Studiu privind rolul mixului promoțional în cadrul firmei

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 CE ESTE MARKETINGUL - MIX
1.1 CONCEPTUL DE MARKETING
1.2 MARKETINGUL MIX - INSTRUMENT DE PROMOVARE AL POLITICII DE MARKETING
1.2.1 ALCATUIREA MIXULUI
1.2.2 POLITICILE MIXULUI DE MARKETING
1.2.2.1 POLITICA DE PRODUS
1.2.2.2 POLITICA DE PRET
1.2.2.3 POLITICA DE DISTRIBUTIE
1.2.2.4 POLITICA PROMOTIONALA
2 DISTRIBUTIA
2.1 CONCEPTUL DE DISTRIBUTIE
2.2 CONTINUTUL DISTRIBUTIEI
2.3 ROLUL ECONOMIC SI SOCIAL AL DISTRIBUTIEI
2.4 INTERMEDIARUL SI FUNCTIILE SALE
2.5 LOCUL DISTRIBUTIEI IN MIXUL DE MARKETING
2.6 CANALELE DE DISTRIBUTIE
2.6.1 DIMENSIUNILE CANALULUI DE DISTRIBUTIE
2.6.2 STRUCTURA CANALELOR DE DISTRIBUTIE
2.6.3 INTEGRAREA IN PROCESUL DISTRIBUTIEI
2.6.4 INTENSITATEA DISTRIBUTIEI
2.6.5 COMPORTAMENTUL MEMBRILOR CANALELOR
2.7 DISTRIBUTIA FIZICA
2.7.1 CARACTERISTICILE SI ROLUL DISTRIBUTIEI FIZICE
2.7.2 OBIECTIVELE SISTEMULUI LOGISTIC
2.7.3 PRINCIPALELE FUNCTII ALE LOGISTICII
2.8 STRATEGIA DISTRIBUTIEI
2.8.1 ALEGEREA UNEI STRATEGII DE DISTRIBUTIE DE CATRE PRODUCATOR
2.8.1.1 OBIECTIVE STRATEGICE ALE DISTRIBUTIEI
2.8.1.2 MEDIUL PRODUCATORULUI
2.8.1.3 DEFINIREA UNEI STRATEGII DE DISTRIBUTIE
2.8.1.4 PLANUL STRATEGIC DE DISTRIBUTIE
2.8.2 ALEGEREA STRATEGICA A DISTRIBUITORULUI
2.8.2.1 OBIECTIVELE FIRMELOR DE DISTRIBUTIE
2.8.2.2 FACTORI DE INFLUENTA
2.8.2.3 STRATEGIA DISTRIBUITORILOR
3 ORGANIZAREA SONDAJULUI SI INTERPRETAREA REZULTATELOR
3.1 OBIECTIVELE CERCETARII
3.2 BAZA DE SONDAJ
3.3 MODALITATEA DE ALCATUIRE A ESANTIONULUI
3.4 CHESTIONARUL - METODA DE OBTINERE A INFORMATIILOR
3.5 CODIFICAREA RASPUNSURILOR
3.6 PRELUCRAREA DATELOR
3.7 INTERPRETAREA REZULTATELOR
4 CONCLUZII SI DIRECTII DE ACTIUNE CA URMARE A CERCETARII INTREPRINSE
5 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Produs al naturii si al societatii, dar si al permanentei lupte cu sine insusi, omul se prezinta ca o fiinta tridimensionala: biologica, sociala si rationala. Existenta si dezvoltarea omului au presupus dintotdeauna si presupun satisfacerea unor multiple nevoi.

Activitatea pe care omul o depune in scopul acoperirii nevoilor se desfasoara in stricta dependenta de mediul natural.

Natura furnizeaza omului elemente necesare vietii dar nu pe toate in mod direct. Toate elementele pe care omul le foloseste in activitatea sa pentru a-si satisface trebuintele constituie resursele; ele sunt suportul consumului. De aceea este necesar un proces de transformare (productia) prin care omul adapteaza elementele naturale multiplelor sale nevoi.

De cantitatea si calitatea resurselor depinde gradul in care omul isi acopera nevoile atat la nivel individual cat si social.

