Studiu de caz privind marketingul serviciilor

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 O PRIVIRE DE ANSAMBLU ASUPRA MARKETINGULUI SERVICIILOR
1.1 APARITIA SI AMPLOAREA MARKETINGULUI
1.2 ROLUL SI IMPORTANTA ECONOMICO - SOCIALA A SERVICIILOR
1.3 STRATEGII DE MARKETING PENTRU FIRMELE PRESTATOARE DE SERVICII
2 COORDONATELE ACTIVITATII DE PIATA ALE SOCIETATII HOTELIERE - S. C. XYZ S. A.
2.1 SCURT ISTORIC AL SOCIETATII HOTELIERE S. C. XYZ S. A.
2.2 OFERTA DE SERVICII PRESTATE DE S. C. XYZ S. A.
2.3 ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING
3 STRATEGII ADOPTATE IN VEDEREA IMBUNATATIRII SERVICIILOR SOCIETATII HOTELIERE - S. C. XYZ S. A.
3.1 ALEGEREA STRATEGIILOR IN POLITICA DE PRODUS - SERVICII
3.2 PERSPECTIVE DE IMBUNATATIRE A ACTIVITATII DE MARKETING ALE S. C. XYZ S. A.
4 DERULAREA ACHIZITIONARII SERVICIILOR PRIN LICITATIE PUBLICA DESCHISA. LUCRARI DE AMENAJARE, MODERNIZARE SI REFACERE A CLADIRII SI INCINTEI HOTELULUI PERLA, SITUAT IN LOCALITATEA EFORIE NORD, JUDETUL CONSTANTA
4.0.1 NUMIREA COMISIEI CARE VA INTOCMI DOCUMENTATIA NECESARA EXECUTARII LUCRARILOR DE REFACERE, MODERNIZARE SI AMENAJARE A CLADIRII SI INCINTEI HOTELULUI PERLA - S. C. XYZ S. A.
4.0.2 ELABORAREA SI PREZENTAREA OFERTEI DE PRET A ACHIZITIEI DE SERVICII
4.0.3 SECTIUNEA I - INFORMATII GENERALE DESPRE ACHIZITOR SI DESPRE CLADIREA SI INCINTA HOTELULUI PERLA
4.0.4 SECTIUNEA II - FISA DE DATE A ACHIZITIEI
4.0.5 SECTIUNEA III - CAIETUL DE SARCINI
4.0.6 SECTIUNEA IV - FORMULARELE NECESARE FIRMELOR CARE CUMPARA DOCUMENTATIA PENTRU A - SI PREZENTA OFERTA IN VEDEREA EXECUTARII ACESTOR LUCRARI
4.0.7 PROCESUL - VERBAL DE DESCHIDERE A LICITATIEI PUBLICE DESCHISE
4.0.8 HOTARAREA COMISIEI DE EVALUAREA A OFERTELOR SI DE DESEMNARE A OFERTEI CASTIGATOARE
4.0.9 SECTIUNEA V - ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE SERVICII
5 CONCLUZII SI PROPUNERI
6 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Oferta de servicii prestate de societatea EFORIE SA Analiza mediului de marketing Capitolul 3 STRATEGII ADOPTATE IN VEDEREA IMBUNATATIRII SERVICIILOR SOCIETATII HOTELIERE EFORIE SA Alegerea strategiilor in politica de produs servicii Perspective de imbunatatire a activitatii de marketing ale EFORIE SA STUDIU DE CAZ DERULAREA ACHIZITIONARII SERVICIILOR PRIN LICITATIE PUBLICA DESCHISA Lucrari de amenajare, modernizare si refacere a cladirii si incintei Hotelului Perla, situat in localitatea Eforie Nord, judetul Constanta Numirea comisiei care va intocmi documentatia necesara executarii lucrarilor de refacere, modernizare si amenajare a cladirii si incintei Hotelului Perla EFORIE SA Elaborarea si prezentarea ofertei de pret a achizitiei de servicii Sectiunea I Informatii generale despre achizitor si despre cladirea si incinta Hotelului Perla Sectiunea II Fisa de date a achizitiei Sectiunea III Caietul de sarcini Sectiunea IV Formularele necesare firmelor care cumpara documentatia pentru a-si prezenta oferta in vederea executarii acestor lucrari Procesul-verbal de deschidere a licitatiei publice deschise Hotararea comisiei de evaluarea a ofertelor si de desemnare a ofertei castigatoare Sectiunea V Atribuirea contractului de servicii CONCLUZII SI PROPUNERI BIBLIOGRAFIE NOTA INTRODUCTIVA Conceptul de marketing traverseaza in prezent un proces de reevaluare in raport cu noile cerinte globale, de ordin tehnologic, economic si social, carora trebuie sa le faca fata firmele. Marile piete pierd teren in favoarea dezvoltarii pietelor specializate, de arii mai restranse si cu mult mai diverse; apar retele de distributie multiple: clientii cumpara prin intermediul cataloagelor, telefonului sau ofertelor TV; activitatea de promovare devine tot mai agresiva si reducerile de pret erodeaza treptat fidelitatea clientilor fata de o anumita marca. Toate acestea la un loc conduc la un singura concluzie si anume aceea ca firmele trebuie sa-si revizuiasca conceptele fundamentale si chiar sa rastoarne premisele care au stat la baza succesului lor in afaceri.

