Analiza comparativă grupa de mărfuri nealimentare constituită de televizoarele LED Smart

Previzualizare proiect:

Extras din proiect:

CAPITOLUL I

SELECTIA GRUPEI DE MARFURI CE VA FACE OBIECTUL INVESTIGATIEI

Urmatoarea lucrare a fost realizata cu scopul de a prezenta sub forma unei analize comparative grupa de marfuri nealimentare constituita de televizoarele LED Smart. In vederea realizarii acestei investigatii s-au ales 6 companii diferite producatoare de televizoare si s-au comparat in baza caracteristicilor de calitatea.

De-a lungul studiului au fost utilizate date furnizate de site-urile de specialitate, formule de calculi si metode de reprezentare grafica. Prin coroborare acestor elemente, rezultatul final al acestui studiu va crea o imagine concreta asupra pietei televizoarelor LED Smart si va oferi consumatorilor informatiile necesare in vederea realizarii unei alegeri corecte.

Motivatia alegerii acestei grupe de marfuri si anume, televizoarele LED Smart este reprezentata de prezenta acestora in locuintele unui numar foarte mare de consumatori. Astfel, televizoarele Smart au devenit in ziua de azi un accesoriu necesar, nemaifiiind un privilegiu al oamenilor insariti.

Asadar, reprezentand un bun de consum din ce in ce mai dorit in randul populatiei, am considerat acest studio punctul de plecare in eventualitatea achizitiei unui astfel de device.

Smart TV (televizor inteligent) denumit și TV conectat sau TV hibrid, este un televizor LED ce integrează funcțiile clasice ale unui televizor cu funcție de conectare la internet Web 2.0.

În Smart TV sunt incorporate dispozitive precum media playere digitale, Blu-ray, console pentru jocuri video și alte dispozitive interactive care utilizează ieșirile pentru ecran ale televizorului. În plus, SmartTV-urile permit vizionarea unui conținut multimedia de pe memory stick-uri USB sau HDD-uri externe și conectarea prin Wi-Fi sau bluetooth cu alte dispozitive precum smartphone, aparat foto sau video, tabletă, laptop sau PC.

CAPITOLUL II

IDENTIFICAREA PRODUSELOR CE URMEAZA SA FIE STUDIATE

In acest capitol am realizat selectia unui numar de 6 televizoare LED Smart furnizate de producatori diferiti si am realizazt o scurta descriere a caracateristicilor acestora. In vederea obtinerii acestor detalii, am accesat site-ul de specialitate emag.ro.

1. Televizor LED Smart Toshiba, 124 cm, 49U6863DG, 4K Ultra HD

“O lume cu totul noua de divertisment ne asteapta pe televizorul Toshiba si este la doar un click distanta. Avem posibilitatea de a allege dintr-o gama imensa de aplicatii muzicale, video, TV si de social media de la Toshiba. Cu Netflix™ si YouTube™, vom gasi o multime de continut de 4K; iar cu Opera TV, puteti descoperi mai multe varietati de divertisment.”

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Analiza comparativa grupa de marfuri nealimentare constituita de televizoarele LED Smart.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2019
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
23 pagini
Imagini extrase:
23 imagini
Nr cuvinte:
2 593 cuvinte
Nr caractere:
17 396 caractere
Marime:
281.78KB (arhivat)
Publicat de:
Alexandru C.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Alte domenii
Predat:
Facultatea de Comert , Academia de Studii Economice din Bucuresti
Specializare:
Business si Turism
Materie:
Alte domenii
An de studiu:
II
Profesorului:
Negrea Teodor
Nota primită:
Nota 10
Sus!