Studiu de caz privind politica de produs în cadrul societății pe acțiuni

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 PREZENTAREA SOCIETATII "XYZ" S. A. , VASLUI
1.1 PRINCIPALELE DATE DE REFERINTA
1.1.1 SCURT ISTORIC
1.1.2 DENUMIREA SI SEDIUL SOCIAL
1.1.3 FORMA JURIDICA SI STRUCTURA SOCIETATII
1.1.4 OBIECTUL DE ACTIVITATE
1.1.5 PRINCIPALA GAMA DE PRODUSE
1.1.6 DESCRIEREA PROCESULUI TEHNOLOGIC
1.2 STRUCTURA ORGANIZATORICA SI DE PERSONAL
1.3 MICROMEDIUL FIRMEI
1.4 STRUCTURA GESTIONARA A FIRMEI
1.4.1 CONTUL ECONOMIC STATIC SI DINAMIC
1.4.2 STAREA PATRIMONIULUI
1.4.3 PRINCIPALII INDICATORI DERIVATI
2 PREZENTAREA GAMEI DE PRODUSE A S. C. "XYZ" S. A. VASLUI
2.1 TEHNOLOGII DE PRELUCRARE A STRUGURILOR SI DE OBTINERE A VINURILOR
2.1.1 TEHNOLOGIA DE OBTINERE A VINURILOR ALBE
2.1.2 TEHNOLOGIA DE OBTINERE A VINURILOR ROSII
2.1.3 TEHNOLOGIA DE OBTINERE A VINURILOR ROZE
2.1.4 RANDAMENTE DE FABRICATIE
2.1.5 TEHNOLOGIA VINURILOR DE AROMATIZATE
2.1.6 TEHNOLOGIA VINURILOR DE DESERT
2.1.7 TEHNOLOGIA BAUTURILOR ALCOOLICE DISTILATE
2.1.8 TEHNOLOGIA COGNAC - ULUI SI A BAUTURILOR TIP COGNAC
2.2 ANALIZA PORTOFOLIULUI PRIN B. C. G.
3 PREZENTAREA POLITICII DE PRODUS
3.1 DEFINIREA CONCEPTULUI DE PRODUS
3.2 ETAPELE CREARII UNUI PRODUS
3.3 IERARHIZAREA PRODUSELOR
3.4 MIXUL DE PRODUS
3.5 STRATEGIA CICLULUI DE VIATA A PRODUSULUI
3.6 MARCAREA PRODUSULUI
3.6.1 DEFINIREA MARCII SI TIPURI DE MARCI
3.6.2 SELECTAREA SI PROTEJAREA MARCII
3.6.3 VALOAREA MARCII PENTRU FIRMA
3.6.4 POLITICI DE MARCARE
3.7 AMBALAREA PRODUSULUI
3.7.1 FUNCTIILE AMBALAJULUI
3.7.2 FACTORI CE SE AU IN VEDERE LA AMBALARE
3.8 ETICHETAREA PRODUSULUI
4 ACTIVITATEA S. C. "XYZ" S. A. VASLUI IN DOMENIUL POLITICII DE PRODUS
4.1 NIVELUL PRODUCTIEI
4.2 STRUCTURA CAPITALULUI FIX
4.3 COSTUL DE PRODUCTIEI
4.4 STUDIUL COMPONENTELOR PRODUSULUI
4.4.1 CALITATEA PRODUSULUI "VIN"
4.4.2 MARCAREA
4.4.3 AMBALAREA
4.4.4 ETICHETAREA
4.5 POLITICA DE PRET
4.6 POLITICA DE DISTRIBUTIE
4.7 POLITICA PROMOTIONALA
5 CONCLUZII SI PROPUNERI
6 BIBLIOGRAFIE
7 ANEXE

Extras din licența:

S. C.

VASCOVIN S. A. Vaslui a fost fondata in anul 1968 si a devenit societate comerciala cu personalitate juridica in anul 1991, fiind inregistrata la Camera de Comert si Industrie cu autorizatia nr. J 37/136/1991, avand cont de inregistrare fiscala nr. AR 2431298. Sediul societatii este in Romania, municipiul Vaslui, Str. Stefan cel Mare, nr. 275, cod postal 6500, telefon: 035/312680; fax: 035/361784. S. C.

VASCOVIN S: A: Vaslui este persoana juridica romana avand forma juridica de societate pe actiuni.

La inceput, intreprinderea si-a avut sediul in orasul Husi, unde a functionat pana in anul 1974, cand si-a mutat sediul in municipiul Vaslui, in noua cladire construita odata cu fabrica de coniac.

La infiintare, intreprinderea a preluat de la intreprinderea VINALCOOL Iasi 25 unitati de vinificatie, cu sediile teritoriale Husi, Vaslui, Barlad; 2 sectoare de imbuteliere vin si rachiuri si alte 2 unitati de vinificare de la intreprinderea VINALCOOL Galati.

