Studiu de caz asupra relațiilor personalului cu clienții

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 INTRODUCERE
2 RELATIILE CU CLIENTII - ASPECTE TEORETICE
2.1 MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTIII
2.1.1 CE INSEAMNA SUPORT CLIENTI
2.1.2 CLIENTII FIDELI SUNT CEL MAI PUTERNIC AVANTAJ COMPETITIV
2.1.3 CE ESTE CRM
2.2 COMUNICAREA SI RELATIILE CU CLIENTII
2.2.1 PRIMA COMPONENTA: CUNOASTE - TI CLIENTII!
2.2.2 COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII TURISTICE
2.2.2.1 SITUATII POSIBILE
2.2.2.2 FACTORI DE COMPORTAMENT
2.2.3 COMUNICAREA
3 TURISMUL BALNEAR, PARTE IMPORTANTA A TURISMULUI ROMANESC
3.1 TURISMUL IN ROMANIA
3.2 PRINCIPALELE FORME DE TURISM IN ROMANIA
3.3 TURISMUL BALNEAR IN ROMANIA
3.4 TARGU OCNA - STATIUNE BALNEARA
3.5 COMPLEXUL BALNEAR MAGURA - TARGU OCNA
3.5.1 PREZENTARE GENERALA
3.5.2 OBIECTUL DE ACTIVITATE
3.5.3 DESCRIEREA SERVICIILOR OFERITE
3.5.3.1 OFERTA
3.5.4 RESURSE UMANE
3.5.5 ORGANIGRAMA
3.5.6 PIATA
3.5.6.1 CONSUMATORII SI CLIENTII
3.5.7 CONCURENTA
3.5.8 PROMOVAREA
4 STUDIUL RELATIILOR ANGAJATILOR COMPLEXULUI MAGURA CU CLIENTII - METODOLOGIA SI ETAPELE CERCETARII
4.1 SCOPUL CERCETARII
4.2 PROBLEME SI OBIECTIVE
4.3 METODA, INSTRUMENTAL, LOCUL SI TIMPUL DE CULEGERE A DATELOR
4.3.1 METODA
4.3.2 INSTRUMENTUL
4.3.3 LOCUL SI TIMPUL
4.3.4 PROGRAM OPERATIONAL
4.4 ELABORAREA CHESTIONARULUI
4.4.1 TIPURI DE INTREBARI FOLOSITE
4.4.2 VALIDAREA INTREBARILOR
4.4.3 ORDONAREA SI GRUPAREA INTREBARILOR
4.4.4 FORMATUL CHESTIONARULUI
4.4.4.1 CREAREA MESAJULUI
4.4.5 TESTAREA CHESTIONARULUI
4.5 ESANTIONUL
4.5.1 ESANTION PROIECTAT
4.5.2 STRUCTURA ESANTION PROIECTAT
4.5.3 ESANTION REALIZAT
4.5.4 STRUCTURA ESANTION REALIZAT
5 ANALIZA RELATIILOR PERSONALULUI COMPLEXULUI HOTELIER MAGURA SI CLIENTI
5.1 CENTRALIZAREA SI ANALIZA DATELOR
5.1.1 OBIECTIV 1
5.1.2 OBIECTIV 2
5.1.3 OBIECTIV 3
5.1.4 OBIECTIV 4
5.1.5 OBIECTIV 5
5.1.6 OBIECTIV 6
5.1.7 OBIECTIV 7
5.1.8 OBIECTIV 8
5.1.9 OBIECTIV 9
5.2 CONCLUZII
6 ANEXE
7 BIBLIOGRAFIE

Extras din licența:

Complexitatea activitatilor economice si marea lor diversificare, alertul proces de evolutie o adevarata explozie de noi domenii, in prezent, aparitia unor elemente neindoielnice specifice diferitelor domenii de activitate au conturat necesitatea activitatii de marketing.

Marketingul si-a conceput si perfectionat metodele si instrumentele tot mai sofisticate, specifice. Lucrarea mea de licenta abordeaza una din componentele acestui vast domeniu si anume cercetarea de piata.

Mi-am adaptat lucrarea de licenta domeniului Turism, asta deoarece pe viitor mi-as dori sa ocup un job in acest domeniu.

Am ales aceasta tema deoarece am avut ocazia sa-mi desfasor stagiu de practica si apoi sa lucrez in cadrul Complexului Hotelier Magura, unul din cele mai mari Complexuri Hoteliere de pe valea Trotusului, mai ales ca este situat in una din cele mai cunoscute statiuni balneare in ceea ce priveste tratamentul contra astmului bronsic alergic, rinitei alergice si bronsitei cronice astmatiforme, si am avut ocazia sa intru in contact cu clientii acestei firme si am observat cat de mult conteaza pentru ei relatia pe care o au cu personalul.

