Domenii de activitate: Agentie de turism Tur operator, Incoming-Outgoing; rezervari bilete de avion / Ticketing Acreditari: IATA (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni) Licenta de turism (Tur Operator) Nr. 1191 Membra a Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (A. N. A. T. ) Societate acreditata World of TUI Compania EXIMTUR detine certificare a sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001: 2000. Infiintata in 1993, ca societate pe actiuni cu capital privat, EXIMTUR a devenit in cei 11 ani de activitate una dintre cele mai importante agentii de turism turoperatoare din Romania.
Firma a investit nu numai in extinderea propriei sale retele de agentii de turism, ci si in crearea unei retele de parteneri puternice si in crestere, intr-o buna infrastructura de comunicare si in pregatirea unei echipe tinere si dinamice de specialisti. EXIMTUR detine certificarea sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001: 2000. Eximtur are in prezent 68 angajati, dintre care 31 in Cluj (sediul central), 9 in Bucuresti, 12 in Timisoara, 7 in Sibiu, 4 in Baia Mare si 5 in Oradea, dintre care 8 sunt agenti acreditati IATA, 8 posesori de brevet turism conducator agentie sau manager in turism si 18 agenti acreditati in rezervari avion de catre GDS-urile Worldspan si Amadeus. Misiunea si obiectivele firmei Eximtur SA Misiunea firmei Eximtur SA promoveaza in Romania turismul de calitate care sa raspunda necesitatilor si exigentelor clientilor prin servicii la cele mai ridicate standarde internationale.
Orientarea permanenta spre client, calitatea si promptitudinea ii diferentiaza.
Eximtur SA este o companie de turism certificata ISO 9001: 2000 pentru sistemul calitatii si interesului permanent pentru satisfacerea necesitatilor clientului Eximtur SA se axeaza in special pe segmental de consumatori NON-CORPORATE. Obiectivele generale ale firmei EXIMTUR SA Mentinerea calitatii de principal turoperator national in turismul intern romanesc; Cresterea cotei de piata cu min 15% in urmatorii trei ani; Fidelizarea clientilor si cresterea numarului de turisti internationali prin oferirea unor servicii de turism de o calitate superioara, la nivelul standardelor internationale; Cresterea ratei profitului de la 1, 75 la 2, 5 in urmatorul an; CAPITOLUL 2. Auditul de marketing 2. 1 Mediul extern 2. 1. 1 Mediul politic - organizarea turismului in Romania 1. Autoritatea Nationala pentru Turism organ al administratiei centrale in domeniu turismului Pentru ca turismul sa beneficieze de o recunoastere a importantei sale trebuie sa existe o structura puternica la nivel guvernamental care sa reprezinte interesele sectorului turistic.
Autoritatea centrala in domeniul turismului a cunoscut in ultimii 15 ani o serie de schimbari organizatorice care au reflectat o anumita inconsecventa la nivel de organizare guvernamentala. Prezentam in cele ce urmeaza diferitele forme sub care a functionat aceasta ...
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.