Prezentarea statiunii Calimanesti-Caciulata Considerata perla statiunilor de pe Valea Oltului, Calimanesti - Caciulata este renumita pentru efectele terapeutice ale apelor sale minerale, pentru bioclimatul sau si pentru numeroasele puncte de atractie turistica din zona. Conform...
Companiile aeriene low-cost sau "low-cost airlines" sunt companii aeriene bazate pe un alt model de afaceri decat cel clasic, conceptul traducandu-se prin eliminarea costurilor suplimentare de operare a aeronavelor, ceea ce duce la o politica de preturi reduse considerabil. Companiile...
In contextul procesului de aderare la Uniunea Europeana, Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei a inceput in anul 2001 elaborarea politicilor destinate cresterii gradului de ocupare a fortei de munca din Romania. Primul Plan National de Actiune pentru Ocuparea Fortei de...
Politica de distributie reprezinta cea de a treia componenta a mix-ului de marketing si reprezinta legatura dintre spatiul si timpul productiei si intrarea bunurilor si serviciilor pe piata. Conceptul devenit clasic de economia comertului a fost inlocuit nu numai in literatura...
SCURT ISTORIC AL BAUTURILOR ENERGIZANTE In 1929, in Marea Britanie, se folosea in spitale bautura "Lucozade" de catre pacientii de la recuperare. In anii 1980, aceasta bautura a fost relansata ca bautura energizanta. In Japonia, inca din anii 1960, municitorii consumau "Lipovitan"...
Activitate de cercetare stiintifica- Analiza mix-ului de marketing al brand-ului Toblerone Abstract : When marketing their products, firms need to create a successful mix of the right product sold at the right price, in the right place, using the most suitable promotion....
Problema productiei SC.CHOCOLATE.SA este o fabrica de ciocolata care realizeaza trei tipuri de ciocolata: cu lapte, cu alune de padure si cu biscuiti. Pentru realizarea celor trei tipuri de ciocolata procesul tehnologic consta in urmatoarele 5 operatiuni succesive: curatarea,...
In anul 1983, in timpul primului sau semestru de facultate, Michael Dell (foto) a inceput sa cumpere modele invechite de calculatoare IMB de la comercianti locali, pentru a le imbunatati si a le revinde altor studenti, dar si firmelor de avocatura sau micilor afaceristi. Ideea s-a...
Bazele tehnologiei pentru producerea sucurilor este foarte recenta. Aceasta tehnologie dateaza din 1869 cand Welsh, un farmacist din SUA a preparat un suc din struguri din soiul hibrid Concorde, un soi cu o aroma specifica, placuta. De atunci si pana in prezent se produce acest suc si...
Mixul de marketing traditional a fost intotdeauna cunoscut ca si cei 4P, mai exact produsul, pretul, promovarea si plasamentul. Acestea sunt activitati de marketing si sunt considerate ca apartinand departamentul de marketing dintr-o organizatie. 1. Produsul Produsul este prima...
Marketingul este un domeniu care a aparut relativ de curand si a fost nevoit sa evolueze intr-un ritm alert datorita faptului ca nevoile clientilor au devenit mult mai complexe. Aparitia produselor concurente a determinat reactii diferite ale clientilor in functie de pretul acestora, de...
Organizațiile moderne conștientizează faptul că supraviețuirea și dezvoltarea lor depind din ce în ce mai mult de existența unui management performant, care să integreze inovarea, calitatea și performanțele tehnologiei moderne. Arta de a conduce o organizație de calitate este o...
Industria turismului şi călătoriilor a cunoscut în ultimul deceniu o evoluţie spectaculoasa şi o diversificare continuă în concordanţă cu cererea tot mai variată de produse şi servicii turistice. Profilul turistului de azi este mai complicat, mai greu de cuprins într-un şablon, fiind în...
Capitolul 1. Prezentare firmei Coca-Cola HBC România este lider în industria băuturilor nonalcoolice din România și face parte din Grupul Coca-Cola Hellenic Bottling Company - al doilea cel mai mare îmbuteliator de produse ale The Coca-Cola Company în ceea ce privește volumul - cu...
Capitolul 1. Prezentarea firmei SC ONLINESHOP SRL 1.1. Date de identificare a SC ONLINESHOP SRL Ca o scurtă trecere prin istoria firmei SC ONLINESHOP SRL, aceasta a fost înființată în anul 2004, de către cei doi proprietari din Piatra Neamț. Compania a început cu vânzarea de...