1. Prezentarea societatii
SC S&M AUTOSERVICE a fost înființată în anul 2002 fiind înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. J40-2805/2002, cod unic de înregistrare RO14565919, având drept persoană de contact pe Rotaru Radu Mihai, Director General. Firma a suferit modificări în anul 2007 mărinudu-și capitalul și deschizând mai multe puncte de lucru în alt domeniu de activitate decât cel de prestări servicii însemnând, producerea și vânzarea produselor de panificație. Firma își are sediul social Sectorul 2, Strada Năstase Pamfil, nr 53, Bucuresti. Punctul de lucru este pe strada Traian nr 126, sector 3, Bucuresti, al doilea punct de lucru este Valea Lungă, nr 47, sector 6, Bucuresti.
În 2015, cifra de afaceri a fost de 2,800,000 RON.
În 2016, firma SC S&M AUTOSERVICE are 46 angajați.
Structura societatii:
- Un director - coordoneaza si supravegheaza activitatile desfasurate in intreprindere;
- 6 sefi departament - ex: de marketing, contabilitate, vanzari, receptie, facturare si urmarire plati;
- Lucratori comerciali: mecanici,tinichigii,vopistori si pregatitori;
Date de identificare:
- Denumire: SC S&M AUTOSERVICE
- Forma juridica: Societate cu raspundere limitata
- Sediul social: Sectorul 2, Strada Năstase Pamfil, nr 53, Bucuresti
- Cod unic de identificare: RO14565919
- Nr. Registrul Comertului: J40-2805/2002
- Obiect de activitate: Cod CAEN 4520 - prestari servicii
- Activitate principala: repararea autovehiculelor
- Numar personal: 46
- Numar de unitati: 2
- Capital social subscris si varsat:
- Cifra de afaceri: 2,800,000 RON.
2. Identificarea activitatilor logistice
Logistica este un proces de concepere si management a lantului de aprovizionare in general. Acest lant poate sa cuprinda furnizarea de materii prime necesare productiei, trecand prin gestiunea materialelor la locul de productie, livrarea catre depozite si centrele de distributie, trierea, manipularea, conditionarea si distributia finala la locul de consum.
In cadrul societatii SC S&M AUTOSERVICE SR, am putut identifica urmatoarele activitati logistice:
- Cumpararea de piese si accesorii auto de la furnizori;
- Receptia marfii;
- Depozitarea marfurilor;
- Vanzarea produselor;
- Repararea masinilor
- Constatarea masinilor(deviz)
Cumpararea de piese si accesorii auto de la furnizori
Pentru a achizitiona marfa se face comanda catre furnizori. Determinarea necesarului de marfa se face printr-o analiza a cererii si dupa verificarea stocurilor existente.
Principalele surse de aprovizionare sunt:
- SC Auto Total
- Sc Autonet
- Unix Auto
- Autokarma
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.