Căi de promovare în consum a produselor EUROPEAN DRINKS pe piața piteșteană

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

Introducere 4
Capitolul I. Rolul marketingului in activitatea promotionala 6
1.1. Conceptul de marketing 6
1.2. Aparitia si dezvoltarea marketingului 12
1.3. Activitatea promotionala in marketing 18
Capitolul II. Cai de promovare. Strategii promotionale 24
2.1 Procesul comunicarii in cadrul politicii promotionale 24
2.2 Publicitatea, componenta esentiala a politicii promotionale 36
2.3 Promovarea vanzarilor 38
2.4 Relatiile publice 43
2.5 Utilizarea marcilor in activitatea promotionala 45
2.6 Fortele de vanzare 47
2.7 Strategii promotionale. Eficienta actiunilor promotionale 51
Capitolul III. Prezentare generala- S.C. EUROPEAN DRINKS S.A 63
3.1 Scurt istoric. Obiect de activitate 63
3.2 Gama de produse 69
3.3 Pozitia firmei pe piata romaneasa 84
Capitolul IV. Activitatea promotionala la S.C. EUROPEAN
DRINKS S.A 89
4.1. Publicitatea 89
4.2. Promovarea vanzarilor 91
4.3. Relatiile publice si forte de vanzare in optica firmei 99

Extras din licența:

Introducere

Astazi, cand suntem martorii unor transformari extraordinare care au loc in societatea romaneasca, este important pentru dezvoltarea noastra economica sa invatam din exemplele oferite de marile firme straine, ce joaca un rol important pe piata mondiala. Trebuie sa invatam ca succesul vine din munca, creativitate, inventivitate, curaj, tenacitate, dar si din comunicativitate si sociabilitate.

Trecerea spre o economie de piata este singura si necontestata solutie de redresare, modernizare si dinamizare a economiei romanesti. Practica mondiala a demonstrat ca intr-o economie de piata sunt stimulate fara restrictii, elemente ce duc la progres sanctionandu-se insa incompetenta, gandirea inchisa si rigiditatea.

In ceea ce priveste piata romaneasca, unul dintre domeniile care au inregistrat o dezvoltare accentuata in ultimii ani a fost cel al activitatilor de promovare, de publicitate, multe din companiile internationale specializate pe domeniul serviciilor de publicitate fiind prezente, acum, cu filiale si in Romania si desfasurand activitati profitabile atat pentru ele, cat si pentru clientii lor.

Acest domeniu, ce atrage in special persoane tinere, dinamice, are avantajul de a recompensa material munca depusa, fiind un adevarat magnet pentru cei ce doresc sa-si realizeze o cariera bazata pe munca asidua si intr-un mod modern, ce poate asigura o creativitate ridicata.

Pe de alta parte, implicarea reusita dintre politica de distributie si cea de promovare au facut din S.C. EUROPEAN DRINKS S.A firma cu cea mai cunoscuta marca de comert, centrul celei mai mari productii si al celui mai complex sistem de distributie din tara si mai ales din domeniul bauturilor racoritoare.

Lucrarea ,,Cai de promovare in consum a produselor EUROPEAN DRINKS pe piata pitesteana" isi propune sa realizeze o analiza a politicii promotionale realizata de firma S.C. EUROPEAN DRINKS S.A in cadrul activitatilor sale de piata si sa evidentieze importanta folosirii acestora in activitatea de marketing a firmelor.

Folosirea instrumentelor din sfera activitatilor promotionale trebuie sa devina un demers constant si important al firmelor romanesti, un mijloc de sporire a valorii intreprinderii, un mecanism prin care acestea sa reuseasca sa se impuna in lupta lor cu concurentii, fie ei interni sau externi, astfel incat sa se poate reusi o dezvoltare economica si sociala atat de necesara tarii noastre.

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Cai de promovare in consum a produselor EUROPEAN DRINKS pe piata pitesteana.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
55 pagini
Imagini extrase:
55 imagini
Nr cuvinte:
19 462 cuvinte
Nr caractere:
103 797 caractere
Marime:
91.29KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
Economie, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!