii aeriene, hipermarketuri, supermarketuri etc, in sistem take away. In prezent, Snack Attack detine in total 17 locatii in Capitala si una in Ploiesti, listeaza aproximativ 200 de produse si lucreaza cu peste 100 de furnizori auditati de materii prime. In timp, gama de produse a fost extinsa de la sandwich-uri, panini si tortilla, la salate, deserturi, supe si ciorbe, precum si diferite sortimente de cafea. In paralel, s-a continuat extinderea activitatii de livrare a sandwich-urilor si catre clienti din afara Bucurestiului, in judete precum Brasov, Prahova, Ialomita, Dambovita, Arges, Valcea, Sibiu, Alba, Cluj.
Conceptul e de mancare ecologista. Supele sunt discutabile. Sandvisurile sunt intr-adevar mai sanatoase decat in alte parti, dar nu impresioneaza prin gust, tortilla humus si tabule fiind probabil cel mai gustos din gama; o parte din sandvisuri pot fi gasite in magazine si supermarketuri. O mentiune pentru briose, delicioase, dar cam scumpe. Restaurantele sunt cochete si ingrijite, dar au prea putine locuri.
Compania fast-food Snack Attack si-a bugetat pentru anul in curs o crestere a cifrei de afaceri de 10%, la zece milioane de euro, datorita cresterii valorii bonului mediu cu 6,5%, comparativ cu anul 2008, si in urma scaderii cu 10-15% a nivelului chiriilor.
- 10 milioane de
euro - reprezinta valoarea cifrei de afaceri propusa pentru 2008
- intre 50.000 -70.000 de euro reprezinta valoarea unei investitii pentru deschiderea unei locatii Snack Attack
- 18 - numarul locatiilor Snack Attack in Romania, dintre care 17 in Bucuresti si una in Ploiesti
- 200 - numarul aproximativ al produselor listate
- 400 - este media zilnica a clientilor per magazin
Tehnici de marketing
Chiar daca numarul clientilor s-a diminuat de la debutul perioadei de criza, promotiile constante pe care le avem in magazinele noastre, inca din luna octombrie a anului trecut, au determinat o crestere valorica a bonului mediu cu 6,5% fata de 2008", a declarat pentru Business Standard Maria Gavrilescu, marketing manager al companiei.
Totodata, conditiile pietei imobiliare au permis reprezentantilor Snack Attack sa renegocieze contractele de inchiriere pe anumite spatii. "Avem locatii unde am reusit o scadere a chiriilor de 10-15%, ceea ce este foarte bine, pentru ca suprafata magazinelor noastre variaza de la 50 mp la 210 mp, iar o reducere a chiriei se simte in buget", a mai spus Gavrilescu.
http://www.snackattack.ro/
http://www.green-report.ro/comunicate/241007-snack-attack-pozitia-snack-attack
http://standard.money.ro/articol_102970/snack_attack__fara_marketing_manager.html
http://www.ziare.com/articole/snack+attack
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.