Cu fonduri centralizate din investitii, mica mecanizare tehnica noua, precum si prin eforturi proprii, an de an a crescut considerabil baza materiala.

In scopul valorificarii superioare a produselor la Vaslui a fost construita si data in folosinta in anul 1974 o fabrica de coniac cu o capacitate anuala de 400 vagoane (una din cele mai mari fabrici de coniac din tara). Cele doua unitati de imbuteliere vin si rachiu de la Barlad, care functionau in locuri necorespunzatoare au fost mutate la Vaslui; unitatea de imbuteliere vin din anul 1977, prin darea in functiune a unitatii de depozitare si imbuteliere cu o capacitate de 400 vagoane; in anul 1978 a fost pusa in functiune si unitatea de imbuteliere rachiuri naturale si bauturi de spirt, cu o dotare corespunzatoare si cu o capacitate de 100 vagoane anual.

Fabrica de Otet Simila, preluata in anul 1976, a fost complet modernizata prin reconstructia cladirilor, marirea capacitatii fermentatoarelor, cresterea randamentului acetoarelor ajungand la o capacitate de 220 vagoane anual.

In dorinta de a valorifica superior materiile prime si subproduselel de vinificatie (drojdie, difuzie) in anul 1986 a fost data in productie distileria Vaslui cu 3 coloane, 2 coloane din inox pentru drojdie si o coloana din cupru pentru distilarea vinurilor, cu o capacitate anuala de 1. 000 mgd. pe ciclu; de asemenea, este in curs de modernizare distileria Husi.

Prin H. G. nr. 1353/ 27 decembrie 1990, privind infiintarea societatilor comerciale pe actiuni, Intreprinderea de Vinificatie si Produse Spirtoase Vaslui isi schimba denumirea in S. C.

VINIFICATIE SI BAUTURI S. A. Vaslui si este inregistrata la Registrul Comertului sub nr. 136/ 25. 03. 1991. Prin H. G. nr. 379/ 31 mai 1991, societatea isi schimba denumirea in S. C.

VASCOVIN S. A. Vaslui, denumire pe care o pastreaza in prezent.

1. 1. 2. DENUMIRE SI SEDIU SOCIAL Societatea comerciala VASCOVIN S. A. are sediul social in localitatea VASLUI, Str. Stefan cel Mare, nr. 275, cod postal 6500, prefix 035, telefon 361784, fax 361787; ...

Bibliografie:

R. BOIER - "MARKETING. CONCEPTE, METODE, TEHNICI SI STRATEGII" - EDITURA GAMA, IASI, 1997

J. C. DRAGAN - "NOUL MARKETING IN MILENIUL III" - EDITURA EUROPA NOVA, BUCURESTI, 1998

P. L. DUBOIS - "MARKETING. TEORIE LI PRACTICA" - EDITURA ECONOMICA, CLUJ - NAPOCA, 1994

C. FLORECU - "MARKETING" - EDITURA EXPERT, BUCURESTI, 1992

PHILIP KOTLER - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI, 1997

PHILIP KOTLER - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI, 1999

M. MANOLACHE - "MARKETING SI CERCETAREA PIETEI" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 1996

C. MARIAN - "MARKETING IN AGRICULTURA" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 1995

C. MARIAN - "MARKETINGUL PRODUCTIEI ALIMENTARE" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 1997

M. MCDONALD - "MARKETING STRATEGIC" - EDITURA CODECS, BUCURESTI, 1998

V. MUNTEANU - "MARKETING. CONCEPTE. METODE. STUDII DE CAZ" - EDITURA FUNDATIEI "CHEMAREA", IASI, 1996

ADRIANA OLARU - "MARKETING" - EDITURA PORTO - FRANCO, GALATI, 1996

ADRIANA OLARU - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI FIRMELOR ROMANESTI" - EDITURA ALMA, GALATI, 2000

V. PEKAR - "MARKETING AGROALIMENTAR" - EDITURA JUNIMEA, IASI, 1997

V. PEKAR - "MARKETING. PROBLEME SI STUDII DE CAZ" - EDITURA JUNIMEA, IASI, 1997

CONSTANTIN SASU - "MARKETING" - EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA, BUCURESTI, 1996

J. WESTWOOD - "PLANUL DE MARKETING PAS CU PAS" - RENTROP AND STRAON, GRUP DE EDITURA SI CONSULTANTA IN AFACERI, BUCURESTI, 1999

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind politica de produs in cadrul societatii pe actiuni
    • Anexe
      • Anexa 1.doc
      • Anexa 2.doc
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2000
Nr fișiere:
5 fisiere
Pagini (total):
102 pagini
Imagini extrase:
101 imagini
Nr cuvinte:
25 464 cuvinte
Nr caractere:
152 970 caractere
Marime:
226.11KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Iasi
Specializare:
Marketing
Materie:
Economie
Sus!