Negociere - SC R&A Design SRL

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

1. Inceputul negocierii

In urma participarii la cel mai mare targ din Bucuresti in data de 10.04.2019 firma noastra a fost contactata de un nou client pentru produsele sale. La acel targ au participat de la cele mai mici firme de detailisti si angrosisti pana la cele mai mari firme de acest tip. Noi am fost reprezentati de doi dintre oamenii nostrii, pe care ne putem baza in orice situatie in cautarea de noi clienti pentru produsele noastre. Ei au impartit clientilor flyere si cataloage cu produsele noastre. De asemenea, ei au stat la dispozitia potentialilor clienti impartind carti de vizita si dand toate detaliile cerute de catre acestia. Standul nostru iesea in evidenta fata de celelalte standuri cu acelasi domeniu de activitate cu cateva produse expuse, dar si cu o multitudine de afise cu celelalte produse din gama noastra. Aici ni s-a cerut colaborarea de catre firma N.D.A S.R.L pentru o comanda destul de mare. Clientul a fost incantat de calitatea si de pretul produselor, acesta uitandu-se in cataloagele pe care le aveam la stand. Am vorbit putin despre produse si despre materialele din care sunt facute , urmand apoi sa discutam detaliile comenzii pe mail. De asemenea, clientul a primit catalogul cu produsele oferite de firma noastra pentru a plasa comanda. Clientul pare a fi interesat de produsele noastre , vrand sa colaboreze cu noi.

2 Denumirea firmei S.C. R&A Design S.R.L

3.Logo-ul- Rochia, simbol al feminitatii

Rochia este de departe una dintre cele mai elegante piese vestimentare ale unei femei avand in vedere ca aceasta a avut o influenta majora asupra domeniului modei, variind foarte mult in materie de culori, forme, sau lungimi. Rochia este acel element care reuseste de fiecare data sa aduca in plin plan gingasia si eleganta absoluta a unei femei, fiind fara doar si poate un element cheie in garderoba oricarei doamne, de aceea am ales-o ca imagine pentru firma noastra.

4. Sediul de lucru

Sediul nostru se afla pe Aleea Secuilor nr3, bl5, sc2, ap94. Am ales aceasta locatie, deoarece chiria este una accesibila, blocul este unul linistit unde ne putem desfasura activitatile fara a fi deranjati si locatia este una foarte usor accesibila, in apropierea statiei de metrou Piata Sudului si a statiei STB Alexandru Obregia. Spatiul este unul ideal pentru afacere noastra, deoarece dispunem de urmatorii factori pe care noi ii consideram importanti pentru a avea un birou ideal: luminozitate cat cuprinde (lumina naturala este un factor extrem de benefic in randul productivitatii angajatilor), quiet spaces (nevoia de spatii cu liniste, fara bruiaje este mare in conditiile in care la fiecare minut auzi un telefon sunand, o discutie intre colegi, un curier, un invitat etc.), elemente care aduc natura in interior, spatii de relaxare si un spatiu exclusive pentru a servi masa

5. Slogan publicitar " For every generation there's a R&A"

Sloganul este unul scurt, o propozitie usor de memorat in care se gasesc initialele fondatorilor nostri. Prin acest slogan, firma noastra vrea sa spuna ca se adreseaza tuturor persoanelor de sex feminin, indiferent de varsta si stil.

6. Misiunea

Misiunea noastra este aceea de a continua diversificarea portofoliului de produse, oferind consumatorilor articole vestimentare complexe, cu un design inovativ.Prin produsele pe care le cream vrem sa contribuim la dezvlotarea durabila a societatii si a mediului cu care interactioneaza.

7.Setul de obiectiv

Mediul concurential tot mai complicat in care activam, ne-a obligat sa ne preocupam in mod special de stabilirea, realizarea, apararea si mentinerea avantajului competitiv. Noi ne dorim sa ajungem prima alegere a clientului autohton in materie de articole vestimentare si de a genera trenduri pe piata locala de specialitate. Suntem o companie consecventa si transparenta si dorim sa devenim un producator de top pe piata de articole vestimentare din Romania.

In privinta obiectivelor economice, ne propunem in urmatorii ani urmatoarele: pana in anul 2020 vrem sa deschidem un al doilea magazin strict pentru produse de imbracaminte, unde se pot face si produse pe comanda unice,avem in plan extinderea fabricii pe o perioada de 4 ani, dorind sa aducem imbunatatiri majore liniei de productie. dorim sa incheiem contracte de aprovizionare cu mai multe firme din afara Bucurestiului, avand intentia de a mai deschide o fabrica de dimensiuni mai mici in afara acestuia.

Firma noastra are si urmatoarele obiective sociale: la finalul sezonului, produsele care au ramas pe stoc dupa sfarsitul perioadei de reduceri vor fi donate unor personae nevoiase care nu-si permit sa achizitioneze anumite obiecte vestimentare. Avem in plan si organizarea de fonduri pentru case de copii si vom avea grija ca acestia sa aibe hainute noi de fiecare Craciun. Noi ne dorim sa ne extindem mai mult in mediul online, pentru a le oferi clientilor un mijloc mai usor de a face cumparaturi.

8. Clasificarea gamei sortimentale

Deoarece gama de produse se adreseaza doar publicului feminim a trebuit sa stabilim tendintele in materie de moda pentru a atrage potentialii client.

Moda din 2019 este mai flatanta decat cea pe care am adulat-o in ultimii ani. Liniile devin mai feminine, influentele sport isi mai pierd din putere, iar culorile isi recapata stralucirea. Ne dorim o viata mai frumoasa si traducem aceste nazuinte prin haine vibrante, ce cauta sa readuca eleganta, delicatetea in viata noastra. Se poarta in continuare elementele caracteristice ale anilor 90, dar renuntam incet, incet, la cele mai lipsite de pretentii si aducem in scena itemuri noi, ce au stat pana acum in umbra. De aceea noua noastra colectie se bazeaza pe imprimeuri florale si materiale fine, stralucitoare. Gama noastra sortimentala este una foarte variata, avand foarte multe modele din fiecare categorie de produse. Principalele categorii de produse de care firma noastra dispune sunt : tricouri, topuri, maiouri, camasi, rochii, blugi, pantaloni, pantaloni scurti, fuste, salopete si beachwear.

Download proiect

Primești proiectul în câteva minute,
cu sau fără cont

Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2019
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
2 295 cuvinte
Nr caractere:
12 206 caractere
Marime:
281.03 KB (arhivat)
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Comert
Data publicare:
23.05.2019
Structură de fișiere:
  • Negociere - SC R&A Design SRL.docx
Predat:
Facultatea de Business , Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca
Specializare:
Business si turism
Materie:
Comert intern si international
An de studiu:
I
Profesorului:
Albastroiu Irina
Nota primita:
Nota 10

Ai gasit ceva în neregulă cu acest document?

Te-ar putea interesa și:
Transportul marfurilor pe mare este de departe cea mai veche metoda de transport dintr-o parte in...
CAPITOLUL 1 ANALIZA DIAGNOSTIC - DOMENIU DE STUDIU SI ACTIVITATE PROFESIONALA IN CADRUL UNEI...
Sus!