Licenta / Marketing / Facultate
INTRODUCERE Marketingul modern presupune mai mult decat dezvoltarea produsului, comunicarea cu clientii, stabilirea pretului produsului intr-un mod atractiv si punerea lui la dispozitia consumatorilor. Viitorul se implica din ce in ce mai mult in viata intreprinderilor. De aceea apare... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Introducere Odata cu evolutia rapida a tehnologiei, internetul a avut parte de o expansiune uriasa, devenind cea mai mare sursa de informatii si cel mai utilizat mijloc de comunicare din lume, schimband felul cum oamenii traiesc, invata si comunica in ziua de azi. In era vitezei,... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
INTRODUCERE ,,Intr-o lume fara religie, brandurile sunt cele care ne ofera credinte. Brandurile definesc foarte clar cine suntem si de asemenea reprezinta un semnal al preferintelor noastre." Wally Olin Omul este prin natura sa dependent de social, de comunicare, de actul de... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Introducere Lucrarea este structurata in 3 capitole, fiecare fiind bine asezat si evidentiind punctele esentiale intelegerii temei propuse.Doresc sa prezint detaliat indicatorii de eficienta economica care se aplica la o societate, pentru o exemplificare amanuntita a problematicii... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Obiectivul acestui proiect este de a face cunoscute atat publicului larg, studentilor cat si cadrelor didactice principiile de functionare a societatii S.C. ROMAN S.A. Nu cred sa existe cineva care sa nu fi fost curios sa afle cum se poate conduce o asemenea intreprindere, prin ce... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
1.1. Modelul comunicarii integrate de marketing Activitatea de marketing a organizatiei moderne implica o permanenta raportare a acesteia la mediul sau extern, caracterizat printr-un dinamism pronuntat. Aceasta raportare se constituie intr-un proces complex, vizand pe de-o parte... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
In aceasta lucrare , rod al unei ample documentari bibliografice romanesti si straine , precum si a unei documentari faptice la societatile comerciale " Agroserv " SA si " Momar " SRL , s-a abordat tema perfectionarii procesului de distributie a marfurilor S-a ales... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Conceptul de marketing sustine ca solutia atingerii de catre o organizatie a obiectivelor proprii consta in determinarea nevoilor si dorintelor consumatorilor vizati si in furnizarea satisfactiei asteptate intr-un mod mai eficient si mai operativ decat concurenta. Marketingul... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Teoretic, nu exista strategii bune de marketing. Strategiile bune sunt proaste. si strategiile proaste sunt bune. Totul depinde de cine le foloseste. (Al. Ries si Jack Trout) Patrunderea pe o piata internationala presupune mult mai mult decat adoptarea unei simple strategii de... citeste toată licenta
Licenta / Marketing / Facultate
Orientarea de marketing a activitatii unei firme are drept scop cunoasterea si anticiparea mutatiilor care au loc in mediul ei ambiant si, in special in cadrul componentei esentiale a acestui mediu - piata. Marketingul permite orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile... citeste toată licenta