Licenta / Marketing / Facultate
Introducere Odata cu evolutia rapida a tehnologiei, internetul a avut parte de o expansiune uriasa, devenind cea mai mare sursa de informatii si cel mai utilizat mijloc de comunicare din lume, schimband felul cum oamenii traiesc, invata si comunica in ziua de azi. In era vitezei,... citeste toată licenta
Proiect / Marketing / Facultate
Introducere Dupa cum se observa si din titlul ales, in acest proiect am sa incerc sa va familiarizez cu un nou concept de gel de dus, unul care ofera protectie pielii impotriva poluarii din aer. Suntem toti constienti de faptul ca actiunile noastre ca si companii, ca si oameni, ca si... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
I. Studiul consumatorilor Cine sunt ? -Copii , Varsnici , Adulti ,deci putem spune mai clar ,totalitatea persoanelor care doresc sa consume produsul "Zuzu" Ce cumpara? Cumpara produsul fabriact de zuzu, in special lapte care are diferite sortimente in functie de preferintele... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
CAPITOLUL 1 ANALIZA PIETEI GEANTA DE VOIAGE CU TROLER 1.1 Identificarea pietei Separarea consumatorilor de nonconsumatori 1.2 Caracterizare - Material de calitate -Superioara: poliuretan sau piele ecologica -Medie: bumbac, vascoza si poliester - Capacitate si dimensiune -... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
ANALIZA ASOCIATIEI AUTISM TRANSILVANIA Descriere Asociatia Autism Transilvania Asociatia Autism Transilvania (AAT) este o organizatie nonguvernamentala infiintata in anul 2006 de cativa parinti care nu au acceptat realitatea acelor vremuri cand serviciile adresate copiilor cu tulburari... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
BULGARIA Informatii economice: Bulgaria este un stat european in dezvoltare ce numara o populatie de aproximativ 7 milioane de locuitori si cu potential economic destul de mare pentru companiile noi, interesate sa patrunda sau sa se extinda pe piata est-europeana. De asemenea, in... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Puncte tari - Calitatea serviciilor; - O imagine buna intr-un timp foarte scurt; - Raportul calitate- pret favorabil; - Tarife avantajoase: diversitatea abonamentelor pe o perioada de 60 de zile; - Locatie centrala a salonului; - Nivelul performant al dotarilor; - Se lucreaza cu... citeste tot proiectul
Proiect / Marketing / Facultate
Aparuta pe agenda de lucru europeana la inceputul anilor 1970, preocuparea pentru mediu dobandeste un caracter distinct odata cu semnalarea, de catre Clubul de la Roma , a nevoii diminuarii consumului de resurselor naturale observandu-se rata cu care unele rezerve sunt exploatate si... citeste tot proiectul
Licenta / Marketing / Facultate
INTRODUCERE ,,Intr-o lume fara religie, brandurile sunt cele care ne ofera credinte. Brandurile definesc foarte clar cine suntem si de asemenea reprezinta un semnal al preferintelor noastre." Wally Olin Omul este prin natura sa dependent de social, de comunicare, de actul de... citeste toată licenta
Proiect / Marketing / Facultate
Cuprins: Prezentati noul produs/serviciu propus: identificati o nevoie noua de consum pe piata din Romania si propuneti un nou produs/serviciu, care sa satisfaca aceasta nevoie; prezentati caracteristicile intrinseci comune categoriei de produse/servicii; prezentati caracteristicile... citeste tot proiectul