Referat / Marketing / Gimnaziu
Publicitatea este aceea latura a activitatii de marketing in cadrul careia produsele si serviciile oferite de o firma sunt elogios descrise prin intermediul presei, al panourilor publicitare sau al unor scurte filme de televiziune. Inima industriei publicitare bate pe Madison Avenue, in... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Piata vinurilor Marea majoritate a cunoscatorilor, atunci cand se refera la vinul romanesc spun patru nume mari: (Jidvei (Vincon Vrancea (Cotnari (Murfatlar Pe piata majoritatea vinurilor imbuteliate sunt de la cei patru producatori, dar in ultimii ani, isi fac serios simtita prezenta... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Marketingul are o istorie scurta. Primele aparitii apartinand acestui secol, faptul ca inceputurile marketingului si dezvoltarea lui ulterioara in spatiile unor tari dezvoltate economi, a determinat o serie de autori sa explice aparitia marketingului pe seama abundentei de bunuri si... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
stiintifica (J. P. Nioche). Pentru management conduita tuturor organizatiilor economice, sociale sau politice implica patru tipuri de operatiuni: - planificarea - organizarea - activarea (mobilizarea resurselor) - controlul La nivelul firmelor private, managementul a cunoscut o tendinta... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Profesia de marketing, teoriile sale, practicile si chiar stiintele de baza pe care le produce sunt determinate de instrumentele sale si de disponibilitatea in orice moment. Cand instrumentele se schimba, disciplinele se aranjeaza, cateodata foarte profund si de obicei foarte tarziu.... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
TARGOVISTE - orasul in care VICAS S. A. isi are sediul - poate concura cu oricare dintre centrele culturale si economice ale Europei. Leagan de cultura si civilizatie, atestat documentar de peste 600 de ani, Targoviste a fost timp de trei secole resedinta domneasca si capitala a Tarii... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Studierea surselor de date statistice: datele provin din interiorul firmei, fie din exterior, la nivel national (I. N. S); in Romania sursele sunt ieftine, dar vechi si generale Experimentul de marketing: presupune testarea in conditii de laborator pentru promovare (in Romania se... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Care este pasul urmator pe care ar trebui sa-l faca companiile? Cum ar trebui sa raspunda la provocarile pe care le infrunta? Sa continue pe drumul actual sau sa-si schimbe directia In istoria marelui concern METRO Group, anul 1964 reprezinta anul fondarii companiei METRO Cash&Carry... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
La inceputul secolului al XX-lea, cunoscut in literatura de specialitate drept secolul serviciilor, economistii si-au pus problema definirii Serviciilor publice pornind de la rolul in acoperirea unor nevoi colective, ce nu pot fi inlocuite, ale cetatenilor de stat (servicii publice... citeste tot referatul
Referat / Marketing / Gimnaziu
Bazele companiei La Fantana au fost puse la inceputul anului 2001, printr-o investie initiala de 3 milioane de dolari capital integrat privat si majoritar suedez. In prezent, La Fantana este leader pe piata serviciilor de distributie a apei de masa necarbonatate La Fantana, prin... citeste tot referatul