Studiu de caz privind reflectarea în optica de marketing a activității unei agenții de publicitate

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 ROLUL PUBLICITATII IN POLITICA PROMOTIONALA
2.1 FORMELE PUBLICITATII
2.2 ROLUL PUBLICITATII
2.3 STRATEGII PUBLICITARE
3 PREZENTAREA AGENTIEI DE PUBLICITATE S. C. XYZ S. N. C.
3.1 ISTORICUL AGENTIEI
3.2 STRUCTURA ORGANIZATORICA A AGENTIEI
3.3 OFERTA AGENTIEI
3.4 PIATA
3.5 ANALIZA S. W. O. T. A AGENTIEI
3.6 RELATIA AGENTIE - CLIENTI
4 REALIZAREA PUBLICITATII PRIN INTERMEDIUL TELEVIZIUNII
4.1 PRINCIPII GENERALE
4.2 FORMELE TELEVIZIUNII
4.2.1 TELEVIZIUNEA IN RETEA
4.2.2 TELEVIZIUNEA PRIN CABLU
4.2.3 TELEVIZIUNEA LOCALA
4.3 PUBLICITATEA TV: AVANTAJE SI LIMITE
4.4 AUDIENTA TV
4.5 PUBLICITATEA TV REALIZATA DE CATRE AGENTIA DE PUBLICITAT S. C. XYZ S. N. C.
5 REALIZAREA PUBLICITATII PRIN INTERMEDIUL RADIOULUI
5.1 PRINCIPII GENERALE
5.2 ASPECTE TEHNICE ALE RADIOULUI
5.3 CARACTERISTICI SI AVANTAJE ALE RADIOULUI
5.4 LIMITARI SI PROVOCARI ALE RADIOULUI
5.5 AUDITORIUL RADIOULUI
5.6 REALIZAREA RECLAMELOR RADIOFONICE LA AGENTIA DE PUBLICITATE S. C. XYZ S. N. C.
6 REALIZAREA PUBLICITATII PRIN INTERMEDIUL ZIARELOR SI A REVISTELOR
6.1 UTILIZAREA ZIARELOR
6.1.1 PRINCIPII GENERALE
6.1.2 COMERCIALIZAREA ZIARELOR CATRE CITITORI SI CATRE FIRME CARE SI FAC PUBLICITATE
6.1.3 CATEGORII DE PUBLICITATE LA ZIAR
6.1.4 STRUCTURA TARIFULUI
6.1.5 AVANTAJELE PUBLICITATII PRIN ZIARE COMPARATIV CU CELELALTE MIJLOACE MEDIA
6.2 UTILIZAREA REVISTELOR
6.2.1 PRINCIPII GENERALE
6.2.2 REVISTA CA MIJLOC DE PUBLICITATE. AVANTAJE SI DEZAVANTAJE
6.2.3 ELEMENTELE REVISTEI
6.2.4 PRESA DE AFACERI SI PUBLICITATEA ORIENTATA SPRE FIRME
6.3 REALIZAREA PUBLICITATII LA AGENTIA DE PUBLICITATE S. C. XYZ S. N. C. PRIN PRESA SCRISA
7 CONCLUZII
8 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Publicitatea este unul dintre fenomenele cele mai pregnante si mai atragatoare ale vietii moderne care a invadat Romania in ultimii zece ani.

Publicul larg a intuit ca economia de piata pe cale de a se naste aici nu poate functiona fara reclama.

Receptarea publicitatii din reviste, ziare, de la televiziune si radio a convins acelasi public ca se afla in fata unei importante componente a culturii de masa.

Astazi publicitatea este una dintre cele mai sofisticate proiecte de afaceri, cu fiecare functie cercetata cu multa atentie. Publicitatea nu este o functie singulara, ci, mai degraba, un termen umbrela folosit pentru a descrie atat reclame simple, de genul unui anunt de mica publicitate in ziar, cat si reclame complexe, de genul unei reclame televizate sau radiofonice.

Publicitatea trenuie sa fie adaptata la client, la produs si la mediul in care vanzarea are loc.

O serie de factori pot face din publicitate o intreprindere profitabila sau care pot avea drept urmare o campanie ratata sau ocazii economice pierdute. Pentru a supravietui pe piata, in conditiile concurentei acerbe, majoritatea intreprinderilor neavand in structura lor organizatorica un departament specializat in comunicare, ele va trebui sa apeleze la agentii de publicitate, adevarati specialisti in domeniu.

Informatia este oxigenul vietii moderne. Astazi, consumatorii pot accesa constant informatii prin TV, radio, presa scrisa, etc.

