Studiu de caz privind organizarea și implementarea unei campanii de marketing direct

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 MARKETING DIRECT IN CONTEXTUL ACTUAL
2.1 CONCEPTUL DE MARKETING DIRECT
2.2 EVOLUTII GLOBALE IN MARKETINGUL DIRECT
2.3 MARKETINGUL DIRECT IN ROMANIA
3 ELEMENTELE FUNDAMENTALE ALE CAMPANIEI DE MARKETING DIRECT
3.1 INFORMARE GENERALA
3.2 LOGISTICA CAMPANIEI DE MARKETING DIRECT
3.3 BUGETAREA CAMPANIEI DE MARKETING DIRECT
3.4 ELEMENTE DE CREATIE ALE CAMPANIEI DE MARKETING DIRECT
4 MIXUL DE MARKETING DIRECT
4.1 BAZELE DE DATE IN MARKETINGUL DIRECT
4.2 OFERTA CA PARTE A MIXULUI DE MARKETING DIRECT
5 STUDIU DE CAZ. MARKETINGUL DIRECT LA "TRIPLU A" S. R. L
5.1 PREZENTAREA SOCIETATII "TRIPLU A" S. R. L
5.2 METODE SI TEHNICI FOLOSITE DE "TRIPLU A" S. R. L PENTRU REALIZAREA UNEI VANZARI DIRECTE LA DISTANTA
5.3 DISTRIBUTIA PRIN CANALE DIRECTE. AVANTAJE SI DEZAVANTAJE
5.4 TEHNICA A. I. D. A. SAU TEHNICA PASILOR
5.5 ABORDAREA CLIENTULUI
5.6 DETERMINAREA NEVOILOR CLIENTULUI
5.7 PREZENTAREA PRODUSULUI
5.8 ARGUMENTAREA VANZARII
5.9 INCHEIEREA ACTULUI DE VANZARE
5.10 SUGERAREA UNOR PRODUSE SUPLIMENTARE
5.11 TEHNICI DE INTERVIEVARE SI METODE DE ESANTIONARE
5.12 PROSPECTAREA TERITORIALA
5.13 PREGATIREA INTREVEDERII
5.14 CONTACTUL
5.15 CHESTIONARUL SI OFERTA
6 CONCLUZII
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Cand, la 1498, undeva prin preajma bazilicii San Marco, destoinicul Aldus Manutius, cetatean al Serenissimei Republici, tiparea si lega paginile care prezentau produsele tipografiei sale, acesta nu avea de unde sa stie ca, peste timp, va fi considerat drept unul dintre parintii-fondatori ai unui domeniu ale carui perspective nu au fost egalate decat de provocarile adresate celor interesati sa-l exploreze si, mai ales, sa-l concretizeze. Este greu de spus astazi ce l-a indemnat pe tipograful venetian sa creeze primul catalog folosit pentru a promova si vinde produse si servicii: dorinta de a usura vanzarea tipariturilor, incercarea de a-si crea o faima cat mai buna in randurile aristocratiei Lagunei, intentia de a face un inventar al reusitelor sale in ale tiparului. Au trebuit sa treaca inca aproape patru secole pentru ca ideea lui Manutius sa fie redescoperita de A. M. Ward: ceasurile sale, cumparate pe un dolar pe Coasta de Est, au ajuns si s-au vandut pe doisprezece dolari pe Coasta de Vest, ajutandu-i pe pionierii Americii sa-si dramuiasca mai bine timpul in goana lor dupa aur sau, pur si simplu, in cautarea unor locuri mai bune pentru ei si familiile lor.

Vanzarea prin corespondenta a reprezentat nu numai inceputul ci insasi motorul dezvoltarii marketingului direct pentru mai bine de jumatate de veac. Au urmat folosirea serviciilor postale pentru mai mult decat a trimite ocazional cataloage, fiind astfel dezvoltate campaniile de direct mail si introducerea si utilizarea telefonului, de la simpla preluare a unor comenzi sau a cererilor de informatii la contactarea consumatorilor in vederea promovarii si vanzarii produselor si serviciilor.

Dezvoltarea mediilor de comunicare in masa nu a ramas neobservata pentru cei interesati de sau activi in cadrul domeniului: campaniile de publicitate in presa, radio sau de televiziune cu raspuns direct au valorificat marele avantaj adus de posibilitatea de a comunica, fie si nepersonalizat, cu o masa de consumatori potentiali, in general cu publicul larg al organizatiei.

Aplicatiile telematice au constituit o prima tentativa de a valorifica avantajele asociate marketingului oferite de tehnologiile informatice si de telecomunicatii.

