Studiu de caz privind strategia de lansare pe piață a unui produs

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 AGENTIA DE PUBLICITATE SI ROLUL SAU
1.1 PREZENTAREA GENERALA A GMP
1.2 DEPARTAMENTELE GMP
1.2.1 DEPARTAMENTUL CLIENTI - SERVICE
1.2.2 DEPARTAMENTUL CREATIE
1.2.3 DEPARTAMENTUL PRODUCTIE
1.3 ORGAMIGRAMA GMP ADVERTISING
2 ANALIZA DIAGNOSTIC A SITUATIEI ECONOMICO - FINANCIARE
2.1 ANALIZA CIFREI DE AFACERI
2.2 ANALIZA CHELTUIELILOR AFERENTE VENITURILOR
2.2.1 ANALIZA CHELTUIELILOR
2.2.2 ANALIZA VENITURILOR
2.3 ANALIZA RENTABILITATII
3 ANALIZA PIETEI PRODUSELOR ANTITUSIVE
3.1 CARACTERIZAREA PRODUSULUI
3.2 ANALIZA PIETEI
3.3 ANALIZA CONSUMATORULUI
3.4 DECIZIA DE CUMPARARE
3.5 ANALIZA SWOT
4 CONSIDERATII TEORETICE PRIVIND PUBLICITATEA CA MIJLOC DE COMUNICARE, STRATEGIA PUBLICITARA A PRODUSULUI PAXELADINE
4.1 STRATEGIA PUBLICITARA
4.2 PIATA TINTA
4.3 OBIECTIVE IN PUBLICITATE
4.4 MESAJUL PUBLICITAR
4.5 COPYWRITERUL, PERSONAJUL PRINCIPAL AL COMUNICARII PRIN PUBLICITATE
4.6 MIJLOACE SI SUPORTURI PUBLICITARE
4.6.1 MIJLOACE DE PUBLICITATE ATL
4.6.2 MIJLOACE DE PUBLICITATE BTL
4.6.3 ALEGEREA MIJLOCULUI DE COMUNICARE A PUBLICITATII
4.7 PLANUL MEDIA
5 PROPUNERI SI CONCLUZII
5.1 PROPUNERI DE CREATIE
5.2 EFECTELE PREZENTARII PROPUNERILOR DE CREATIE
5.3 CONCLUZII
5.4 RECOMANDARI

Extras din licența:

Publicitatea, componenta importanta a comunicatiei promotionale a intreprinderii moderne, reprezinta unul dintre cele mai utilizate mijloace in activitatile de piata unii specialisti considerand-o nervul politicii de comunicatie a intreprinderii. Ea constituie unul din mijloacele prin care intreprinderea se implica si se raporteaza la evolutia relatiilor de piata, imbratisand o intreaga paleta de tehnici proprii mai multor discipline (sociologie, psihologie, design, grafica, etc.

) Multe organizatii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele insele, la produsele si serviciile oferite sau la modul lor de comportament, cu scopul de determina un raspuns din partea acestuia.

Raspunsul poate fi de natura perceptuala: de exemplu, consumatorul isi formeaza anumite opinii in legatura cu un produs sau cu o marca, ori acestea pot fi schimbate de o reclama, raspunsul poate fi de asemenea, de natura comportamentala: consumatorul cumpara produsul sau sporeste cantitatea cumparata. La publicitate nu apeleaza numai firme, ci si organizatii cu scop nelucrativ si institutii sociale, cum ar fi institutiile filantropice, muzeele si organizatiile religioase care isi promoveaza cauza in randul unui public divers. Publicitatea este o buna metoda de informare si convingere, cu scopul de a forma preferinte pentru anumite produse sau de a-i motiva pe consumatorii dint-o tara in curs de dezvoltare sa bea lapte sau sa practice controlul nasterilor.

Organizatiile se ocupa de publicitate in diverse moduri. In cadrul firmelor mici si mijlocii exista persoane dedicate din compartimentul comercial sau de marketing. Im marile companii exista departamente specializate care au drept atributii stabilirea strategiei de comunicare, a bugetului de publicitate, colaborarea cu agentiile de profil, derularea dea actiuni de publicitate prin posta, participarea la targuri si expozitii si organizarea de alte actiuni pe care nu le pot intreprinde agentiile colaboratoare.

Majoritatea firmelor, mici sau mari, inclina sa apeleze la agentii specializate pentru ca acestea ofera cateva avantaje nete: Au specialisti care pot desfasura activitati specifice (de exemplu de creatie, de cercetare, etc.

) in conditii mai bune decat personalul firmei Beneficiaza de o vasta experienta, castigata in urma colaborarii cu o diversitate de clienti si de profiluri de activitate Au o putere de cumparare a spatiului publicitar mai mare decat a firmei. Beneficiaza de discounturi substantiale, obtinute pe baza acumularii de volume si in acest fel si firma care apeleaza la serviciile ei va obtine preturi mai bune.

Cele mai uzuale tehnici de publicitate sunt cele conventionale (ATL above the line) si cele neconventionale (BTL below the line). Consumatorul intra in contact cu ambele forme de publicitate, inregistrand in ansamblu mesajul ce ii este transmis.

In ATL se include publicitatea asa zisa de imagine, realizata prin mijloace de comunicare in masa conventionale ...

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind strategia de lansare pe piata a unui produs
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2004
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
63 pagini
Imagini extrase:
79 imagini
Nr cuvinte:
16 752 cuvinte
Nr caractere:
92 681 caractere
Marime:
209.04KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Economie
Sus!