Rolul agențiilor sau departamentelor de publicitate

Previzualizare licența:

Cuprins licența:

1 CONSIDERATII GENERALE
1.1 CONCEPT SI REALIZARE
1.2 APARITIA SI DEZVOLTAREA PUBLICITATII
1.3 FORMELE SI OBIECTIVELE PUBLICITATII
1.4 MEDIUL CONCURENTIAL
1.5 BUGETUL DE PUBLICITATE
1.5.1 STABILIREA BUGETULUI DE PUBLICITATE
1.5.2 MODALITATI DE INTOCMIRE A BUGETULUI DE PUBLICITATE
1.5.3 DISTRIBUIREA BUGETULUI DE PUBLICITATE
1.5.4 BUGETE DE PUBLICITATE IN ROMANIA
2 AGENTIILE DE PUBLICITATE
2.1 ROLUL AGENTIILOR SAU DEPARTAMENTELOR DE PUBLICITATE
2.2 FUNCTIILE DEPARTAMENTELOR DE PUBLICITATE
2.2.1 CERCETAREA
2.2.2 DEPARTAMENTUL MEDIA
2.2.2.1 PUBLICITATEA PRIN INTERMEDIUL ZIARELOR
2.2.2.2 PUBLICITATEA PRIN INTERMEDIUL REVISTELOR
2.2.2.3 PUBLICITATEA PRIN INTERMEDIUL TELEVIZIUNII
2.2.2.4 PUBLICITATEA PRIN INTERMEDIUL RADIOULUI
2.2.2.5 PUBLICITATEA OUTDOOR
2.2.2.6 PUBLICITATEA PRIN INTERNET
2.2.3 DEPARTAMENTUL DE CREATIE
2.2.4 DEPARTAMENTUL DE PRODUCTIE
2.3 EVALUAREA CAMPANIEI PUBLICITARE
3 IMPACTUL MESAJULUI TRANSMIS DE MIJLOACELE DE PUBLICITATE ASUPRA PIETEI TINTA
3.1 ELABORAREA MESAJULUI
3.2 GENERAREA MESAJULUI
3.3 EVALUAREA SI ALEGEREA MESAJULUI
3.4 EXECUTIA MESAJULUI
3.5 ERORI DE CONSTRUCTIE ALE MESAJULUI PUBLICITAR
3.6 DEONTOLOGIA PUBLICITATII SI BLONDA COSMO
4 STUDIU DE CAZ - CAMPANIILE BENETTON
4.1 CAMPANII IMPOTRIVA SIDA (AIDS AND SAFER SEX)
4.2 CULTURI SI VIETI (CULTURES AND LIVES)
4.3 CAMPANII UMANITARE (HUMANITIES)
4.4 CAMPANII IMPOTRIVA RAZBOIULUI (PEACE AND WAR)
4.5 CAMPANII IMPOTRIVA RASISMULUI (RACE)
4.6 CAMPANII DESPRE REALITATE (REALITY)
5 CONCLUZII

Extras din licența:

Publicitatea este unul din elementele utilizate, de regula pentru prezentarea convingatoare a produsului sau serviciului catre cumparator sau utilizator. Pentru multi dintre cei implicati caA : beneficiari de reclama, agenti de publicitate sau consumatori, publicitatea reprezinta elementul de comunicare principal in mixul de marketing.

De fapt, publicitatea este cel mai evident element si poate fi lesne de identificat.

Intregul mix de marketing contine cai de comunicare potentiale sau reale folosite in intregime, cand sunt descoperite, pentru a stimula cumpararea si consumul. De pilda, se recurge la colorarea particulelor unui detergent pentru a i se evidentia diferiti ingredienti si avantajele lor; se asigura unui mic produs electric elemente de design care sa dezvaluie ca se adreseaza tineretului sau ca e la moda; de cele mai multe ori, se concep ambalaje care fac mai mult decat sa protejeze produsele ele le confera o marca si uneori chiar mai mult. Chiar si procesul de distributie poate comunica unele elemente despre o marca; la fel si pretul. Faptul ca pretul produsului nostru este mai scazut sau mai ridicat decat al concurentilor reprezinta un mesaj posibil care comunica pietei si alte lucruri. Ca pret relativ, poate produce o marja mai mica si un volum mai mare de vanzari sau o marja mai mare si un volum mai mic al vanzarilor, dar fiecare din aceste posibilitati poate duce, mai mult sau mai putin, la obtinerea unui profit. Ca modalitate de comunicare, poate lamuri unele aspecte referitoare la calitate, segment de piata, utilizare finala si altele. In aceasta privinta, pretul trebuie sa fie compatibil cu strategia aplicata celorlalte elemente ale mixului de marketing, inclusiv promovarea din care face parte publicitatea.

Strategia de marketing, in intregul ei, este un mijloc de comunicare cu piata, fie direct, fie indirect. Pe pietele dezvoltate cumparatorii, clientii, consumatorii sunt liberi sa aleaga sa cumpere sau sa nu cumpere un produs sau un serviciu ori pe cel oferit de altcineva. Pentru a alege, consumatorii au nevoie de informatii informatii pe care sa le analizeze si la care sa reactioneze la nivelul rational si/sau emotional, constient sau inconstient. Reactia poate fi vaga, ca un semn de familiaritate, sau clara, ca un semn de totala satisfactie datorita faptului ca produsul cumparat a mai fost testat si altadata, ca este facut din materiale superioare sau ca se vinde cu reducere. Insa, informatia in urma careia au loc anumite reactii nu vine doar din publicitate.

In ultima instanta, apare o reactie la intregul mix de marketing.

Asadar publicitatea nu este unicul instrument de marketing; este mai degraba, asemenea celorlalte aspecte ale comunicarii, doar mai importanta.

Singura sa functie este de a determina o reactie in urma unei comunicari difuzate intr-un spatiu platit de obicei de consumator, adesea si de comercianti (indirect), iar uneori de la categorii de public.

Ceea ce se comunica poate fi pretentia asupra ...

Descarcă licența

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Rolul agentiilor sau departamentelor de publicitate
    • Cuprins.doc
    • Diploma.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (1 voturi)
Anul redactarii:
2007
Nr fișiere:
2 fisiere
Pagini (total):
92 pagini
Imagini extrase:
66 imagini
Nr cuvinte:
35 934 cuvinte
Nr caractere:
185 718 caractere
Marime:
197.02KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Licența
Domeniu:
Economie
Predat:
la facultate din Bucuresti
Materie:
Economie
Sus!