Elaborarea și operaționalizarea programului cercetării de marketing - II

Previzualizare probleme:

Cuprins probleme:

I. DEFINIREA PROBLEMEI DECIZIONALE.3
II. DEFINIREA SCOPULUI, OBIECTIVELOR, IPOTEZELOR SI VARIABILELOR CERCETARII.4
III. DEFINIREA COLECTIVITATII CERCETATE, A UNITATII DE OBSERVARE SI A UNITATII DE SONDAJ.9
IV. ALEGEREA METODEI DE RECOLTARE A INFORMATIILOR.10
V. ELABORAREA CHESTIONARULUI.11
VI. CENTRALIZAREA DATELOR SI ANALIZA CHESTIONARULUI.15
VII. ELABORAREA CONCLUZIILOR.16

Extras din probleme:

I. DEFINIREA PROBLEMEI DECIZIONALE

Definirea problemei decizionale, ca prima etapa a procesului cercetarii de marketing, este de o importanta majora, aceasta stand la baza unei corecte definiri a scopului si obiectivelor cercetarii, reprezentand, implicit, un factor determinant al succesului intregului demers ce urmeaza a fi realizat.

Problema decizionala nu s-a constituit in situatia de fata intr-o problema efectiva ci in dorinta de a cunoaste principalele particularitati ale comportamentului consumatorului de ciocolata pe piata romaneasca in conditiile crescande ale sortimentelor, a cresterii nivelului de calitate ale produselor de ciocolata. si a diveristatii marcilor.

II. DEFINIREA SCOPULUI, OBIECTIVELOR, IPOTEZELOR SI VARIABILELOR CERCETARII

1. Identificarea scopului cercetarii

Definit in functie de problema decizionala specificata anterior, scopul cercetarii este de a identifica liderul ciocolatii pe piata romaneasca dintre cei mai mari producatori.

2. Identificarea obiectivelor cercetarii

Obiectivele centrale care au rezultat din scopul cercetarii vizeaza cunoasterea urmatoarelor aspecte:

1. Sortimentul de ciocolata cumparat;

2. Marca de ciocolata cumparata;

3. Frecventa de cumparare a ciocolatei;

4. Influenta pretului asupra consumului de ciocolata;

5. Identificarea locului din care se achizitioneaza produsele din ciocolata;

6. Consumul in functie de venit;

7. Motivele care stau la baza cumpararii;

8. Identificarea varstei consumatorului de ciocolata;

9. Identificarea ocupatiei consumatorului de ciocolata;

10. Identificarea mediului consumatorului de ciocolata.

Observații:

Cuprins:

I. DEFINIREA PROBLEMEI DECIZIONALE

II. DEFINIREA SCOPULUI, OBIECTIVELOR, IPOTEZELOR SI VARIABILELOR CERCETARII

III. DEFINIREA COLECTIVITATII CERCETATE, A UNITATII DE OBSERVARE SI A UNITATII DE SONDAJ

IV. ALEGEREA METODEI DE RECOLTARE A INFORMATIILOR

V. ELABORAREA CHESTIONARULUI

VI. CENTRALIZAREA DATELOR SI ANALIZA CHESTIONARULUI

VII. ELABORAREA CONCLUZIILOR

Descarcă probleme

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Elaborarea si operationalizarea programului cercetarii de marketing - II.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
6/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
17 pagini
Imagini extrase:
17 imagini
Nr cuvinte:
1 698 cuvinte
Nr caractere:
10 468 caractere
Marime:
125.33KB (arhivat)
Publicat de:
Cristinel Timofte
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Probleme
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
consumator, ciocolata, chestionar
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau din Bacau
Specializare:
Marketing
Materie:
Marketing
An de studiu:
IV
Profesorului:
Timiras Laura
Sus!