Internetul pare sa asigure viitorul marketingului direct, fiind, in prezent, mediul de comunicare care serveste cel mai bine, practic complet, toate cerintele comunicarii directe: permite entitatilor participante sa comunice direct, fara a apela la mediile sau reprezentantii oferite de catre intermediarii specializati in comunicare acopera, desfiinteaza efectiv distanta fizica dintre entitatile participante in cadrul procesului de comunicare, asigura interactivitatea reala a comunicarii intre entitati, schimbul de informatii fiind realizabil in intervalul catorva secunde sau zeci de secunde, faciliteaza personalizarea comunicarii, dialogul dintre entitati fiind adaptat in functie de nevoile specifice, de moment, ale fiecareia dintre acestea si, nu in ultimul rand, stimuleaza o ...

Bibliografie:

BERNIE GOLDBERG, TRACY EMERICH - BUSINESS - TO - KUSINESS DIRECT MARKETING, ED. DIRECT MARKETING PUB 1991

DOUGLAS GANTENBEIN - SMART BUSINESS SOLUTION : DIRECT MARKETING AND CUSTOMER MANAGEMENT, ED. MICROSOFT PRESS 1999

GRAEME MCCORKELL - DIRECT AND DATABASE MARKETING, ED. KOGANPAGELTDL997

HERSCHELL GORDON LEWIS - DIRECT MARKETING STRATEGIES AND TACTICS : UNLEASH THE POWER OF DIRECT MARKETING, ED. DARTNELLCORPL993

JERRY L REITMAN - BEYOUND 2000 : THE FUTURE OF DIRECT MARKETING, ED. NTC PUBLISHING GROUP 1996

LIZ FERDI - SUCCESSFUL DIRECT MAIL (BARRON'S BUSINESS SUCCESS SERIES), ED. BARRONS EDUCATIONAL SERIES 1997

LOIS K. GELLER - DIRECT MARKETING TECHNICS : BUILDING YOUR BUSINESS USING DIRECT MAIL AND DIRECT RESPONSE ADVERTISING, ED. CRISPPUBNS 1998

MARGARET ALLEN - DIRECT MARKETING (MARKETING IN ACTION SERIES), ED. KOGAN PAGE LTD 1997

MARY LOU ROBERTS, PAUL D. BERGER - DIRECT MARKETING MANAGEMENT, ED. PRENTICE HALI COLLEGE DIV 1999

ROBERT W. BLY - BUSINESS TO BUSINESS DIRECT MARKETING: PROVEN DIRECT RESPONSE METHODS TO GENERATE MORE LEADS AND SALES, ED. NTC BUSINESS BOOKS 1998

ROBERT W. BLY - THE PERFECT SALES PIECE; A COMPLETE DO - IT - YOURSELF GUIDE, ED. JOHN WILEY & SONS 1994

SANDRA J. BLUM - DESIGNING DIRECT MAIL THAT SELLS, ED. NORTHLIGHTBOOKSL998

PHILIP KOTLER - PRINCIPIILE MARKETINGILUI, ED. TEORA, BUCURESTI 1999

PHILIP KOTLER - MANAGEMENTUL MARKETINGULUI, ED. TEORA, BUCURESTI 1998

GHEORGHE ORZAN - SISTEME INFORMATICE DE MARKETING, ED. URANUS, BUCURESTI 2000

GHEORGHE ORZAN - CYBER - MARKETING, ED. URANUS, BUCURESTI 2004

VIRGIL BALAURE (COORDONATOR) - MARKETING, ED. URANUS, BUCURESTI 2000

GHEORGHE I. ROSCA - INTERNET & INTERNET - CONCEPTE SI APLICATII, ED. ECONOMICA, BUCURESTI 2000

TR. SURCEL, GH. SOFRONIE, L. TOMA, C. BARON - INFORMATICA ECONOMICA, ED. CALIPSO, BUCURESTI 1998

I. TAMAS, P. NASTASE, B. IONESCU - BAZELE INFORMATICII, ED. INFOMEGA, BUCURESTI 2000

I. CATOIU, C. BALAN, I. C. POPESCU, GH. ORZAN, C. VEGHES, T. DANETIU, D. VRANCEANU - CERCETARI DE MARKETING, ED. URANUS, BUCURESTI 2002

V. ADASCALITEI, C. BALAN, S. BOBOC, I. CATOIU, V. OLTEANU, N. AL. POP, N. TEODORESCU - MARKETING, ED. URANUS, BUCURESTI 2002

C. BALAN - LOGISTICA, ED. URANUS, BUCURESTI 2001

C. POPESCU - COMUNICARE IN MARKETING, ED URANUS, BUCURESTI 2001

CALIN VEGHES - MARKETING DIRECT, ED. URANUS, BUCURESTI 2004

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind organizarea si implementarea unei campanii de marketing direct
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (3 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
102 pagini
Imagini extrase:
75 imagini
Nr cuvinte:
41 839 cuvinte
Nr caractere:
220 612 caractere
Marime:
325.98KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!