Un consumator roman urmarind emisiunile TV, va avea posibilitatea de a privi peste 100 de reclame / ora pe sase canale. In 45 de minute, in drum spre locul de munca, consumatorii vor auzi 25 de reclame radiofonice.

Imputerniciti cu informatii, ei vor cauta mereu valoare.

Agentia de publicitate GRAFFITI / BBDO are rolul de a ajuta intreprinderile sa-si faca produsele cunoscute, prin crearea de reclame exceptionale, valoroase, plasate in mediile corespunzatoare obiectivelor propuse, proces urmat de achizitia produselor, scopul final al oricarei intreprinderi.

Agentia GRAFFITI /BBDO, considera ca munca este adevarata masura de apreciere a unei agentii de publicitate, este ceea ce ii atinge inimile si mintile consumatorilor, este ceea ce conduce la vanzare.

Toate resursele agentiei, talentele ei si toate disciplinele ei ii sunt devotate muncii, puternic si convingator.

Urmata de prezentarea rolului publicitatii in politica promotionala (Capitolul I.

) si a agentiei de publicitate GRAFFITI / BBDO (Capitolul II.

), lucrarea de fata prezinta principalele trei mijloace de comunicare in masa, si anume, televiziunea, radioul si presa scrisa, ziarele si revistele; iar in final, realizarea publicitatii de catre agentia de publicitate GRAFFITI / BBDO in aceste trei media.

Publicitatea reprezinta un domeniu vast, prin diferite mijloace. Lucrarea de fata isi propune prezentarea principalelor trei mijloace publicitare care, din pacate, in mediul de afaceri romanesc sunt uneori neintelese, si alteori ignorate. Publicitatea prin presa (capitolul V. ) scrisa este mijlocul ...

Bibliografie:

ANGHEL LAURENTIU DAN SI PETRESCU EVA CRISTINA - "BUSINESS TO BUSINESS MARKETING" - EDITURA URANUS, 2001

ARENS SI BOWIE - "ADVERTISING"

BAKER J. MICHAEL - "MARKETING" - EDITURA SOCIETATEA STIINTA SI TEHNICA S. A. , 1997

BALAURE VIRGIL - "TEHNICI PROMOTIONALE" - EDITURA URANUS, 1999

BALAURE VIRGIL - "MARKETING" - EDITURA URANUS, 2000

CATOIU IACOB - "CERCETARI DE MARKETING" - EDITURA URANUS

CATOIU IACOB - "COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI" - EDITURA URANUS, 2001

GHERASIM TOADER SI MAXIM EMIL - "MARKETING" - EDITURA ECONOMICA, 2000

KOTLER PHILIP - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI", - EDITURA TEORA, 2000

KOTLER PHILIP - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI", - EDITURA TEORA, 1998

LEVINSON JAY CONRAD - "GUERRILLA MARKETING ATTACK" - BUSINESS TECH INTERNATIONAL PRESS S. R. L. , 1995

POP AL. NICOLAE - "MARKETING STRATEGIC" - EDITURA ECONOMICA, 2000

OGILVY DAVID - "OGILVY DESPRE PUBLICITATE" - EDITURA TEORA, 2001

RUSSEL J. THOMAS SI LANE W. RONALD - "MANUAL DE PUBLICITATE" - EDITURA TEORA, 2002

STANCIOIU AURELIA FELICIA - "MARKETING" - EDITURA SCRISUL ROMANESC, 2003

THOMAS J. MICHAEL - "MANUAL DE MARKETING" - EDITURA CODECS, 1998

WESTWOOD JOHN - "PLANUL DE MARKETING PAS CU PAS" - EDITURA RENTROP AND STRATON, 1999

"MARKETING SI PUBLICITATE IN AFACEREA INDEPENDENTA", GRUPUL AMERICAN DE CONSULTING PENTRU "BUSINESS PRACTICE", UNIV. POLITEHNICA BUCURESTI, 1993

REVISTA "STRATEGIA", NR. 3, MAI, 2003

REVISTA "STRATEGIA", NR. 2, MARTIE, 2003

REVISTA "BIZ", NR. 67, MAI, 2003

REVISTA "MEDIA WEEK", NR. 5, MARTIE, 2003

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind reflectarea in optica de marketing a activitatii unei agentii de publicitate
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2004
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
93 pagini
Imagini extrase:
106 imagini
Nr cuvinte:
31 833 cuvinte
Nr caractere:
170 176 caractere
Marime:
148.57KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Economie
Sus!