Studiu de caz privind promovarea de servicii de telefonie mobilă în România

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 ASPECTE TEORETICE PRIVIND COMUNICAREA FIRMELOR CU PIATA
1.1 PROCESUL DE COMUNICARE
1.2 COMUNICATIA PROMOTIONALA
1.2.1 NECESITATEA COMUNICATIEI PROMOTIONALE
1.2.2 PUBLICITATEA IN STRUCTURA COMUNICATIEI PROMOTIONALE
1.3 OBIECTIVELE PROGRAMELOR PROMOTIONALE
1.3.1 ELEMENTELE CAMPANIEI PROMOTIONALE
1.3.2 IDENTIFICAREA TINTEI PROMOTIONALE
1.3.3 DETERMINAREA OBIECTIVELOR MESAJELOR PROMOTIONALE
1.3.4 STRATEGIA COMUNICATIEI PROMOTIONALE
1.4 EFICIENTA PROGRAMELOR DE RELATII PUBLICE
2 PREZENTAREA GENERALA A S. C. XYZ S. A.
3 STUDIU DE CAZ MIXUL PROMOTIONAL AL - S. C. XYZ S. A.
3.1 IMPLICAREA XYZ PE PIATA PUBLICITATII DIN ROMANIA
3.1.1 PUBLICITATEA PRIN INTERMEDIUL TELEVIZIUNII
3.1.2 PUBLICITATEA PRIN PRESA SCRISA
3.1.3 PUBLICITATEA PRIN RADIO
3.2 IMPLICAREA S. C. XYZ S. A. IN ACTIVITATI COMUNITARE
3.3 IMPLEMENTAREA CAMPANIILOR PUBLICITARE DE CATRE S. C. XYZ S. A.
3.4 PREMIILE ACORDATE CAMPANIILOR PUBLICITARE XYZ
4 ATITUDINI, OPINII SI COMPORTAMENTE ALE CLIENTILOR XYZ PRIVIND CARACTERISTICILE SERVICIILOR DE TELEFONIE MOBILA OFERITE
4.1 IPOTEZELE SI OBIECTIVELE CERCETARII
4.1.1 IPOTEZELE CERCETARII
4.1.2 IPOTEZELE STATISTICE
4.1.3 OBIECTIVELE CERCETARII
4.2 CONSIDERATII PRIVIND ASPECTELE CALITATIVE ALE INVESTIGATIEI
4.2.1 TIPURI DE INVESTIGATII CALITATIVE (METODE) POSIBILE PENTRU TEMA DE CERCETARE ALEASA
4.2.2 EXEMPLIFICAREA CONCRETA A UNEI METODE DE ANALIZA CALITATIVA AVAND IN VEDERE TEMA ALEASA
4.3 PROIECTAREA CERCETARII
4.3.1 TIPUL CERCETARII SI METODA DE OBTINERE A DATELOR PRIMARE
4.3.2 CONSIDERATII PRIVIND ELABORAREA CHESTIONARULUI
4.3.3 CONSIDERATII METODOLOGICE PRIVIND ESANTIONAREA
4.4 ANALIZA SI INTERPRETAREA DATELOR PRIMARE SI SECUNDARE
4.4.1 STATISTICA FIECAREI INTREBARI
4.4.2 ESTIMAREA PARAMETRILOR POPULATIEI PENTRU CELE MAI IMPORTANTE VARIABILE ALE CERCETARII
4.4.3 GRAFICE PENTRU STATISTICA CELOR MAI IMPORTANTE VARIABILE
4.5 TESTAREA IPOTEZELOR STATISTICE ALE CERCETARII CU DIFERITE METODE (ATAT PENTRU MEDII CAT SI PENTRU PROCENTE)
4.6 TESTAREA DIFERENTELOR DINTRE MEDII SI A DIFERENTELOR DINTRE PROCENTE; JUSTIFICAREA TESTELOR FOLOSITE
4.7 ANALIZA LEGATURILOR DINTRE DOUA VARIABILE (SETURI DE VARIABILE RELEVANTE)
4.7.1 TABELE DE CONTINGENTA
4.7.2 TESTUL 2
4.7.3 TESTUL KOLMOGOROV - SMIRNOV
4.7.4 ANALIZA VARIANTEI ANOVA
4.8 ANALIZA ASOCIERII DINTRE VARIABILE
4.8.1 DETERMINAREA COEFICIENTILOR DE ASOCIERE SI A COEFICIENTILOR DE CORELATIE
4.8.2 ANALIZA VARIANTEI AVAND IN VEDERE DOUA VARIABILE INDEPENDENTE
5 CONCLUZII SI PROPUNERI

