Relatiile publice au la baza comunicarea.
Comunicarea este cea care permite ca orice intreg sa functioneze. Intregul poate fi un individ, o echipa, o comunitate, o natiune, un conglomerat de natiuni, o populatie globala. Din acest punct de vedere putem concluziona ca cei care stapanesc comunicarea, la nivel de arta, pot deveni invingatori - in sensul ca pot privi cu incredere viitorul si pot fi cei care se manifesta astfel incat sa reuseasca incontinuu. In mentalitatea si logica abundentei noi suntem incontinuu invingatori si putem, in orice clipa, sa alegem in mod liber o interpretare potrivita a evenimentelor - care pot fi privite ca succese (si pentru faptul ca orice rau aduce un bine - cum spune proverbul). Comunicarea holistica (adica totala) si constientizarea unor secvente din ce in ce mai ample din ea permite ca drumul succesulul in orice activitate sau domeniu sa capete noi intelesuri. In ultimii ani colective interdisciplinare de succes au adus noi dovezi in sprijinul decodarii posibile a unor informatii din lumea vie capabile sa largeasca mult orizontul cunoasterii umane.
Teoria complexitatii si studiile bazate pe aceasta au permis constientizarea unor nivele multiple de intelegere si aplicare ale elementelor comunicarii.
Numeroase informatii vechi sunt reevaluate, primesc noi intelesuri si constituie baza pentru noi tehnici si metode de comunicare.
Un accent deosebit se pune pe etica celui care comunica, pe principiile fundamentale ale vietii armonioase.
Azi, la inceput de mileniu al comunicarii holistice, putem folosi cu incredere tehnicile creative, intuitive, logice, imaginative create de-a lungul timpului. Aplicarea acestora in zona comunicarii ar putea deschide noi orizonturi, ar putea permite dezvoltarea unor abilitati latente.
Comunicarea este veriga esentiala in functionarea normala a oricarui sistem. Sistemele ecologice fac din comunicare o adevarata arta. Arta comunicarii umane este veche de cand lumea si este in continua dezvoltare. Exista trei secvente mari: Fiecare dintre acestea a parcurs sau parcurge etape de constientizare, in sensul ca desi totul exista in tot (conform teoriei holistice a Universului) fiecare generatie de vietuitoare isi alege, conform unei legi naturale, sa utilizeze o anumita secventa mai mare sau mai mica din comunicarea holistica.
In realitate, orice organism viu comunica holistic - dar constientizeaza doar o parte din plaja comunicarii.
Unele vietuitoare - omul, de exemplu - au capacitatea de a-si activa in mod voluntar secvente tot mai ample din comunicarea holistica.
Civilizatia umana este in pragul unui salt in nivelul si profunzimea comunicarii.
Pe langa aspectele biologice ale comunicarii, asistam si la o dezvoltare a aspectelor tehnice ale acesteia.
Putem spune ca mileniul trei este deja un mileniu al comunicarii holistice.
Primele faze includ: Dezvoltarea capacitatii de a utiliza cantitati sporite de informatii; Dezvoltarea bazei logistice (naturale si artificiale) pentru ...
WALTER ANDERSON - "CURS PRACTIC DE INCREDERE" - CURTEA VECHE, 1999
VICTOR ALISTAR, ION POPESCU - "PROTOCOL, CORESPONDENTA, SECRETARIAT IN ADMINISTRATIA PUBLICA" - LUMINA LEX, 2001
RAYMOND BARKER - "STIINTA SUCCESULUI" - EDITURA SAGITTARIUS, 1995
BOGDAN BACANU - "MANAGEMENT STRATEGIC" - EDITURA TEORA, 1997
JEAN - LUC BERTRAND - "CARTEA ECHILIBRULUI" - EDITURA LUCMAN, 1998
ALAIN BRULE - "CUM DIALOGAM SI CUM CONVINGEM" - POLIROM, 2000
DALE CARNEGIE - "SECRETELE SUCCESULUI" - EDITURA CURTEA VECHE, 1997
JOHN CHAFFEE - "O CALAUZA SIGURA" - CURTEA VECHE, 1999
STEPHEN R. COVEY - "EFICIENTA IN 7 TREPTE" - EDITURA ALL, 1999
STEPHEN R. COVEY - "ETICA LIDERULUI EFICIENT SAU CONDUCEREA BAZATA PE PRINCIPII" - EDITURA ALFA, 2000
STEPHEN R. COVEY - "MANAGEMENTUL TIMPULUI SAU CUM NE STABILIM PRIORITATILE" - EDITURA ALFA, 2000
CHARLY CUNGI - "CUM SA NE AFIRMAM" - EDITURA POLIROM, 1999
CHARLES COATES - "MANAGERUL TOTAL" - EDITURA TEORA, 1997
SAM DEEP, LYLE SUSSMAN - "SA ACTIONAM INTELIGENT" - POLIMARK, 1996
DEBBIE FORD - "PARTEA INTUNECATA A CAUTATORILOR DE LUMINA" - FOR YOU, 2001
ANDREW GOLISZEK - "INVINGETI STRESUL" - EDITURA TEORA, 1998
LUCIAN IONESCU - "COMUNICARE SI TEHNICI DE NEGOCIERE" - INSTITUTUL BANCAR ROMAN, 1999
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.