Oferta de servicii prestate de societatea EFORIE SA Analiza mediului de marketing Capitolul 3 STRATEGII ADOPTATE IN VEDEREA IMBUNATATIRII SERVICIILOR SOCIETATII HOTELIERE EFORIE SA Alegerea strategiilor in politica de produs servicii Perspective de imbunatatire a activitatii de marketing ale EFORIE SA STUDIU DE CAZ DERULAREA ACHIZITIONARII SERVICIILOR PRIN LICITATIE PUBLICA DESCHISA Lucrari de amenajare, modernizare si refacere a cladirii si incintei Hotelului Perla, situat in localitatea Eforie Nord, judetul Constanta Numirea comisiei care va intocmi documentatia necesara executarii lucrarilor de refacere, modernizare si amenajare a cladirii si incintei Hotelului Perla EFORIE SA Elaborarea si prezentarea ofertei de pret a achizitiei de servicii Sectiunea I Informatii generale despre achizitor si despre cladirea si incinta Hotelului Perla Sectiunea II Fisa de date a achizitiei Sectiunea III Caietul de sarcini Sectiunea IV Formularele necesare firmelor care cumpara documentatia pentru a-si prezenta oferta in vederea executarii acestor lucrari Procesul-verbal de deschidere a licitatiei publice deschise Hotararea comisiei de evaluarea a ofertelor si de desemnare a ofertei castigatoare Sectiunea V Atribuirea contractului de servicii CONCLUZII SI PROPUNERI BIBLIOGRAFIE NOTA INTRODUCTIVA Conceptul de marketing traverseaza in prezent un proces de reevaluare in raport cu noile cerinte globale, de ordin tehnologic, economic si social, carora trebuie sa le faca fata firmele. Marile piete pierd teren in favoarea dezvoltarii pietelor specializate, de arii mai restranse si cu mult mai diverse; apar retele de distributie multiple: clientii cumpara prin intermediul cataloagelor, telefonului sau ofertelor TV; activitatea de promovare devine tot mai agresiva si reducerile de pret erodeaza treptat fidelitatea clientilor fata de o anumita marca. Toate acestea la un loc conduc la un singura concluzie si anume aceea ca firmele trebuie sa-si revizuiasca conceptele fundamentale si chiar sa rastoarne premisele care au stat la baza succesului lor in afaceri.
Ca disciplina, marketingul isi adapteaza conceptele, metodologia si sistemele pentru a raspunde cat mai bine nevoii de a adopta cele mai potrivite decizii in sfera afacerilor.
Persoanele implicate in acest domeniu trebuie sa cunoasca conditiile favorabile abordarii unei piete mari, sa stie cand este momentul oportun lansarii de noi produse sau doar sa extinda gama celor existente, cum sa-si protejeze pozitia castigata pe o anumita piata, cat sa aloce din bugetul companiei pentru derularea activitatilor specifice marketingului.
In activitatea curenta, orice firma care-si pune problema sa decida ce are de facut in viitor trebuie sa-si clarifice tot ceea ce face, bine sau rau efectiv in prezent. Pentru a intelege esenta unui astfel de mecanism, este suficient sa constientizam ca experienta detinuta de firma, precum si nivelul de instruire al personalului din compartimentul de marketing devin ...
GH. M. PISTOL - "MARKETING" - BUCURESTI, 2003
ANON - "RESERVATION SYSTEMS - COMMUNICATION NETWORKS THAT SELL ROOMS" - 1968
A. BONDREA, M. EPURE - "CERCETARI DE MARKETING" - BUCURESTI, 2000
CONNELL S. - "TIM AND SAM - USE OF TECHNOLOGY TO CREATE NEW BUSINESS RELATIONSHIPS FOR TOURISM" - 1996
COYNE R. - "THE RESERVATIONS REVOLUTION" - 1995
COYNE R. , BURNS J. - "GLOBAL CONNECTIVITY" - 1996
CRICHTON E. , EDGAR D. - "MANAGING COMPLEXITY FOR COMPETITIVE ADVANTAGE - AN IT PERSPECTIVE" - 1995
DAVIS S. , DAVIDSON B. - "2020 VISION: TRANSFORM YOUR BUSINESS TODAY TO SUCCEED IN TOMORROWS ECONOMY" - NEW YORK, 1991
JONES C. - "DESTINATION DATABASES AS KEYS TO EFFECTIVE MARKETING" - SAN FRANCISCO, 1992
KASAVANA M. , CAHILL J. - "MANAGING COMPUTERS IN THE HOSPITALITY INDUSTRY" - MICHIGAN, 1992
MUTCH A. - "THE ENGLISH TOURIST NETWORK AUTOMATION PROJECT: A CASE STUDY IN INTERORGANIZATIONAL SYSTEM FAILURE" - 1996
OLSEN M. - "EVENTS SHAPING THE FUTURE AND THEIR IMPACT ON THE MULTINATIONAL HOTEL INDUSTRY" - PARIS, 1997
RICHARDS L. - "EUROPE - IS IT THAT DIFFERENT" - 1992
SCHAEFFER B. - "USING TECHNOLOGY TO REACH THE TRAVEL TRADE" - 1994
SCHMID B. - "ELECTRONIC MARKETS IN TOURISM" - 1994
SCHONLAND A. , WILLIAMS P. - "USING THE INTERNET FOR TRAVEL AND TOURISM SURVEY RESEARCH: EXPERIENCE FROM THE NET TRAVELLER SURVEY" - 1996
SHELDON P. - "ISSUES IN THE DEVELOPMENT OF DESTINATION INFORMATION SYSTEMS" - SAN FRANCISCO, 1993
SHELDON P. - "TOURISM INFORMATION TECHNOLOGY" - UK, 1997
SUSSMANN S. , BAKER M. - "RESPONDING TO THE ELECTRONIC MARKETPLACE: LESSONS FROM DESTINATION MANAGEMENT SYSTEMS" - 1996
EUROPEAN COMMISSION - "MICROECONOMIC ANALYSIS OF THE TOURISM SECTOR" - BRUSSELS, 1993
FINANCIAL TIMES SERVICE - "BARCLAYS INTRODUCE SERVICE WITH LINKS TO RETAILERS" - 1998
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.