Extras din licența:

Primul instrument spiritual al omului, in procesul socializarii sale, este comunicarea, prin intermediul careia oamenii reusesc sa patrunda procesul cunoasterii de sine si universale, sa actioneze si sa participe la viata sociala sub toate aspectele.

In orice sistem social comunicarea apare ca un act de afirmare a individului si grupului. Un grup poate la nevoie, sa se dispenseze de a schimba bunuri materiale. Insa daca el nu schimba informatii, idei, emotii ar disparea insasi legatura sociala, nu ar mai exista nimic comun intre membrii grupului si in consecinta, ar disparea si comunitatea. Inainte de a explica intelesul propriu-zis al comunicatiei de marketing, este necesara intelegerea a ceea ce reprezinta comunicarea in general.

Ca act in sine, ea reprezinta un sistem de transmitere a unor mesaje.

Acestea pot fi mentale (concluzii, ganduri, decizii interioare) sau expresii fizice (sunete, gesturi). Oamenii preiau mesaje de la persoane, obiecte sau evenimente din jurul lor si le prelucreaza pentru a le putea intelege, parcurgand acest proces in mai multe etape.

In primul rand, ei vor clarifica si inmagazina informatiile primite pentru folosinta ulterioara. Deci informatia este perceputa, memorata si redata. De abilitatea oamenilor de a clarifica, a memora si utiliza in mod selectiv infomatiile, depinde in fond si adaptarea lor sociala.

Intr-o a doua faza a procesului de comunicare, individul va trece la conceptualizarea informatiilor.

Aceasta se refera la prelucrarea si interpretarea informatiilor, la faptul ca sensurile noi reprezinta si moduri noi de exprimare a continutului, proces ce presupune o relatie directa intre obiectiv si subiectiv, intre descoperirea relatiilor obiective si crearea relatiilor subiective.

Odata incheiat procesul de conceptualizare, individul trece la simbolizare adica la reprezentarea sensurilor prin simboluri.

Foarte important este faptul ca simbolizarea nu se refera doar la cuvinte, ci si la comportamente, gesturi, mediu ambiant, la tot ceea ce poate avea o implicatie simbolica. Din perspectiva emitentului mesajului, procesul de simbolizare include toate artificiile si fenomenele care pot fi manipulate in mod constient in vederea atingerii unor scopuri.

A patra etapa se refera la organizarea simbolurilor, mai precis la adaptarea acestora la contextul social, deci aranjarea si ordonarea informatiilor in timp si spatiu, in raport cu fenomenele adiacente.

Ultimul pas al procesului il reprezinta operationalizarea sau transmiterea mesajului.

In aceasta etapa mesajul se materializeaza intr-o manifestare fizica, transmiterea avand o importanta deosebita asupra finalizarii celor patru procese anterioare. Aceste elemente sunt deosebit de importante in comunicatia de marketing, deoarece aceasta forma de comunicatie include toate contactele cu consumatorii.

Principalul scop declarat al marketing-ului fiind satisfacerea clientului, acest lucru se poate face cel mai bine prin comunicare.

Dar chiar si in conditiile in care ...

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind promovarea de servicii de telefonie mobila in Romania
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2006
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
151 pagini
Imagini extrase:
128 imagini
Nr cuvinte:
34 040 cuvinte
Nr caractere:
188 308 caractere
Marime:
450.56KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!