Referat / Negociere / Facultate
Acest stil de negociere este un stil cu adanci radacini in traditiile culturii islamice. Arabii ii vor respecta pe ceilalti in momentul in care acestia respecta traditiile arabe, dar pastrandu-si propriile obiceiuri. Negociatorii islamici se caracterizeaza printr-o ospitalitate... citeste tot referatul
Documentatie / Negociere / Facultate
- Cine are nevoie sa negocieze - Ce-i trebuie unui bun negociator - Rolul comunicarii(discutiilor) - Ce si cu cine negociem Negocierea este o comunicare specializata, care necesita invatare, experienta, talent si principialitate. Negocierea este forma de comunicare ce presupune un... citeste tot documentatia
Teoria negocierii apartine domeniului sociologiei si psihologiei sociale, mai exact segmentului care studiaza comportamentul uman in diferite situatii sociale si modul in care oamenii vor sa apara in fata semenilor lor. In viata sa sociala, fiecare individ se prezinta pe sine si... citeste tot cursul
In sens larg, negocierea apare ca o forma concentrata si interactiva de comunicare interumana in care doua sau mai multe parti aflate in dezacord urmaresc sa ajunga la o intelegere care rezolva o problema comuna sau atinge un scop comun. intelegerea partilor poate fi un simplu acord... citeste tot cursul
Referat / Negociere / Facultate
Clipa de clipa, ceas de ceas, fiecare dintre noi are o dorinta, un interes sau macar un punct de vedere numai al sau Fiecare convinge sau se lasa convins. Fiecare are ceva de schimbat cu altcineva si trebuie sa ajunga la o intelegere cu el/ea. Totusi, dupa cum bine stii si dumneata, mai... citeste tot referatul
Documentatie / Negociere / Facultate
A stapani interactiunea vointelor implicate in negociere inseamna a nu cadea prada unor reactii spontane, adica a nu da curs unor porniri instinctuale si pulsionale, fara o determinare logica si rationala. "Alegerea" tacticii de negociere, este adesea, o optiune spontana, o... citeste tot documentatia
Dialogul se intampla cu decenii in urma, peste taraba unui bazar din Barcelona. Vanzatorul era un negustor arab si clientul chiar eu. Dupa o prima strigare la 200 mii, vanzarea s-a facut la un pret de zece ori mai mic. Am refuzat prima oferta din intamplare, gratie (ne)bunului obicei de... citeste tot cursul
1.1. Introducere. Definitii. Precizari terminologice Comunicarea - ca schimb de mesaje intre indivizi - la nivelul simtului comun si in marea majoritate a cazurilor, este inteleasa ca fiind comunicare verbala; in mod cu totul conventional, in vorbirea curenta, cotidiana nu se spune... citeste tot cursul
Documentatie / Negociere / Facultate
Promovarea este considerata cea mai pretioasa componenta a politicii de marketing tinand cont pe de o parte de complexitatea ei si pe de alta parte de investitiile pe care le necesita. Reprezinta o forma de comunicare, de exprimare a obiceiurilor, de informare si de educare. In... citeste tot documentatia
Negocierea este o prezenta permanenta in viata de zi cu zi a oamenilor, a institutiilor, organizatiilor, societatilor, precum si in viata internationala. Ea a aparut odata cu oamenii, atunci cand ei au inceput sa interactioneze unii cu altii in mod constient. De fiecare data cand doi... citeste tot cursul