Relații publice - Comunicare și protocol în administrația publică

Previzualizare proiect:

Cuprins proiect:

Organizatia Orange Romania 3
Viziunea Orange Romania 3
Misiunea Orange Romania 3
Comunicarea interna in cadrul organizatiei Orange 5
Campania ,,Xmas Duet cu Millidge si Doig" 6
Modalitati de evaluare a campaniei 6
Barierele de comunicare 7
Mema 9
Tinuta vestimentara ceruta de uzantele protocolare 10
Actiunile protocolare 11
Bibliografie: 12

Extras din proiect:

Orange Romania este cel mai mare operator GSM din Romania. Orange a operat sub brand-ul Dialog, pana in aprilie anul 2002. La inceputul anului 2006, Orange Romania a ajuns la peste 7.000.000 de clienti. Datorita numarului mare de clienti compania a avut o cota de piata de 56,95%. Succesul Orange in Romania se datoreaza nu doar atractivitatii pe care o reprezinta telefonul mobil, ci si calitatii retelei, a serviciilor oferite si brandului. Compania ofera fiecarui client din Romania posibilitatea de a alege intre anumite oferte, de exemplu: planuri de abonamente flexibile, ce pot fi personalizate, si cartele PrePay. Compania ofera clientilor sai servicii integrate de voce, SMS, MMS, WAP, transmisii de date (GPRS, EDGE, 3G) si telefonie fixa. Este o companie de mari dimensiuni, constituita ca societate pe actiuni in anul 1991 in baza Legii nr. 15/1990 s i a H.G. nr. 193/22.03.1991 si are in tara noastra o experienta de mai bine de 10 ani in domeniu.

Viziunea Orange Romania

Este de a fi in continuare lider national in serviciile de telefonie mobila (voce, date, fax) oferindu-le clientilor sai o experienta unica si remarcabila, in conditiile unei concurente acerbe.

Misiunea Orange Romania

Este sa furnizeze servicii simple, inovatoare si usor de folosit pentru a imbunatati si simplifica viata fiecaruia. Orange intotdeauna a fost un brand optimist si mereu a crezut in puterea sa de a imbunatati viata clientilor sai. Cand tehnologia informatiilor era confuza in lume, Orange a comunicat-o simplu si accesibil pentru toate persoanele, si de atunci stabileste in mod continuu legaturi intre oameni. O alta viziune Orange, "Together we can do more", are rolul de a improspata imaginea brandului in accord cu schimbarile care au marcat lumea in ultimii ani. Astazi, cand tehnologia mobila si internetul broadband au devenit accesibile tuturor, iar piata de servicii este tot mai omogena, a aparut necesitatea unei mai mari diferentieri fata de ceilalti operatori. Obiectivele dau o imagine concreta asupra orientarii generale a firmei, in functie de scopul urmarit si misiunea organizatiei. Pentru a putea atinge performantele organizationale, acestea trebuie sa fie bine structurate si concretizate in actiuni specifice ale firmei. Obiectivele Orange pentru Romania corespund celor la nivel international, prezentand si unele elemente specifice.

Orange isi propune in perioada urmatoare sa devina lider pe segmentul de date mobile pentru persoane fizice si cel mai bun furnizor de servicii convergente pentru companii.

Orange doreste sa investeasca sume importante pentru a oferi un plus de valoare clientilor sai, insa volumul investitiilor poate fi afectat de anumiti factori externi, precum eroziunea indicatorilor financiari ai pietei de telecom, mentinerea dezechilibrului pietei si mai ales reglementari sau decizii ale autoritatilor care ar putea influenta negativ performanta companiei. Un obiectiv important este imbunatatirea calitatii retelei si a serviciilor oferite. Pe perioada anilor 2011 si 2012, Orange va implementa un amplu program de modernizare a retelei, care vizeaza o imbunatatirea a ariei de acoperire, in special in zona rurala care prezinta in momentul actual un semnal mai slab, si reducerea consumului energetic cu pana la 20% din totalul consumului.

Pornind de la misiune, principalele obiective economice ale organizatiei pentru perioada 2012 - 2015 constau in:

- Mentinerea indicatorilor de profitabilitate si cash - flow la un nivel similar celui inregistrat in anul 2011;

- Sporirea coeficientului de eficienta a capitalului si a vitezei de rotatie a acestuia prin reducerea tuturor factorilor care genereaza imobilizari de fonduri;

- Pastrarea pozitiei de prima optiune a cumparatorului si majorarea cotei de piata de la valoarea actuala de 47,6% la o valoare de peste 50%;

- Atragerea a peste 1 milion de clienti broadband anual.

In ceea ce priveste obiectivele sociale, Orange Romania isi propune investitii in potentialul uman intern si extern al organizatiei. Referitor la sistemul de salarizare, in vederea cresterii performantelor organizatiei si a motivatiei personalului, si luand in considerare faptul ca instabilitatea economiei actuale a generat o inghetare a salariilor in majoritatea companiilor romanesti, concomitent cu lipsa specialistilor in domeniu, trebuie avute in vedere:

- Implementarea unui sistem de evaluare a personalului corelat cu o recompensare anuala de natura financiara, care sa genereze aportul de idei noi, creativitate si productivitate in randul salariatilor;

- Investirea in recrutarea si pregatirea tinerilor absolventi cu pregatire teoretica de natura tehnica de inalt nivel.

Tot ca obiective de natura sociala, este necesar ca atentia factorilor de conducere sa se canalizeze spre satisfacerea clientilor prin oferirea unui raport calitate-pret al serviciilor superior celui oferit de concurenta, precum si permanentizarea furnizorilor prin dezvoltarea de parteneriate durabile si contracte pe termen lung cu acestia.

Bibliografie:

- Suport de curs

- www.orange.ro

- Prezentarile colegilor de la curs

Descarcă proiect

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Relatii publice - Comunicare si protocol in administratia publica.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2015
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
3 794 cuvinte
Nr caractere:
20 023 caractere
Marime:
59.52KB (arhivat)
Publicat de:
Felicia Banu
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Proiect
Domeniu:
Administrație Publică
Tag-uri:
relatii publice, protocol
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Specializare:
Administratie publica
Materie:
Administrație Publică
An de studiu:
III
Nota primită:
Nota 9
Sus!