Documentație / Management / Facultate
Purchasing refers to a business or organization attempting to acquire goods or services to accomplish the goals of the enterprise Objectives: - - Meet the needs of the manufacturing function or other internal functions for which it was buying - - Play a role in keeping the operation...
Proiect / Management / Facultate
I. PREZENTAREA PRODUSULUI I.1 Generalități: Alimentul reprezintă orice produs de origine vegetală sau animală, fie consumat ca atare, fie procesat, care prezintă calități senzoriale, nutritive, energetice și biologice, care asigură organismului uman nutriția, fără riscul îmbolnăvirii....
Proiect / Management / Facultate
ISTORICUL FIRMEI Firma a fost infiintata în anul 2015 de către un singur actionar - Adriana, care a depus 100% capitalul social in valoare de 200 lei. Ideea in fiintarii firmei a apărut în urma experienței căpătate de către membrii familiei la producerea produselor lactate, in...
Proiect / Management / Facultate
Argument Această lucrare își propune, prin procedee precum descrierea, caracterizarea și analiza, realizarea unui studiu aspura comunicării organizaționale. Trăim într-o lume a organizațiilor de diferite tipuri, într-o lume în care accentul se pune din ce în ce mai mult pe comunicare și...
Proiect / Management / Facultate
1. Prezentarea generala a proiectului 1.1 Titlul proiectului. Denumire: Organizarea și desfășurarea unor drumeții educaționale la diverse organizații/puncte de interes din domeniul ingineriei electrice, în cadrul Universității Tehnice Gheorghe Asachi, pentru studenții de la Facultatea...
Subiect / Management / Facultate
1. Scurtă istorie a conceptului de management. Etapele în apariția și consolidarea managementului ca disciplină. În literatura istorică de specialitate se arată că, în prima fază a producției din economiile bazate pe cerere și ofertă, conducerea a fost exercitată de patron. Acesta era...
Referat / Management / Facultate
Scurtă prezentare a companiei Toyota Motor Compania Toyota este prezentă pe piața producătorilor auto încă din anul 1937, în prezent fiind al doilea jucător în cadrul industriei construcțiilor de mașini, după compania Volkswagen. În timpul celui de al doilea război mondial, Toyota și-a...
Proiect / Management / Facultate
CAPITOLUL 1: Prezentarea Centrului de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. 1.1. Date generale despre Centrul de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. Centrul de Fotbal Mogoșoaia - S.R.L. este o bază sportivă compusă din: hotel de trei stele, restaurant, terasă, săli de conferință, sală de protocol, parcare,...
Proiect / Management / Facultate
Introducere Procesul de schimbare și dezvoltare permanent al economiei de piață se caracterizează, în principal, prin tendința de globalizare a competiției, prin schimbări majore și rapide ale tehnologiilor și forței de muncă. Prin urmare, acest fapt obligă firma Nike la eforturi...
Proiect / Management / Facultate
1. Despre managementul public Prima definitie franceza a „managementului” este oferita de catre Henry Fayol , care propunea in 1916 o structurare a functiei de conducere in cinci componente, astfel: „a conduce inseamna a prevedea si a planifica, a organiza , a comanda, a coordona si a...
Proiect / Management / Facultate
Introducere Organizația, ca parte sau element al sistemului , reprezintă cadrul social care se încadrează și se integrează fiecare membru al societății și care se constituie cu scopul realizării unui grup de obiective dinainte stabilite. Caracterul social al muncii determinat de faptul...
Eseu / Management / Facultate
Necesitatea îmbunătățirii proceselor de guvernanță, pentru asigurarea îndeplinirii obiectivelor entităților publice, în condiții de transparență, eficiențăși eficacitate, reprezintă în continuare, un scop important al activității de audit din sectorul public. Introducerea auditului...
Referat / Management / Facultate
1. INTRODUCERE Domeniul managementului comparat a fost și rămâne strâns conectat la evoluția „științei managementului” la nivel global; acesta din urmă, în decurs de circa 150 de ani, a transformat structura socială și economică din țările dezvoltate. Primele studii teoretice și...
Proiect / Management / Facultate
1. Descrierea organizației Societatea de Transport București (STB) este o companie de transport în regim de serviciu public, care are ca obiectiv principal transportul călătorilor în orașul București și în zonele limitrofe. Comportamentul economic al STB este influențat de factori...
Referat / Management / Facultate
Julius Meinl Sibiu Locatia: str. Lector, incinta Promenada Mall, etaj 1 Segmentarea pieței: B2C Vârsta medie: 15-35 ani Motivele pentru care clienții aleg Julius Meinl: Produse de calitate Diversitate Servire Terasă exterioară Nevoile clientului: Nevoia de cafea Socializare Recreere,...