Obiectivul ales prin aceasta lucrare este acela de a observa relatia dintre clientii firmei si personal in cadrul Complexului Hotelier Magura.

Acest obiectiv principal este compus din mai multe obiective secundare.

Structura lucrarii consta in patru capitole, fiecare cu tematica proprie, inlantuite intr-o ordine logica. Primul capitol face introducerea in domeniul relatiilor cu clientii.

In al doilea capitol sunt prezentate date despre turismul balnear in Romania, date despre Tg Ocna ca statiune balneara, dar si date despre Complexul Hotelier Magura.

Al treilea capitol ne familiarizeaza cu ceea ce inseamna o cercetare de marketing, metode si instrumente folosite, in timp ce al patrulea capitol, si anume partea practica prezinta rezultatele cercetarii, dar si concluziile la care am ajuns in urma acestei cercetari impreuna cu sugestiile si propunerile pentru viitor.

Prin abordarea acestei tematici am demonstrat faptul ca desi marketingul este un domeniu relativ nou in tara noastra, conceptiile, teoriile si tehnicile sale au fost asimilate si implementate foarte repede. Acest lucru nu ar fi fost posibil fara ajutorul receptivitatii ridicate a clientilor existenti pe piata.

Obiectivele lucrarii au fost atinse datorita subiectilor chestionati in partea practica, care si-au manifestat realul interes de a participa la aceasta cercetare si care de asemenea m-au invatat ca publicitatea cea mai eficienta o reprezinta partenerii de afaceri, iar reclama care prinde cel mai bine este reclama pe care ti-o face clientul dupa ce a beneficiat de serviciile tale. De aici reiese ca cea mai buna forma de publicitate este produsul sau serviciul in sine si felul in care iti tratezi clientul, indiferent de situatie. Din acest motiv doresc sa le multumesc.

I. 1. ManagementulA Relatiilor cu Clientii Prima conceptie aA managementului relatiilor cu ...

Bibliografie:

BLYTHE, JIM - "COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI" - EDITURA TEORA, BUCURESTI, 1998

COMAN, CRISTINA - "RELATII PUBLICE. PRINCIPII SI STRATEGII" - EDITURA POLIROM, IASI, 2001

DAMBRON, PATRICK - "SPONSORING ET POLITIQUE DE MARKETING" - LES EDITIONS DORGANISATIONS, PARIS, 1990

KOTLER, PHILIP, AMSTRONG, GARY - "PRINCIPIILE MARKETINGULUI" - EDITIA A 3 - A, EDITURA TEORA, 2004

MAXIM, EMIL - "MARKETING" - EDITIA A 2 - A, EDITURA SEDCOM LIBRIS, IASI, 2003

PRUTIANU, STEFAN, MUNTEANU, CORNELIU, CALUSCHI, CEZAR - "INTELIGENTA MARKETING PLUS" - EDITIA A 2 - A, EDITURA POLIROM, IASI, 2004

PRUTIANU, STEFAN - "MANUAL DE COMUNICARE SI NEGOCIERE IN AFACERI" - EDITURA POLIROM, IASI, 2000

ROSSITER, JOHN, BELLMAN, STEVEN - "MARKETING COMMUNICATIONS. THEORY AND APPLICATIONS" - EDITURA PEARSON PRENTICE HALL, SYDNEY, 2005

SASU, CONSTANTIN, ANDRIES, RADU - "COMUNICAREA INTEGRATA DE MARKETING" - EDITURA S. C. F&F INTERNATIONAL S. R. L. , GHEORGHIENI, 2001

SCHLOSS, BERG, H. - "SPORTS MARKETING, BLACKWELL BUSINESS" - BLACKWELL PUBLISHERS INC. , CAMBRIDGE, MA. , U. S. A. , 1996

STANCIOIU, A. , F. - "STRATEGII DE MARKETING IN TURISM" - EDITURA ECONOMICA, BUCURESTI, 2004

ZAIT, ADRIANA - "RELATII PUBLICE" - EDITURA SEDCOM LIBRIS, IASI, 2004

ZAIT, ADRIANA - "MARKETINGUL SERVICIILOR" - EDITURA SEDCOM LIBRIS, IASI, 2002

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Studiu de caz asupra relatiilor personalului cu clientii
    • Bibliografie.doc
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
9/10 (2 voturi)
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
3 fisiere
Pagini (total):
76 pagini
Imagini extrase:
90 imagini
Nr cuvinte:
14 078 cuvinte
Nr caractere:
77 298 caractere
Marime:
624.37KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!