Studiu de caz privind anumite produse de bărbierit în rândul consumatorilor unei anumite zone

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 IMAGINEA
2.1 CONCEPTUL DE IMAGINE
2.2 IMAGINEA SI CAPITALUL COMUNICATIONAL AL ORGANIZATIEI
2.3 FACTORII FORMATIVI AI IMAGINII INTREPRINDERII
2.3.1 FACTORI DIN MEDIUL INTERN
2.3.2 FACTORI DIN MEDIUL EXTERN
2.4 CONSTRUIREA SI CONSOLIDAREA IMAGINII INTREPRINDERII
3 PREZENTAREA COMPANIEI XYZ
3.1 PROFILUL COMPANIEI XYZ
3.2 TENDINTE ALE PIETEI
3.3 SITUATIA VANZARILOR COMPANIEI XYZ
3.4 ACHIZITIA XYZ DE CATRE PROCTER & GAMBLE
3.5 COMUNICATIA DE MARKETING A COMPANIEI XYZ
3.5.1 COMUNICATIA DE MARKETING ANTERIOARA
4 CERCETAREA IMAGINII XYZ IN RANDUL CONSUMATORILOR DIN BUCURESTI
4.1 CERCETAREA SELECTIVA. ORGANIZAREA CERCETARII
4.2 ESANTIONAREA
4.3 CHESTIONARUL
4.4 ANALIZA INFORMATIILOR CULESE PRIN CERCETARE SELECTIVA
5 RECOMANDARI PRIVIND IMBUNATATIREA PRODUSELOR XYZ
5.1 POLITICA DE PRODUS
5.2 POLITICA DE PRET
5.3 POLITICA DE DISTRIBUTIE
5.4 POLITICA DE PROMOVARE
6 CONCLUZII
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Barbieritul nu este chiar una din activitatile noastre favorite. Rigorile vietii sociale, insa, impun adesea o tinuta impecabila, in concluzie si un barbierit ireprosabil. Plecand de la aceasta idee si de la concurenta din ce in ce mai mare pe piata produselor destinate barbieritului am considerat interesanta realizarea unui studiu privind imaginea produselor de barbierit pe piata din Romania.

Piata produselor destinate barbieritului este caracterizata printr-o concurenta puternica. Pentru a face fata unei astfel de concurente, o firma trebuie sa cunoasca in orice moment care sunt cerintele consumatorilor, care este imaginea produselor sale in randul acestora.

O imagine clara, pozitiva si diferentiata scoate produsul in evidenta, conferindu-i o pozitie de sine statatoare in oferta globala, la fel cum o imagine difuza, negativa, poate compromite succesul unei marfi corespunzatoare calitativ.

Prezenta lucrare incearca sa determine imaginea produselor destinate pregatirii barbieritului, marca Gillette.

Studiul poate oferi firmei producatoare informatii despre modul cum sunt privite componentele corporale si acorporale ale produsului sau si ale produselor concurente.

Lucrarea porneste de la o prezentare amanuntita a conceptului de imagine, tipuri de imagine cat si a factorilor formativi ai imaginii.

Studiul comportamentului consumatorului nu poate fi facut fara intelegerea profunda a acesteia.

Capitolul al doilea cuprinde date generale despre compania Gillette, despre piata produselor destinate barbieritului pe plan international si in Romania, cat si date despre comunicatia de marketing a companiei Gillette.

Capitolul trei cuprinde metodologia utilizata in studierea imaginii cat si analiza si interpretarea informatiilor culese prin cercetarea cantitativa. In ultimul capitol vor fi prezentate recomandari pentru imbunatatirea imaginii produselor Gillette bazate pe rezultatele obtinute in capitolul anterior. Aceste recomandari vor fi prezentate pe fiecare componenta a mix-ului de marketing in parte.

Concluziile vor oglindi modul in care imaginea produsului s-a format, intensitatea imaginii precum si specificitatea ei.

Imaginea ca dimensiune a comportamentului consumatorului este rezultatul modului in care sunt percepute marfurile / serviciile sau firmele de catre consumatorii potentiali.

O imagine clara, pozitiva si diferentiata scoate produsul in evidenta, conferindu-i o pozitie de sine statatoare in oferta globala, la fel cum o imagine difuza, negativa, poate compromite succesul unei marfi corespunzatoare calitativ.

Imaginea, nefiind o suma, ci o sinteza a dimensiunilor comportamentului consumatorului, presupune studierea ei pornind de la continutul sau. Pe aceasta cale se determina gradul de cunoastere a produsului / marcii / firmei etc., a carei imagine se cerceteaza, precum si modul de reprezentare in mintea consumatorului.

De asemenea, se studiaza perceptia consumatorilor nu numai in privinta reclamei (este adevarat ca studiile de acest ...

Bibliografie:

CATOIU IACOB, TEODORESCU NICOLAE - "COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI: TEORIE SI PRACTICA" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 1997

CATOIU IACOB, BALAN CARMEN, ORZAN GHEORGHE, POPESCU IOANA CECILIA, BALAURE VIRGIL - "CERCETARI DE MARKETING" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2002

POPESCU IOANA CECILIA - "COMUNICAREA IN MARKETING EDITIA A II - A REVAZUTA SI ADAUGITA" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2003

BALAURE VIRGIL, POPESCU IOANA CECILIA, SERBANICA DANIEL, VEGHES CALIN, CATOIU IACOB - "TEHNICI PROMOTIONALE: PROBLEME, ANALIZE, STUDII DE CAZ" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 1999

BALAURE VIRGIL, ADASCALITEI VIRGIL, BALAN CARMEN, BOBOC, STEFAN - "MARKETING" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2002

POP NICOLAE AL. - "MARKETING INTERNATIONAL" - EDITURA URANUS, BUCURESTI, 2001

PAPUC MIHAI - "TEHNICI PROMOTIONALE" - EDITURA UNIVERSITARA, BUCURESTI, 2004

CATOIU IACOB, TEODORESCU NICOLAE - "COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI: ABORDARE INSTRUMENTALA" - EDITURA ASE, BUCURESTI, 2000

KOTLER PHILIP - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI 1998

KOTLER PHILIP - "MANAGEMENTUL MARKETINGULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI, 1997

BADITA MARIA, BARON TUDOR, KORKA MIHAI - "STATISTICA PENTRU AFACERI" - EDITURA EFICIENT, BUCURESTI, 1998

COLECTIA REVISTEI "BUSINESS MAGAZIN", 2002 - 2005

COLECTIA REVISTEI "BIZ", 2003 - 2005

COLECTIA REVISTEI "MEDIA & ADVERTISING", 2002 - 2005

COLECTIA REVISTEI "CAPITAL", 2004 - 2005

ANUARUL STATISTIC 2003

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz privind anumite produse de barbierit in randul consumatorilor unei anumite zone
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
100 pagini
Imagini extrase:
93 imagini
Nr cuvinte:
23 494 cuvinte
Nr caractere:
138 902 caractere
Marime:
548.54KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!