Ca disciplina, marketingul isi adapteaza conceptele, metodologia si sistemele pentru a raspunde cat mai bine nevoii de a adopta cele mai potrivite decizii in sfera afacerilor.

Persoanele implicate in acest domeniu trebuie sa cunoasca conditiile favorabile abordarii unei piete mari, sa stie cand este momentul oportun lansarii de noi produse sau doar sa extinda gama celor existente, cum sa-si protejeze pozitia castigata pe o anumita piata, cat sa aloce din bugetul companiei pentru derularea activitatilor specifice marketingului.

In activitatea curenta, orice firma care-si pune problema sa decida ce are de facut in viitor trebuie sa-si clarifice tot ceea ce face, bine sau rau efectiv in prezent. Pentru a intelege esenta unui astfel de mecanism, este suficient sa constientizam ca experienta detinuta de firma, precum si nivelul de instruire al personalului din compartimentul de marketing devin ...

Bibliografie:

GH. M. PISTOL - "MARKETING" - BUCURESTI, 2003

ANON - "RESERVATION SYSTEMS - COMMUNICATION NETWORKS THAT SELL ROOMS" - 1968

A. BONDREA, M. EPURE - "CERCETARI DE MARKETING" - BUCURESTI, 2000

CONNELL S. - "TIM AND SAM - USE OF TECHNOLOGY TO CREATE NEW BUSINESS RELATIONSHIPS FOR TOURISM" - 1996

COYNE R. - "THE RESERVATIONS REVOLUTION" - 1995

COYNE R. , BURNS J. - "GLOBAL CONNECTIVITY" - 1996

CRICHTON E. , EDGAR D. - "MANAGING COMPLEXITY FOR COMPETITIVE ADVANTAGE - AN IT PERSPECTIVE" - 1995

DAVIS S. , DAVIDSON B. - "2020 VISION: TRANSFORM YOUR BUSINESS TODAY TO SUCCEED IN TOMORROWS ECONOMY" - NEW YORK, 1991

JONES C. - "DESTINATION DATABASES AS KEYS TO EFFECTIVE MARKETING" - SAN FRANCISCO, 1992

KASAVANA M. , CAHILL J. - "MANAGING COMPUTERS IN THE HOSPITALITY INDUSTRY" - MICHIGAN, 1992

MUTCH A. - "THE ENGLISH TOURIST NETWORK AUTOMATION PROJECT: A CASE STUDY IN INTERORGANIZATIONAL SYSTEM FAILURE" - 1996

OLSEN M. - "EVENTS SHAPING THE FUTURE AND THEIR IMPACT ON THE MULTINATIONAL HOTEL INDUSTRY" - PARIS, 1997

RICHARDS L. - "EUROPE - IS IT THAT DIFFERENT" - 1992

SCHAEFFER B. - "USING TECHNOLOGY TO REACH THE TRAVEL TRADE" - 1994

SCHMID B. - "ELECTRONIC MARKETS IN TOURISM" - 1994

SCHONLAND A. , WILLIAMS P. - "USING THE INTERNET FOR TRAVEL AND TOURISM SURVEY RESEARCH: EXPERIENCE FROM THE NET TRAVELLER SURVEY" - 1996

SHELDON P. - "ISSUES IN THE DEVELOPMENT OF DESTINATION INFORMATION SYSTEMS" - SAN FRANCISCO, 1993

SHELDON P. - "TOURISM INFORMATION TECHNOLOGY" - UK, 1997

SUSSMANN S. , BAKER M. - "RESPONDING TO THE ELECTRONIC MARKETPLACE: LESSONS FROM DESTINATION MANAGEMENT SYSTEMS" - 1996

EUROPEAN COMMISSION - "MICROECONOMIC ANALYSIS OF THE TOURISM SECTOR" - BRUSSELS, 1993

FINANCIAL TIMES SERVICE - "BARCLAYS INTRODUCE SERVICE WITH LINKS TO RETAILERS" - 1998

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind marketingul serviciilor
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2003
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
135 pagini
Imagini extrase:
151 imagini
Nr cuvinte:
40 290 cuvinte
Nr caractere:
228 523 caractere
Marime:
172.84KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Specializare:
-
Materie:
Economie
Sus!