5714 de documente pentru Facultate din domeniul Marketing

Materie sau Domeniu

Marketing5714 Economie14145 Drept7185 Management6930 Finanțe3785 Contabilitate3536 Calculatoare2772 Geografie2765 Industria Alimentară2761 Psihologie2646

Documente / Marketing / Facultate

  • Imagine document Victoria

    Victoria

    Proiect / Marketing / Facultate

    Cuprins: Prezentați noul produs/serviciu propus: identificați o nevoie nouă de consum pe piața din România și propuneți un nou produs/serviciu, care să satisfacă această nevoie; prezentați caracteristicile intrinseci comune categoriei de produse/servicii; prezentați caracteristicile...

    34 pagini pptx
  • Imagine document Comunicarea prin brand

    Comunicarea prin brand

    Licența / Marketing / Facultate

    INTRODUCERE „Într-o lume fără religie, brandurile sunt cele care ne oferă credințe. Brandurile definesc foarte clar cine suntem și de asemenea reprezintă un semnal al preferințelor noastre.” Wally Olin Omul este prin natura sa dependent de social, de comunicare, de actul de coexistență....

    57 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Politica de protecție a medului în Uniunea Europeană

    Politica de protecție a medului în Uniunea Europeană

    Proiect / Marketing / Facultate

    Apărută pe agenda de lucru europeană la începutul anilor 1970, preocuparea pentru mediu dobândește un caracter distinct odată cu semnalarea, de către Clubul de la Roma , a nevoii diminuării consumului de resurselor naturale observându-se rata cu care unele rezerve sunt exploatate și...

    62 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Campanie de marketing

    Campanie de marketing

    Proiect / Marketing / Facultate

    Puncte tari - Calitatea serviciilor; - O imagine bună într-un timp foarte scurt; - Raportul calitate- preț favorabil; - Tarife avantajoase: diversitatea abonamentelor pe o perioadă de 60 de zile; - Locație centrală a salonului; - Nivelul performant al dotărilor; - Se lucrează cu...

    47 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Selectarea piețelor externe

    Selectarea piețelor externe

    Proiect / Marketing / Facultate

    BULGARIA Informații economice: Bulgaria este un stat european în dezvoltare ce numără o populație de aproximativ 7 milioane de locuitori și cu potențial economic destul de mare pentru companiile noi, interesate să pătrundă sau să se extindă pe piața est-europeană. De asemenea, în...

    9 pagini docx
  • Imagine document Planul de marketing al Asociației Autism Transilvania

    Planul de marketing al Asociației Autism Transilvania

    Proiect / Marketing / Facultate

    ANALIZA ASOCIAȚIEI AUTISM TRANSILVANIA Descriere Asociația Autism Transilvania Asociația Autism Transilvania (AAT) este o organizație nonguvernamentală înființată în anul 2006 de câțiva părinți care nu au acceptat realitatea acelor vremuri când serviciile adresate copiilor cu tulburări...

    23 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Marketingul unui produs - geantă de voiaj

    Marketingul unui produs - geantă de voiaj

    Proiect / Marketing / Facultate

    CAPITOLUL 1 ANALIZA PIEȚEI GEANTĂ DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pieței Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare - Material de calitate -Superioară: poliuretan sau piele ecologică -Medie: bumbac, vascoza și poliester - Capacitate și dimensiune -...

    36 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Studiu de piața Zuzu

    Studiu de piața Zuzu

    Proiect / Marketing / Facultate

    I. Studiul consumatorilor Cine sunt ? -Copii , Varsnici , Adulti ,deci putem spune mai clar ,totalitatea persoanelor care doresc sa consume produsul “Zuzu” Ce cumpara? Cumpara produsul fabriact de zuzu, in special lapte care are diferite sortimente in functie de preferintele clientilor...

    6 pagini docx
  • Imagine document Gel de duș Gerovital pe piața franceză

    Gel de duș Gerovital pe piața franceză

    Proiect / Marketing / Facultate

    Introducere După cum se observă și din titlul ales, în acest proiect am să încerc să vă familiarizez cu un nou concept de gel de duș, unul care oferă protecție pielii împotriva poluării din aer. Suntem toți conștienți de faptul că acțiunile noastre ca și companii, ca și oameni, ca și...

    14 pagini docx
  • Imagine document Marketingul prin intermediul rețelelor sociale și pasiunea consumatorilor pentru branduri

    Marketingul prin intermediul rețelelor sociale și pasiunea consumatorilor pentru branduri

    Licența / Marketing / Facultate

    Introducere Odată cu evoluția rapidă a tehnologiei, internetul a avut parte de o expansiune uriașă, devenind cea mai mare sursă de informații și cel mai utilizat mijloc de comunicare din lume, schimbând felul cum oamenii trăiesc, învață și comunică în ziua de azi. În era vitezei,...

    39 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Plan de afaceri Vinuri Purcari-Chateau

    Plan de afaceri Vinuri Purcari-Chateau

    Proiect / Marketing / Facultate

    Scurt Istoric La sfârșitul secolului al XII-lea, viticultura apare ca îndeletnicire economică de bază, aflată sub protecția statului în Valahia și Moldova, cnezate pe teritoriul vechii Dacii. Ulterior, se va descoperi că, deși toate aceste teritorii sunt prielnice pentru viticultură,...

    16 pagini docx
  • Imagine document Fabricarea săpunurilor, detergenților și a produselor de întreținere, cosmetice și de parfumerie

    Fabricarea săpunurilor, detergenților și a produselor de întreținere, cosmetice și de parfumerie

    Proiect / Marketing / Facultate

    Introducere Actualitatea și importanța temei abordate. Tema aleasă este una importantă și actuală, dat fiind faptul că săpunurile, detergenții și produsele de îngrijire, cât cosmeticele și parfumeria au devenit o parte din viața zilnică a femeilor cât și a bărbaților. Importanța...

    60 pagini docx Cuprins Bibliografie
  • Imagine document SEO

    SEO

    Proiect / Marketing / Facultate

    CE ESTE SEO? SEO reprezintă optimizarea motorului de căutare, care este un set de practici concepute pentru a îmbunătăți aspectul și poziționarea paginilor web în rezultatele căutării organice. Deoarece căutarea organică este cea mai proeminentă modalitate de a descoperi și accesa...

    18 pagini pptx
  • Imagine document Atitudinea consumatorilor ploieșteni cu privire la alegerea mărcii parfumului utilizat

    Atitudinea consumatorilor ploieșteni cu privire la alegerea mărcii parfumului utilizat

    Proiect / Marketing / Facultate

    1. Descrierea problemei ce va fi rezolvata cu ajutorul cercetarii de marketing Descrierea cercetarea de marketing a atitudinii consumatorilor ploiesteni cu privire la alegerea marcii unui parfum utilizat se va realiza in mai multi pasi: I - descrierea locatiei. II - descrierea...

    40 pagini docx Cuprins
  • Imagine document Strategia de marketing - Element esențial al comportamentului companiilor pe piața internațională

    Strategia de marketing - Element esențial al comportamentului companiilor pe piața internațională

    Licența / Marketing / Facultate

    INTRODUCERE Marketingul modern presupune mai mult decât dezvoltarea produsului, comunicarea cu clienții, stabilirea prețului produsului într-un mod atractiv și punerea lui la dispoziția consumatorilor. Viitorul se implică din ce în ce mai mult în viata întreprinderilor. De aceea apare...

    73 pagini docx Cuprins Bibliografie

Sus!