Resursele economice constau, asadar, din totalitatea elementelor, premiselor directe si indirecte ale actiunii sociale practice, care sunt utilizabile, pot fi atrase si sunt efectiv utilizate la producerea si obtinerea de bunuri. Clasificarea cea mai generala a resurselor consta in delimitarea lor in materiale si umane. Resursele materiale include atat resurse naturale primare, cat si pe cele derivate (echipamente si tehnologii de fabricatie, infrastructurile economice, stocurile de materii prime, baza materiala a sectorului prestator de servicii). Resursele umane cuprind, de asemenea, resurse primare de acest gen, cat si pe cele derivate (stocul de invatamant, potentialul inovational etc.

). In ansamblul resurselor, cele informationale umane si materiale ocupa un loc din ce in ce mai notabil.

Preocuparea oamenilor dintotdeauna si de pretutindeni de a alege resursele si de a ierarhiza folosirea lor pentru o cat mai buna satisfacere a nevoilor a fost numita problema fundamentala (generala) a organizarii oricarei economii. In fond, problema respectiva se contureaza prin raspunsurile pe care umanitatea le-a dat, constient sau inconstient, la urmatoarele intrebari vitale pentru societate.

Ce si cat sa se produca? Cum sa se produca? Pentru cine sa se produca? Prima intrebare solicita raspuns cu privire la cate bunuri din cele cunoscute si posibile pot fi produse cu stocul de resurse de care dispune societatea. A doua se refera la alegerea acelei tehnici si acelor tehnologii pentru a produce fiecare bun in parte, in cantitatile pentru care s-a optat. A treia latura a problemei generale cauta sa dea raspuns la modul si criteriile distribuirii bunurilor intre membrii societatii.

In functie de felul in care s-a raspuns la intrebarile de mai sus, economiile s-au delimitat in diferite sisteme si forme concrete de existenta.

Resursele se concretizeaza in potentialul material, uman, financiar etc., de care dispune economia nationala si care este si poate fi atras in productie.

Resursele in sine luate singular nu au capacitatea de a satisface nevoile oamenilor.

Pentru aceasta ele trebuie combinate ...

Bibliografie:

BABAITA I. , SILASI GR. , DUTA ALEXANDRINA - "MACROECONOMIA" - EDITURA ORIZONTURI UNIVERSITARE, TIMISOARA, 1999

BACESCU M. , BACESCU ANGELICA - "BAZELE MACROECONOMIEI" - EDITURA ALL, BUCURESTI, 1993

BRAN P. - "ECONOMIA VALORII" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1995

CRETOIU GH. , CORNESCU V. - "ECONOMIE POLITICA" - CASA DE EDITURA SI PRESA"SANSA", BUCURESTI, 1993

DAIANU D. - "FUNCTIONAREA ECONOMIEI SI ECHILIBRUL PIETEI" - EDITURA ACADEMIEI ROMANE, BUCURESTI, 1992

DOBROTA N. - "ECONOMIE POLITICA" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1997

DOBROTA N. , CIUCUR D. , COSEA M. - "ECONOMIA POLITICA" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1995

FERREOL G. , NECULAU A. - "MINORITARI, MARGINALI, EXCLUSI" - EDITURA POLIROM, IASI, 1996

IANCU A. - "TRATAT DE ECONOMIE" - VOL. 1 SI 3, EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1992 SI 1993

RUSU H. , PATRICIU D. - "CAPITALISMUL ROMANESC" - EDITURA FUNDATIEI RADU POLICRAT, BUCURESTI, 1998

SARBOVAN MARINA - "ECONOMIE II" - EDITURA SEMNE, BUCURESTI, 2000

SARBOVAN MARINA - "ECONOMIE" - EDITURA AUGUSTA, BUCURESTI, 1999

ZAMFIR C. - "DIMENSIUNILE SARACIEI IN ROMANIA" - EDITURA EXPERT, BUCURESTI, 1994

ANUARUL STATISTIC AL ROMANIEI, 2000, 2001

BULETIN DE INFORMARE - AGENTIA JUDETEANA DE OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA TIMIS, 2001

COLECTIA REVISTEI"TRIBUNA ECONOMICA", 1998 - 2001

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu privind rolul mixului promotional in cadrul firmei
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2006
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
112 pagini
Imagini extrase:
66 imagini
Nr cuvinte:
40 588 cuvinte
Nr caractere:
213 228 caractere
Marime:
198.87KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Constanta
Materie:
Economie
Sus!